V2 Nyheter/intervju - En introduksjon

DeletedUser

Guest
Jeg er da v2s nye journalist og har tenkt å intervjue noen av de spillerne dere ønsker skal intervjues.

Jeg har tidligere vært en noe kontroversiell bruker av dette forumet, men for en tid tilbake valgte jeg å trekke meg ut fra de generelle diskusjonene her inne. Dette vil jeg fremdeles opprettholde, med unntak av V2 Nyheter/intervju-delen da.. ;-)

Noen vil kanskje reagere på at det er nettopp jeg som skal utføre intervjuene i denne verdenen, men selv om jeg spiller i v2 skal jeg prøve å være så objektiv som mulig når jeg velger intervjuobjekt og når jeg utfører mine intervjuer. Videre skal mine roller som journalist og spiller være adskilt. Men jeg er bare et menneske, og skulle noen mene at jeg blander disse rollene, eller er for subjektiv, håper jeg dere kontakter meg eller habla.

Jeg kommer den nærmeste tiden til å rydde litt i denne delen av forumet, og må derfor be dere komme med nye forslag til hvem dere ønsker intervjuet.

Mvh.
Shanks82

-

Tilleggsinformasjon vedrørende utførelsen av intervjuene:
I utgangspunktet vil jeg be dere vente til intervjuene er postet, for da vil dere se hvordan de blir i sin helhet. Men jeg vil forsøke å ta avstand fra den gamle måten - for da kunne hvem som helst stilt standardspørsmålene. Forumbrukerne fikk stemme mellom en intern intervjuer med kjennskap til verdenen kontra en ekstern for objektivitetens skyld. Velgerne gikk for det første alternativet, og her er jeg! :)

Jeg har selv spilt på denne serveren siden den 6. august 2008, men jeg har på ingen måte en hukommelse som tilsier at jeg skal huske samtlige stridigheter og konflikter på tvers av verdenen. Derfor er jeg nødt til å gjøre en del research i forkant av hvert intervju. Jeg vil på forhånd takke for all informasjon som går på hva dere nøyaktig vil finne ut om den som intervjues, slik at jeg får tilpasset intervjuene forumbrukernes ønsker.

En annen praktisk opplysning vil være at de som intervjues vil kun få et visst antall timer tilgjengelig for besvarelse, slik at intervjuene får et mer direkte preg.

-

Intervjuer:
★ Ganondorf (Elite) - postet 09.10.09
★ runinter (-Rome-) - postet 18.10.09
★ chrk1 (Elite) - postet 06.01.10
★ Renegade90 - postet 04.04.10

Kommende intervjuer:
Holdes hemmelig inntil videre. Men kan røpe at det neste intervjuet trolig vil bli på engelsk.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Takker med dette for alle lykke ønsker. Jeg er i full gang med research og annet snacks;-) Men med fare for å brenne kruttet, kommer jeg nok til å posjonere ut intervjuene med en ukes mellomrom. Altså et intervju per uke. Så får jeg heller forsøke å tilpasse meg interessen.

Første intervju håper jeg å kunne poste allerede førstkommende fredag.

Så dere får vente til fredda! ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hyggelig å se deg på forumet igjen;)

Gratulerer med stillingen:)
 

DeletedUser

Guest
*Oppdatert*

Til informasjon så oppdateres første post i denne tråden når det er noe nytt. Nå ble den oppdatert fordi jeg er ferdig med et av intervjuene:p
 

DeletedUser

Guest
*Oppdatert*

Dessverre blir ikke intervjuet offentliggjort før i morgen en gang. Grunnen til dette er så enkel som at det ikke er helt klart enda.

Beklager til av dere som venter.
 

DeletedUser

Guest
*Oppdatert*

Dessverre blir ikke intervjuet offentliggjort før i morgen en gang. Grunnen til dette er så enkel som at det ikke er helt klart enda.

Beklager til av dere som venter.

Hvem er intervjuet på? :O
 

DeletedUser

Guest
*Oppdatert*

Dessverre blir ikke intervjuet offentliggjort før i morgen en gang. Grunnen til dette er så enkel som at det ikke er helt klart enda.

Beklager til av dere som venter.

Det går fint Shanks, har jeg noe å glede meg til. :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvem er intervjuet på? :O

Når jeg *Oppdaterer* så skal det ligge ny informasjon under første post (helt nederst). Der skal det stå planlagte intervjuer, pågående og når de er planlagt postet:)

Så det er bare å sjekke innom i ny og ned:)
 
Topp