v19 - Milepæler NY

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
De som angriper skal alltid settes over de som gjør en innsats, som i å stacke, snipe, dodge, koordinere. Det i seg selv er mye vanskeligere.

Så blir rett å slett pinlig å høre fra dere som har spilt dette spillet lenge !

Vel, når man har ODA har man selv tatt initiativet til å angripe. Forsvareren hadde ikke nødvendigvis noen intensjoner om bruke troppene sine, altså fremkaller angriperen ODen fra begge sider.
Nå var det strengt talt MadWorld som starte denne "krigen"
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
De som angriper skal alltid settes over de som gjør en innsats, som i å stacke, snipe, dodge, koordinere. Det i seg selv er mye vanskeligere.

Dette har bare noe med hva slags innsats angriperen/forsvareren gjør. Angriperen kan også velge å fake massivt, time inn nukes + fakes på forskjellige tider på døgnet, sende katapulter mot tomme byer langt unna front osv., eller bare sende et nuke. Samtidig som forsvarer kan velge mellom om han vil stacke, snipe, dodge alt, backtime, readle osv., eller bare la troppene stå.

Samtidig er det ikke vanskelig å stacke, dodge, backtime eller readle. Sniping kan være litt vanskeligere her, siden det ikke er noe ms gap, men det er like vanskelig å sende støttesnipe for å treffe innenfor 20ms som det er å sende nuke som treffer innenfor 20ms.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Om man er flink som angriper til å fake osv så vil han også få lavere ODA. Ergo vil mye ODA si at han ikke har lyktes på den fronten.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Ja, hadde oppdatert den Roger :)

Også tar dere diskusjonen videre et annet sted. Dette er ikke plassen for det.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Ergo vil mye ODA si at han ikke har lyktes på den fronten.

Var bare dette jeg svarte på gjennom linken min. Såvidt jeg forstår gjelder påstanden hans for alle verdner, dermed kan jeg bruke flere verdner for å argumentere imot.

Anyways, 3. til 10 byer; Port Royal VII
 
Topp