V20 - Faktabørsen

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ganske lett å se hvor muren er nede, med andre ord ;)

Ja, men det går fint - har nesten ikke spilt de siste månedene, men har ikke trengt det heller siden motstanderne tilsynelatende har gitt opp.. Spoon, som skulle kjempe til siste slutt og være et av stedene vi fikk motstand, er helt borte og har ikke vært aktivitet på kontoen på et par uker nå. Begge sider virker vel relativt ferdige og lite motiverte. Selv har jeg byttet helt over til WOW, noe Kong Odd ikke er så begeistret for.. :|
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Ja, men det går fint - har nesten ikke spilt de siste månedene, men har ikke trengt det heller siden motstanderne tilsynelatende har gitt opp.. Spoon, som skulle kjempe til siste slutt og være et av stedene vi fikk motstand, er helt borte og har ikke vært aktivitet på kontoen på et par uker nå. Begge sider virker vel relativt ferdige og lite motiverte. Selv har jeg byttet helt over til WOW, noe Kong Odd ikke er så begeistret for.. :|

Skjønner Odd og deler hans synspunkt. Skal noen få kontoer jobbe ræva av seg, og dra i land seieren, mens andre ikke gidder mer? Er fortsatt mye jobb igjen på V20, selv om motstanden er borte. Det handler om å fullføre..
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Skjønner Odd og deler hans synspunkt. Skal noen få kontoer jobbe ræva av seg, og dra i land seieren, mens andre ikke gidder mer? Er fortsatt mye jobb igjen på V20, selv om motstanden er borte. Det handler om å fullføre..

Hæ, hvor kom Odd fra? Om du sikter til meg så nuker og adler jeg så godt jeg bare kan, men når man spiller solo er det naturlig at det går ned til slutt - det eneste jeg ikke gjør er vel å farme.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Du sier det jo selv :D Men det er veldig bra at du er i gang igjen. Vi trenger det!

Ble litt surr. Har gjort det nødvendige, adlet og nuket. Men ikke fått gjort så mye mer, hadde det vært aktivitet hos BAM hadde jeg fått problemer. Men blir gjerne roligere mot slutten, og jeg velger å tro at det er pga. oss at det er såpass stille nå. Eneste jeg som sagt ikke har tid til er vel å farme, tror dere har over 50k gullmynter mer enn meg...
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Fakta er at jeg sitter bare å venter på en unnskyldning fra Spoon om hvorfor han gikk grå / ikke kjempet til siste by. Mistet Telenor dekningen i området? Brant huset ned? Eller er det rett og slett Putin som har vært å kidnappa han?
 
Topp