v16 sett gjennom Robert sine øyne

DeletedUser

Guest
Vil skrive en tekst som avslutning på mitt liv som TW-spiller, og er veldig glad for å avslutte på topp.

Her er den siste lista over medlemmer i v16s klart beste stamme. Kjører en kort kommentar om kontoen itillegg.

1. Innocent 13,162,709 1,322
- Megselv. Jeg har hatt et par meget dyktige duals under i løpet av denne verden. Tommy(Badass) og Bjørg(Croatoan). Men for det aller, aller meste var jeg solo på denne kontoen. Jeg har vært enerådende diktator i HAHA etter at jeg og Bjørg dannet stammen som en spøk, derav navnet..
Men, den som ler sist, den ler best :)

2. Spoonman 11,380,851 1,173
- Martin. Jeg vet du hadde meget god hjelp imot slutten, grovarbeidet var alt gjort, og for et stykke arbeid. Du er en herlig fyr å spille med. Gjør det du blir bedt, og gjør et par andre ting itillegg til det. Initiativ og kvalitet er adjektiv jeg forbinder med deg i dette spillet. Og ikke minst en herlig fyr å prate med når det skjer lite ingame. Takk for ditt bidrag!

3. Marit Bjørgen 8,456,062 798
- Her er det litt verre å bare ta et navn. Startet med Thomas, som var der hele veien gjennom. Fikk hjelp av Eivind etterhvert, som var med og dro lasset. Mot slutten kom Fabi som en reddende engel når det var vanskelig å få KV til å passe på. Denne kontoen har ligget i sentrum hele veien og var den første som fikk litt dask da InVi forsøkte å måle krefter. Men vi alle vet hvordan det endte.. (Om du ikke vet, så kan du kanskje gjette deg til det mtp at denne kontoen endte som rank 3)
En mur som ble for vanskelig å bryte ned, selvom den fikk seg noen skikkelige hugg innimellom.

4. Lexington 8,033,894 732
- Denne kontoen er den av de gjenstående kontoene som joinet sist. Kan ikke si det var så høy aktivitet som jeg håpa da jeg tok dere inn. Men det tok seg veldig opp imot slutten, som gjorde opp for nedetiden.
Hadde det ikke vært for min avtale med JFF om å stoppe rekruttering tidlig i spillet, hadde jeg nok forsøkt å få dere inn i HAHA tidligere.

5. Bulls 5,172,659 552
- Vidar var originalen her, og min første rekruttering. Vi hadde det veldig gøy i starten og feiet over det vi så med stor aktivitet og bra samarbeid. Vi to, og Bjørg, var grunnmuren i HAHA. En mur som ingen klarte å bryte ned.
Dessverre måtte Vidar gi seg da tiden ikke strakk til irl og Tommy tok over. Kontoen lå på dette tidspunkt veldig trygt. Så Tommy sitt bidrag var som Tommy vet best, å nuke møkka ut av fienden!
Morten tok over den stafettpinnen med samme ånd etterhvert. Utførelsen til begge, var utmerket!

6. Implicated 3,636,450 398
- Stian H. En liten kar som jeg nok ikke hadde tatt inn om moralen min ikke hadde sugd så kraftig imot min naboer på den tida. Men Stian var en helt. En perfekt alliert og nabo i sør. Meget glad for at jeg bestemte meg for å invitere. Vi har krangla så busta fyker om fotball, men blir alltid venner igjen. Uansett hvor mye Pepe er en gris på banen :p
Ble veldig laber aktivitet imot slutten, men da hadde vi i all praksis vunnet, så han er tilgitt.

7. Bohic 2,437,771 232
- Patrick er jo originalen her, som de fleste vet. Samtidig er det viten kjent at han har gått gjennom meget tøffe tider irl, hvor han bl.a bekjempet kreft. Og som jeg sa før; Om kreften ikke kan ta deg, da er det ingen ingame som får det til heller!
En strålende kar å ha på laget.
Benjamin tok over da irl ble for mye for Patrick. Tida hans blir nok definert på at clusteret inne i fiendens cluster ble smadret og det var mye adling frem og tilbake. Men jeg respekterer at man ikke kan ha tid til alt hele tiden. Dette er jo tross alt bare et spill :)

8. Lilith 2,161,128 221
- Høna i haneflokken. Da Bjørg forsvant rundt november-13, måtte vi ha nytt østrogen inn. Line ble løsningen. En god løsning for HAHA. Om jeg skal beskrive henne med 2 ord, ville jeg brukt; Pålitelig og hjelpsom. Et must å ha denne type spillere i en stamme!

9. Valkyrie 1,939,583 239
- Stian aka JegKanSnipeAltIHeleVerdenSåBareHoldKjeftMedDenTeiteODAenDin!
Dette er den ubestridte KV-kongen. Som nevnt før, har han nok gjort mer jobb på andres kontoer under v16, enn på sin egen. Så blir feil å dømme ham på denne kontoen.
En uvurderlig ressurs å ha i tiden han deffet kontoer som verst. Veldig glad for at vi skværet opp og ble venner, Stian. Også glad for at du tok deg tid til å hjelpe HAHA frem til seiere da vi trengte deg som mest.

10. Jensegubben 1,128,816 118
- Den stille typen som var der hele tiden, men bidro ikke veldig mye på skypechaten.
Dog, fikk han en oppgave, så ble den utført, og som oftest med bra resultat. Det var heller de gangene han kjørte på eget initiativ, at det ble en del røde rapporter på nukene :p


Med dette skrevet, kan vi godt se litt tilbake til starten igjen.
v16 for meg startet som fakenick. Ingen ante hvem jeg var, og jeg ble veldig undervurdert. Til den grad at jeg ble provosert til å røpe meg. Folk kan være veldig ufine med folk dem ikke har den fjerneste aning om hvem er. Skal ikke henge ut noen her, men alle kan ta det til seg; Behandle nye folk bedre!
Stammemessig var det 2 stammer som tidlig tok ledelsen. we own og BF. Disse spillerne dekket mesteparten av kartet på hver sin side. we own lå i vest og BF i øst. Det som gjorde det hele veldig kjipt, var diplomatiet. Allianse mellom 1 og 2 så tidlig. LATTERLIG. Derfor stiftet jeg HAHA. Jeg og Bjørg ville banke dem, og le av dem.
Da jeg forlot stammen, var we own sin egen sjef, vår alles sondrekul, kjent med hvem som spilte på Innocent og søkte seg til oss før han hadde forlatt egen stamme. Litt av en sjef da gitt! :p
Mtp at både jeg og Bulls lå rimelig tett på we own, ble det naturligvis adling og smart rekruttering ifra denne stammen som ble veien fremover. Det var dog en kar som ekskluderte sitt medlemsskap ifra HAHA på en meget offentlig måte i denne tråden:
Var dette så smart da?

Uansett, nå som we own var så godt som ferdig og BF hadde fått en utbryterstamme i InVi, så hadde HAHA blitt stor nok til at folk hadde lagt merke til oss på slagmarka. Den første krigen på v16 som er verdt å prate om, var nok mellom den store InVi og underdog HAHA.
Ca slik var stillinga på denne tida:

Topp 5:

1 InVi 648.632 648.632 13 49.895 107 6.062
Leder poengranken. Nummer 2 i ODa, dog etter at de fleste i stammen her var dem som står bak ODa'en til lederen i ODa, BF.
Utbrytere ifra BF, som står på og adler det meste dem kommer over. Har ikke eksistert lenge, men alt har 2 kontoer gitt seg derifra. Er det for harde krav til medlemmene?
Jaja, det er nå en del kvalitet å spore i rekkene deres, men er det nok når det virkelig hagler om ørene på dem? Time will tell :)

2 HAHA 374.603 374.603 16 23.413 73 5.132
Min stamme. I'm the mofo Capitano! Noen andre får beskrive oss.

Det var i realiteten kun disse to stammene som kunne utrette noe på den tiden, selvom alle vet at JFF skal aldri avskrives helt da dem alltid finner noen å rekruttere. Og kan dem ikke rekruttere spillere, er det gråbyene som tvinges inn i stammen.
Tida gikk, det gikk HAHA sin vei på slagmarka og makta hadde skifta et par mnd senere:

Rang Stamme Poeng Landsbyer
1 HAHA 3,250,537 401
En godt sammensveisa gjeng som jeg pdd har god tro på at vil stå igjen som vinnere av v16, om ikke fiendene begynner å spille bedre/smartere snart.

2 InVi 2,386,686 285
Det virker som kjernen som var gode helt i oppstarten, ikke holdt ut veldig lenge. Er vel skifta ut spillere på nesten alle kontoene der nå? Tipper vi får en merge eller utbryterstamme om ikke altfor lenge.

Tida gikk videre, og jeg hadde som vanlig rett. Beskjeden som jeg er. InVi pakket sine saker sammen da The Vigilante måtte bite i det sure eplet. Men han hadde en fin avskjedstråd ifrom av en topp25-liste, som jeg synes kan få en plass i denne oppsummeringa mi:

Kunne ikke hive inn som en spoiler da du skriver med for mange bilder :p


Dermed kan jeg med trygghet si at min taktikk om å få JFF og InVi til å sloss seg imellom, mens vi fokuserte på tropper, stacke viktige byer i front og generelt ta det hele veldig chill, fungerte som en drøm.
Det var nå kun HAHA og JFF som var igjen. Alliansen oss imellom ble brutt etter påske og fra da og inn, med noen fartsdumper innimellom, var grei skuring.
HAHA ble vinner av v16 og jeg fikk en perfekt avslutning med rank 1 for 2. gang, noe jeg er veldig, veldig fornøyd med.
Jeg gir meg derfor på topp og ønsker dere alle lykke til videre på deres eventyr fremover, både ingame og irl.


Robert, out
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det har vært en ære å få spille med deg og de andre gutta i HAHA, lenge siden jeg har vært i en stamme med så godt samhold (love)
Lykke til videre, håper vi treffes på en framtidig verden!
 

DeletedUser

Guest
Det har vært fantastisk å spille med deg, Robert :) Lykke til videre!
 
Topp