v18

DeletedUser

Guest
Gått nedover på ranken, og hadde gått kraftig minus i poeng også - hadde det ikke vært for gråbyene du adler, mens du taper byer.

For noen måneder siden var TAL en av de farligste kontoene på v18, og en seriøs utfordrer til rank 1. Så klapp igjen brødboksen, takk! :]

Er vel naturlig å adle litt barbs for å tette clusteret når dere begynner å sende adels på alt grått som finnes der?

Og TAL er nå godt farlig enda, det at dere ikke får han ned er vel bevis på det..
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig naturlig, og noe jeg også gjør. Var dog ikke det som var poenget. Skulle poengtere at poengkurven hans er stigende pga. gråbyer, ikke fiendeadlinger.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Gått nedover på ranken, og hadde gått kraftig minus i poeng også - hadde det ikke vært for gråbyene du adler, mens du taper byer.

For noen måneder siden var TAL en av de farligste kontoene på v18, og en seriøs utfordrer til rank 1. Så klapp igjen brødboksen, takk! :]

Jeg snakker vel for alle når jeg sier at TAL er en større fare for OIM enn du er for ODA. Flaks for deg at du har en så super dual som Andreas, ikke alle har det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg snakker vel for alle når jeg sier at TAL er en større fare for OIM enn du er for ODA. Flaks for deg at du har en så super dual som Andreas, ikke alle har det.

Ikke si at du snakker for alle når du bare snakker for de subjektive medlemmene i ODA.

Fakta er at Bexx er pdd. en farligere konto pga. kontoen er større og har adlet flere ODA-byer i det siste, enn TAL har adlet OIM-byer.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ikke si at du snakker for alle når du bare snakker for de subjektive medlemmene i ODA.

Fakta er at Bexx er pdd. en farligere konto pga. kontoen er større og har adlet flere ODA-byer i det siste, enn TAL har adlet OIM-byer.

Dere får det til å virke som en stor prestasjon å adle KH byene. Geez. Du vet selv at det ikke stemmer.
 

DeletedUser

Guest
Dere får det til å virke som en stor prestasjon å adle KH byene. Geez. Du vet selv at det ikke stemmer.

Aleks får det til å virke som en stor prestasjon å adle gråbyer. Stemmer det?

Synes det forøvrig er interessant å se hvordan du snakker ned dine egne stammemedlemmer. Snakk om å være en god leder og forbilde :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Har TAL forsvart seg mot halve OIM? :O Forstår ikke helt hvordan du får 4-5 til å bli halve OIM? ^^

Vet ikke hva det dreier seg om her, men at TAL har blitt utsatt for den kanskje største aksjonen over tid på v18 de siste 2 månedene tror jeg vi kan understreke. Morten og Henrik har forsvart seg elegant :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke hva det dreier seg om her, men at TAL har blitt utsatt for den kanskje største aksjonen over tid på v18 de siste 2 månedene tror jeg vi kan understreke. Morten og Henrik har forsvart seg elegant :LOL:

Vi på bexx hadde en ganske heftig aksjon mot oss for en liten tid tilbake. Var faktisk helt oppe i 2k incs fordelt på noen hektiske uker!
 
Topp