V2 Nyheter/intervju - En introduksjon

DeletedUser

Guest
Han har bedt to hertuger i to gigastammer intervjue hverandre... Tror dette kan ta evigheter :S

Nei, blir nok bare at den ene intervjuer den andre.. Folk er opptatt i RL og ingame, så et slikt intervju vil havne langt ned på prioriteringslista til dem begge. Så får enkelhetens skyld, intervjuer den ene profilen den andre.

Kan bli interessant nok det:p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nei, blir nok bare at den ene intervjuer den andre.. Folk er opptatt i RL og ingame, så et slikt intervju vil havne langt ned på prioriteringslista til dem begge. Så får enkelhetens skyld, intervjuer den ene profilen den andre.

Kan bli interessant nok det:p

Ja gleder meg mye selv... Har hørt mye bra om ruffiro og er spent på intervjuet :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, vi har kommet så langt at vi har hatt vår første samtale på MSN. OG!!! To spørsmål er blitt stilt i forbindelse med intervjuet :p
 

DeletedUser

Guest
Lurer jeg også på... Jeg har begynt å intervjue en annen mens jeg venter.. Men den kommer etter intervjuet glitter gjør med Ruffiro:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil se flere uber intervjuer:D
Lenge til neste kommer?:)

Jeg har ventet litt på glitter og Ruffiro den siste tiden. Jeg er litt opptatt av at alle intervjuobjekter får sin sine 15 minutters fame ;)

Jeg holder for øyeblikket på med Black Andi! Gleeeeed dere :p
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Legger du den ut først da?
Slik at vi slipper å vente i evigheter på "Glitter`s" intervju? hehe
 

DeletedUser

Guest
Jeg holder på med Andi... Tatt det veeldig med ro siden jeg ventet på glitter.. Men skal speede opp nå.

Men jeg vil allikevel lese glitter-intervjuet, så forhåpentligvis kommer det før Andi-intervjuet :)
 

DeletedUser

Guest
Andi blir ikke intervjuet allikevel.

Jeg har ryddet litt i tråden som går på forslag. Alle ønsker er notert ned, og jeg skal forsøke å få intervjuet minst 5 stk i løpet av desember. 2-3 før jula, og så mange som mulig i løpet av romjula.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil gjerne ha et intervju av Ex-con (Are) ettersom jeg har kjent han et par måneder og er sinnsykt nysgjerrrig på historien hans :p
 

DeletedUser

Guest
Da begynner ting å se litt bedre ut :D

Kracked -og chrk1-intervjuene forventes å være klare til lørdag, mens Vv0Lv3r1n3-intervjuet kommer like før jula trer inn :)


Korrigering: Grunnet sykdom og diverse har jeg ikke klart å få gjort ferdig intervjuene. Dette betyr ikke annet enn at de intervjuer jeg har lovet dere, vil komme tettere :)

Beklager til de av dere som venter utålmodig.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp