v17s Første Krig!

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hva mener du? Dette er noe vi aldri har sakt, og samtidig motbevist et potensiell rykte.

Syns virkelig det er uhøflig av deg å komme med slike utsagn.. Selv om du har vært en del av stammen en gang, er det virkelig unødvendig å komme med slike usanne nødskrik for å senke vår troverdighet og sikkerhet. Syns virkelig du tråkket over streken nå med å bruke din troverdighet som tidligere stammemedlem for å fremheve slike usanne løgner...

Photoshop = Troverdighet
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Altså... hvis det faktisk IKKE stemmer, så må jeg spekulere i deres troverdighet fordi det var nemlig dette jeg ble fortalt når jeg kom inn i stammen. Å sitte i spytte ut løgner og sette meg i ett dårlig lys på den måten liker jeg veldig dårlig.
Selvfølgelig har vi feilinformert deg. Vi så litt tid at du var en potensiell trussel for vår stamme. Dette beviste du ganske fort, og vi angrer ikke på de valgene vi tok. 3 stammebytter iløpet av en uke? Neitakk fra vår side.

Edit: Og hvordan i all verden kan det senke deres sikkerhet? :gjeip: Du trenger ikke skrive randomme ord bare for å få teksten din til å se fyldigere ut (giggle)

Sikkerhet i stammen betyr det samme som lojalitet og samhold. Hvis ting blir usikkert og ustabilt, skjer mytteri hyppigere. Dette vil vi unngå.
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Selvfølgelig har vi feilinformert deg. Vi så fra første stund at du var en potensiell trussel for vår stamme. Dette beviste du ganske fort, og vi angrer ikke på de valgene vi tok. 3 stammebytter iløpet av en uke? Neitakk fra vår side.

Merkelig at dere i det hele tatt inviterte meg på premade, hvis dere så på meg som en potensiell trussel helt fra start. :hmm: Hvordan du hele tiden pynter på sannheten for å prøve å sette meg i et dårlig lys synes jeg er ganse bitchy gjort...

Hva du mener med 3 stammebytter på en uke skjønner jeg veldig lite av. Hvis du derimot mener 3 stammebytter totalt, er da ikke veldig mye? 1- premade (~RS~) , 2- pga kick -> inn i No no, 3- inn i WySose

Nei... hele denne saken med kick fra stammen deres er veldig boostet opp med bullshit. Jeg skjønner enda ikke hvorfor jeg i det hele tatt ble kicket sååå.
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Og foresten burde ikke dere nevne stammebytter som argument. Dere er pdd eneste stamme på topp 5 med over 20 stammebytter (clapping)
Leder med 3(!!!) foran masserekkstammene! ConGratz :)
 

DeletedUser

Guest
Hva i alle dager skal dere med krig? Uten adels blir det kun en tap/tap situasjon uansett. Ikke det at jeg skal klage, er en fordel for meg og de andre stammene som får en fordel.

-SR
 

DeletedUser

Guest
Fake report



Vi er klare, er dere?[/size]
212d746e6b0077d5eacd3bade78874d7.png



Fake report, we got the real one, with troop information of the attacker, because of the scouts sent.
Don't try to trick us or anyone else. No need to.

There was about 500 spears and 70-80 swords.. And there was about 10 surviving spears after the attack. I pity you for the desperation that must be in your mind that makes you want to lie.
 

badaz3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
kanskje han ikke er norsk :hmm:

men skal du skrive her kan du ikke skrive på engelsk det må vere Norsk, Svensk eller dansk
alle synest vel at norsk er best men slik er det. :)
(sjekk reglene det er en egen del der du kan snakke engelsk ikke her)
;)

se her:
§10) Språk

Norsk skal være det brukte språket siden det er den norske versjonen av Tribal Wars. Alle profiler, beskrivelser og poster skal være på norsk, men vi godtar også svensk, dansk og noe engelsk såfremst det er en oversette til norsk under. Det er ikke tillatt å opprette stammer eksklusivt for en nasjonalitet eller språk og/eller utelukke andre spillerne på grunn av deres nasjonalitet. Stammer kan ha egne forum for andre språk enn norsk, men det er ikke lov å ha utelukkende forum på andre språk enn norsk, eller hovedsaklig forum på andre språk enn norsk. Gjentatte brudd på dette vil føre til stenging av konto. Det er ingen garanti for at supporthenvendelser som ikke er på norsk vil bli besvart, men vi skal gjøre vårt beste for å gjøre det.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
men skal du skrive her kan du ikke skrive på engelsk det må vere Norsk, Svensk eller dansk
alle synest vel at norsk er best men slik er det. :)
(sjekk reglene det er en egen del der du kan snakke engelsk ikke her)
;)

se her:
§10) Språk

Norsk skal være det brukte språket siden det er den norske versjonen av Tribal Wars. Alle profiler, beskrivelser og poster skal være på norsk, men vi godtar også svensk, dansk og noe engelsk såfremst det er en oversette til norsk under. Det er ikke tillatt å opprette stammer eksklusivt for en nasjonalitet eller språk og/eller utelukke andre spillerne på grunn av deres nasjonalitet. Stammer kan ha egne forum for andre språk enn norsk, men det er ikke lov å ha utelukkende forum på andre språk enn norsk, eller hovedsaklig forum på andre språk enn norsk. Gjentatte brudd på dette vil føre til stenging av konto. Det er ingen garanti for at supporthenvendelser som ikke er på norsk vil bli besvart, men vi skal gjøre vårt beste for å gjøre det.

Vet godt om den regelen med det er også den teiteste regelen her på tw

Det er ikke mitt problem :p Han får lære seg norsk eller bruke Google Oversetter

Du kan jo lære deg engelsk eller som du selv sier bruke google oversetter.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det er ikke tillatt å opprette stammer eksklusivt for en nasjonalitet eller språk og/eller utelukke andre spillerne på grunn av deres nasjonalitet.
Dette er det eneste punktet i den paragrafen som overholdes, da. Resten kan nok sees bort fra.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fake report, we got the real one, with troop information of the attacker, because of the scouts sent.
Don't try to trick us or anyone else. No need to.

There was about 500 spears and 70-80 swords.. And there was about 10 surviving spears after the attack. I pity you for the desperation that must be in your mind that makes you want to lie.

Falsk rapport, vi har den ekte, med troppe informasjon fra angrepet, siden speiderne overlevde angrepet. Ikke prøv å lure oss eller noen andre, det trengs ikke.

Det var rundt 500spyd og 70-80sverd... Og det var rundt 10 overlevende spyd etter angrepet. Jeg synes synd på deg for den desperasjonen du må ha i tankene som får deg til å lyve.
 
Sist redigert:
Topp