V2 - beste og verste minner

DeletedUser

Guest
v2 begynner å nærme seg slutten (ihvertfall for meg) så hadde vært morsomt å se og høre hva deres beste og verste minner fra v2 er :D

Mitt beste minne fra v2 er samarbeidet Wp og -Rome- hadde da vi ryddet hele k42 for fiender, det var det mest effektive samarbeidet jeg noen gang har vært med på og det må være et av de beste minnet jeg har fra v2 >3

Mitt værste minne var da Elite ble oppløst :( da mista jeg helt motet med å spille v2 og har så vidt spilt siden dere falt :D

Dere er den eneste fienden jeg har hatet og elsket samtidig :D
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig å rangere så veldig, men tiden i Wp i begynnelsen, samt krigen mot BIRKI er nok høydepunkter for min del.

Spesielt nattkrigene mot Robbinhetta kommer jeg ikke til å glemme. Utrolig artig, men også veldig slitsomt å måtte følge med hver eneste natt over en lengre periode. Utfallet ble jo bra for min del, så ser på det som et godt minne. En annen ting var å se det at leenok ble utestengt og at moderatorne faktisk tok til vettet til slutt. Det var gøy med tanke på interne ting der og uttalelser fra leenok selv.

Et annet godt minne var å se BIRKI falle. Rome hadde vunnet, og det var en deilig følelse, samtidig som det var litt trist. Så det blir nok mitt verste minne også, at BIRKI faktisk er borte.

Det beste minnet er nok uansett tiden i Rome sammen med folka i nord. En herlig tid som jeg håper vil fortsette i lang tid.
 

DeletedUser

Guest
Beste minne... I gode gamle dager når alle i Elite var aktive og krigslyste. Når vi hadde kriger på alle kanter og likevel ikke synes motstanden gjorde noe. Vi kriget for å ha det gøy, snakket tullball, tok ut spillere og stammer i øst og vest - og var motiverte på et nivå jeg sjeldent har opplevd siden.

Dårligste minnene begynte når aktiviteten sank gradvis fordi motstanden var laber, forså å utvikle eventuell kommende motstand til et ork. Spillet ble en jobb og jeg spilte iallefall mest fordi jeg likte folka - ikke fordi jeg brydde meg om spillet. Absolutt verste minnet var dagen jeg satte kontoen på slett. Skulle virkelig ikke tro at et spill kunne påvirke en på den måten, men var jo som å slå opp med 50 kjærester på en gang :(
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Verste minne var når jeg leste melding fra Leenok, når BIRKI ble oppløst. Det var også litt ekkelt når jeg trykte på "forlat stamme" knappen i Elite. Kun noen dager etter ble den oppløst.

Godt minne, tja, i krigen mot -Rome- var det til tider artig, både selve krigen og PMer :)
 

DeletedUser

Guest
For å være ærlig må jeg vel si at den beste tiden var tiden jeg kriget mot diverse X-V spillere da jeg var i RoEm.
Ajina Linnit, Danielb89 og noen andre tullinger....
<3


Værste må vel være da LAW stakk til Elite..

o_O
 

Lampesvampe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
For å være ærlig må jeg vel si at den beste tiden var tiden jeg kriget mot diverse X-V spillere da jeg var i RoEm.
Ajina Linnit, Danielb89 og noen andre tullinger....
<3

Jeg var med på å ta noen byer fra deg :3 <3

Beste minne:
Da jeg fikk bli med i stammen DISA A, der vi spammet og dannet den legendariske PAIklubben <3

Værste minne:
Da RoEm nesten greide å ta rotta på meg.
Nuket meg etter leggetid vet du;)
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig å rangere så veldig, men tiden i Wp i begynnelsen, samt krigen mot BIRKI er nok høydepunkter for min del.

Spesielt nattkrigene mot Robbinhetta kommer jeg ikke til å glemme. Utrolig artig, men også veldig slitsomt å måtte følge med hver eneste natt over en lengre periode. Utfallet ble jo bra for min del, så ser på det som et godt minne. En annen ting var å se det at leenok ble utestengt og at moderatorne faktisk tok til vettet til slutt. Det var gøy med tanke på interne ting der og uttalelser fra leenok selv.

Et annet godt minne var å se BIRKI falle. Rome hadde vunnet, og det var en deilig følelse, samtidig som det var litt trist. Så det blir nok mitt verste minne også, at BIRKI faktisk er borte.

Det beste minnet er nok uansett tiden i Rome sammen med folka i nord. En herlig tid som jeg håper vil fortsette i lang tid.



Leenok ble bannet i 3-4 dager? så kom han inn uten straff ?!



Beste minne:
Dagen Glitter kjefta på meg fordi jeg stakk til -Rome- :D
Det tok ikke mange minuttene fra jeg dro fra BIRKI til hu var på skype og ville ha en prat :eek:
Kanskje ikke beste minne, men et jeg husker godt :)


Dårligst minne: da jeg dro fra BIRKI og da Elite ble oppløst.
Jeg var der bare i 18 dager ca. (mest adlene spiller på v2 i deler av den perioden :cool: ) men det forsvant motivasjonen min helt :(
 

DeletedUser

Guest
Beste minner
- Innvandringa i K65 mens jeg ennå var i D-Yato. Sammen med opprinnelige NTU Spawn, Balakot, Azull, Boyka, Jarlebast og spesielt Stocoldh.
- Tiden i MPX, selvfølgelig. Klassisk.
- Gjengen i AriCa. Kanskje spesielt de gangene vi virkelig var effektive i krigen mot Elite. Høy stemning. Digger samarbeidet med Pointy når vi flyttet inn i K64.
- Chrk1. Både å bli angrepet av han og å angripe han var en sann fornøyelse, og ikke bare rent spillemessig.

Ikke like gode minner
- I enkelte perioder i krigen mot Elite må jeg innrømme at jeg ble frustrert over en del spillere sin... vel, inkompetanse. Det gjør vondt å se spillere miste byer i fleng når det er så lite som skal til for å stoppe det. Heldigvis ble dette utrolig mye bedre etter hvert :)
- Hver gang noen slutta.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har enormt mange morsomme opplevelser fra tiden min i verden 2. De fleste kan vel knyttes opp til den "tidlige verdenen" (Yamato, ~SW~, D-Yato + det faktum at det var svært mange spillere og stammer som faktisk "satset" litt).

I senere tid må jeg jo innrømme at Elites fall føltes som en aldri så liten seier. Det var iallefall noe jeg jobbet mot helt tilbake til den dagen AriCa ble opprettet. Det føles imidlertid litt tomt i verden 2 nå som Elite er borte. Våre erkefiender har forsvunnet, på godt og vondt. På det gode så er man faktisk nærmere å faktisk kunne vinne en server... Men må den andre siden så er det jo veldig demotiverende å faktisk ikke ha konkurransedyktige fiender.. Høres kanskje hovmodig ut, men det er nå slik jeg ser verden 2 idag.

Jeg håper på en aldri så liten revolusjon. Det kan trenges. Men jeg liker ikke at jeg ikke sitter i det revolusjonære setet. For det var en spennende og interessant tid :)
 

DeletedUser

Guest
Det er alltid lettere å sitte under å slå oppover, fordi da sitter man hele tiden med alt å vinne Shanks. :)

Beste minne i TW tiden må ha vært i starten. Da ting kun var morsomt og ingen hadde den fjerneste anelse om hva som egentlig skjedde i nabbstammen [AS] (kanskje den minst respekterte stammen ever på v2 om man ser gjennom mange av innleggene i den tråden)

Verste minne spinner rundt siste 5 mnd i Elite. Det fordi man kun spilte for å holde stammen i live og ikke fordi spillet var morsomt lenger.
 

DeletedUser

Guest
Beste minne(r):
- Starten på serveren, hvor jeg ble godt tatt i mot som en nybegynner og koste meg i TWS.
- Tiden i ~SW~.
- Når jeg ble tatt opp i Yamato.
- Kriging mot Hansemann fra terandas kontoen.
- Det sosiale.

Værste minne(r):
- Oppløsningen av Yamato.
- Oppløsningen av TWS (jeg var noob, kjente ingen og ville ikke slutte).
- Bli "tvunget" til å sitte kontoer med haugevis av utaggede incs.
 

DeletedUser

Guest
Verste minne:
Adlet ned 4 ganger i starten. (1 gang var jeg med på det. Ga alle byene til Elite... angrer nå...hehe..)

Beste minne:
Fikk Aremoric kontoen! :)
Har store mål og fantastiske muligheter som jeg skal utnytte til det maksimale snart ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste minne(r):
- Tiden i RoEm før ''sammenslåinga'' med Elite. Fin tid, lurrer på hvordan det hadde gått om vi fortsatte uten sammenslåinga.
- Da jeg fikk tilbud om konto i Elite.


Værste minne(r):
- Da mange av venna mine dro til Elite.
- Da jeg fikk konto i Elite å ble ræveid. (Rolig konto duliksom)

Det jeg kommer på i farta :)
 

DeletedUser

Guest
gode minner
-da jeg ble kjent med lampesvamepe og gjengen <3
-da jeg kom inn i arica og
spammet i arica forume første dag :eek:



ikke så gode minner
-da Lord Robert the bruce 17 ikke ekisterte :(
- da spille begynte å bli kjedelig :(
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Beste minner:
Når jeg ble rekrutert fra OliCo2 til OliCo, lærte veldig mye av den gjengen.
Når Elite forsvant var et lite høydepunkt på godt og vondt.
Mergen med AriCa, fin sjanse til å bli kjent med nye og hygglige mennesker:)

Værste minner:
At OliCo endret navn til AriCa2.
Tiden etter Elite, var veldig nær å slutte før OliCo merget med AriCa.
Når akbar spammet forumet :confused:
 
Sist redigert:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Beste minne: etter at jeg ble medlem i LAW og ble kjent med noen av de råeste profilene i V2. tenker da på Are, Wynja, Brann, Poke Me, Zanmato m.fl.
når jeg oppdaget at angrepssoldater skulle brukes til akkurat dét.
den første store krigen vår. da kjente jeg at det "tinglet" både her og der.
når man satt i forhandlinger med andre stammer, der utgangen på samtalene var usikker. og en krig lurte i det fjerne.
når jeg kom inn på top 20 Od-a lista.

verste minne: når jeg startet opp igjen og oppdaget at de aller fleste var "mett" på krig. det var/er langt vanskeligere nå og få noen med seg på en altoppslukende krig.
at PACO fikk lov til og vokse seg så stor. det er enda helt ubegripelig for meg. men nå jobber jeg med saken.
måten BIRKI ble oppløst på.
at ELITE ikke ga mer motstand. trodde egentlig bare at ARICA adlet på de "lette" medlemmene, til jeg innså at ELITE kom til og tippe over.
de gangene jeg sluttet og spille.
 

DeletedUser

Guest
Beste minne:tenker da på Are, Wynja, Brann, Poke Me, Zanmato m.fl.

ehem :p?

_____


får jeg gjørr d jeg och ;)

Bæst:
fikk jakter efter vikinger kontoen.
da jeg joina LAW, Elite og ==TB== :)
<3

værste:

da jeg plutselig forsvant :eek:
 
Topp