v17s Første Krig!

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Krigen er over!

Etter 3 dager, 12 timer, 25 minutter og 52 sekunder med intens kriging og fuktig propaganda. Har krigen kommet til et endepunkt, og én stamme har kommet seirende ut av denne enormt engasjerende runden kriging.

Den vinnende stammen, med sitt enorme bidrag og arrangement er Toxic Air!
Jeg gratulerer på vegne av Toxic Air. Dere er knallgod. Ja, det er vi.
Dette har vi feiret i hele dag med en enorm fest dere alle har blitt invitert! Selv Orc'ene.


7681f454abee2f312b3102955a5626ce.png


Kanskje var det vår gode timing, vårt intense mot, vår enorme sjarm, gode stammeforbindelser, eller WySoSe sin hyppige rekruttering av labre spillere som fikk oss seirende gjennom denne eventyrirske krigen. Ikke vet jeg - men det som er 100% sikkert er at Toxic Air nå har vunnet den første storkrigen på v17!

2fdd0bdb3b03e05c500c0ee5ff2dfbfb.png





Wihoo!

f463d279c439f4d10c774e70eb3d7cfc.png
 

DeletedUser

Guest
Imponerende at dere klarte å seire over en stamme som så til de grader lå bak dere både poengmessing og erfaringsmessig... Lykke til videre <3
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dårlig gjort å la din sjalusi gå utover oss :/ Bare fordi vi har vunnet en krig før dere i det hele tatt har startet en, trenger du virkelig ikke å si at jeg skriver "mye bullshit", og si at en faktor var grunnen til at en hel stamme falt.

Greit at du framhever og er stolt over medlemmet ditt. Men vær så snill å slutt ha et personangrep på meg samtidig. Tror virkelig ikke Jørn/Savant vil kobles til dette personangrepet.

Beside, at Orc tapte og du har et vakkert medlem har de to tingene lite med hverandre å gjøre. Og at en spiller med akademi klarte å adle en spiller med 800poeng skal gjøre en HEL stamme "dårlig" forstår jeg heller ikke...
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Dårlig gjort å la din sjalusi gå utover oss :/ Bare fordi vi har vunnet en krig før dere i det hele tatt har startet en, trenger du virkelig ikke å si at jeg skriver "mye bullshit", og si at en faktor var grunnen til at en hel stamme falt.

Greit at du framhever og er stolt over medlemmet ditt. Men vær så snill å slutt ha et personangrep på meg samtidig. Tror virkelig ikke Jørn/Savant vil kobles til dette personangrepet.

Beside, at Orc tapte og du har et vakkert medlem har de to tingene lite med hverandre å gjøre. Og at en spiller med akademi klarte å adle en spiller med 800poeng skal gjøre en HEL stamme "dårlig" forstår jeg heller ikke...

det handler vel ikke om sjalusi, men handler vel mer om det faktum at du går rundt på forum og skryter av at dere tok ned en stamme som var langt bak dere poengmessig og erfaringsmessig. Fint at dere vant, men synes det ærlig talt ikke er noe å gjøre et så stort nummer ut av det ;)

Min mening...
 

DeletedUser

Guest
You really don't get it.. do you?

Syns det va ein ganske morsom post Knox :D
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
You really don't get it.. do you?

Syns det va ein ganske morsom post Knox :D

well, jeg gir egentlig blanke i hva som menes med denne tråden, bortsett fra at den er latterlig :) Selv om den er ment for morro og bildene Knox la ut var ganske kule.. så er jo posten meningsløs :p
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Dere vant! Det var vel ikke pga Savant adlet en by av dem vel? Iom at Savant ikke er i krig med Orc!, men samtidig har erobret uendelig mange ganger flere byer av dem enn dere, så må dere være ganske dårlig. :awesome:

Why so serious?(puke)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
well, jeg gir egentlig blanke i hva som menes med denne tråden, bortsett fra at den er latterlig :) Selv om den er ment for morro og bildene Knox la ut var ganske kule.. så er jo posten meningsløs :p

Du får le så mye du vil, beviser bare hvor dyktige vi er på krigsfronten :mehe: Og nei, posten er ikke meningsløs, beviser bare hvilke krigsherrer vi er her i TA!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du får le så mye du vil, beviser bare hvor dyktige vi er på krigsfronten :mehe: Og nei, posten er ikke meningsløs, beviser bare hvilke krigsherrer vi er her i TA!

tok dere noen byer? tok dere ut noe tropper? i såfall kunne det ikke vært mye :p så jeg råder dere hvertfall til å bytte hertug, det er ikke en ledertype ;)
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
tok dere noen byer? tok dere ut noe tropper? i såfall kunne det ikke vært mye :p så jeg råder dere hvertfall til å bytte hertug, det er ikke en ledertype ;)

Tok ut store mengder tropper ja. Ingen byer ble adlet fordi det ikke var adelsmenn i sving. Veldig logisk igrunn. Hertugen har lite med dette å gjøre, så jeg forstår ikke helt hva du mener?

Hadde dere/du tatt inaktivitet til å vunnet en krig så tidelig (og sårbart) i runden. Kunne du selvfølgelig skrytt seg selv opp i skyene. Ser tydelig en gjenganger på v17 her. De fleste sitter stille og "orker" egentlig ikke noe særlig. Spretter bare opp hvis de føler at det er noe nyttig å klage på.

Greit at du syns vi er høye på oss selv, men du har tydeligvis ikke forstått dybden i hele denne tråden hvis du tror det er en pure skrytetråd.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Gratulerer med seieren! Jeg syntes innlegget ditt var underholdende, og skjønner ikke hvorfor det kommer så mye spydige komentarer og kritikk på en såpass uskyldig ting :)

Ha en flott søndag!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Gratulerer TA! (clapping)(clapping)

Morsomme poster! Ikke vær så hårsåre folkens - gjør heller det samme selv. Driv propaganda og skryt dere selv opp i skyene. Det er morro!
 

DeletedUser

Guest
Tull for tull, ironi for ironi... skal man tulle må man da tåle tull også? Ingen vits å hagle løs med rykter i hytt å pinne. Ta ting med en klype salt, et smil og ikke vær så hårsåre (y) <3 Vil gjerne quote noen gode venner av meg som en gang i tiden sa
Ruben og hans disipler skrev:
Wy So Serious?
 
Topp