V17 videodagbok

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Bortsett fra at vi ikke har barbarbyhoret oss til topps, ei brukt vinterbegivenheten til det, så var den bra den... :)

Fornektelse er første steg for aksept eller noe slikt? :razz: Dere har brukt mye pp på vintereventen, det er fakta og dere barbarhorer, selv etter dere har mistet mye byer bruker dere adels på gråbyer! :awesome:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fornektelse er første steg for aksept eller noe slikt? :razz: Dere har brukt mye pp på vintereventen, det er fakta og dere barbarhorer, selv etter dere har mistet mye byer bruker dere adels på gråbyer! :awesome:

Nja, vil ikke tro å bruke noen par tusen pp (les: 30k) på en vinterevent er mer enn vanlig bruk.. (wasntme)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fornektelse er første steg for aksept eller noe slikt? :razz: Dere har brukt mye pp på vintereventen, det er fakta og dere barbarhorer, selv etter dere har mistet mye byer bruker dere adels på gråbyer! :awesome:

Hvis du sammenligner vårt pp-bruk med Bohic eller Zlatan (når den levde) ville du vært svært svært overasket :) Vi har ikke brukt pp siden vintereventen startet, og det er vel omtrent en måned siden.
 

DeletedUser

Guest
Hei! Mitt navn er Vetle, og jeg vil veldig gjerne ha en screenshot av pp-loggen deres som bevis. Takk.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei! Mitt navn er Vetle, og jeg vil veldig gjerne ha en screenshot av pp-loggen deres som bevis. Takk.

It's too long

9c506f835c082e30437a4b0d4522e3ae.png
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hvis du sammenligner vårt pp-bruk med Bohic eller Zlatan (når den levde) ville du vært svært svært overasket :) Vi har ikke brukt pp siden vintereventen startet, og det er vel omtrent en måned siden.

Suuure :grin: Liker at du ikke svarte på det angående gråby-horinga, bekrefter vell bare at det stemmer? :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Stemmer at vi har adlet gråbyer, men det er da ikke snakk om gråbyhoring. Alle som har spilt en verden med pakker og konstant pris, bør da vite at adlingskapasitet overgår offansiv kapasitet så snart man kommer over "kneika". For hver by man har med akademi nivå 3 får man mulighet til å ha to byer 2 (3 - 1 = 2) til. Dette viser jo bare at man får mer og mer adels, selv om man bruker på vanlige byer. Det man da kan gjøre for å fortsatt utnytte adelsmennene, og holde ned grensen er å lagre dette i det som er billigere og som bruker tid til å få akademiet i nivå tre. Kan du gjette hva det er?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Sist redigert:
Topp