V2 Nyheter/intervju - En introduksjon

DeletedUser

Guest
Håper du svarte; "Ingen Kommentar!" på alle spørsmålene, Kracked :p
 

DeletedUser

Guest
Uttalelse vedrørende de kommende intervjuer

Jeg har da vært litt for lite gjennomtenkt når jeg har snakket om når jeg ønsket intervjuene offentliggjort.. Dessverre er det mange elementer som skal stemme for at alt skal gå etter planen, og i disse tider har julestresset, litt sykdom og diverse kommet fremfor selve intervjuene.

Det skal sies at både Kracked -og chrk1-intervjuet er kommet godt igang, men jeg rakk dessverre ikke å overholde fristen jeg satt meg.

Men da blir det bare mer romjulskos for de spesielt interesserte.. Eller hva?

Beklager igjen til dem som spent venter. Intervjuene kommer.
 

DeletedUser

Guest
Beklager alle sammen. Vært uten nett en lengre periode nå (uten KV...).

Beklager at jeg ikke har overholdt de avtaler jeg har gitt.



Skal pushe på intervjuobjekten så snart som mulig!!
 

DeletedUser

Guest
Ting tar tid... Men det er med stooor glede at et av intervjuene skal offentliggjøres i morgen mellom klokka 16:00 og 18:00!
 

DeletedUser

Guest
Intervjuet er ferdig, men mangler en som kan lage et kart. Mens jeg venter, skal jeg spise burgerne dama mi lager nå:D
 

DeletedUser

Guest
Da er jeg atter gang en "intervjuer" igjen, selv om selve tittelen er så dårlig at jeg skal mase meg til en journalist-tittel :p Jeg har allerede kontaktet en del spillere og skal snart sette i gang med å intervjue dem så snart som mulig.

Tenker i utgangspunktet å poste det første intervjuet i løpet av en ukes tid, så det neste tidlig i desember. Deretter forsøke å "samle opp" 2-3 intervjuer som jeg kan offentliggjøre i romjula.

Har dere ønsker, forslag, klager osv, ta kontakt her i fellesforumet.

For de svært observante av dere, så stemmer det at det første innlegget i denne tråden til enhver tid skal være oppdatert.


-Shanks
 
Sist redigert av en moderator:
Topp