V20 - Intervju

DeletedUser

Guest
Hei Folkens! Jeg skulle bare si ifra at hvis dere har noen forslag til intervju objekter etterhvert som verden pågår må dere si ifra i denne tråden her!! Da vil det komme opp fortløpende hvis det lar seg gjøre!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Synes det skal bli intervjuet et par ifra disse såkalte "premade" stammene, og høre litt om deres tanker rundt v20, og utfordringene de står foran :)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Synes det skal bli intervjuet et par ifra disse såkalte "premade" stammene, og høre litt om deres tanker rundt v20, og utfordringene de står foran :)

Dette er en strålende ide', Håkon! Det hadde vært spennende å lage et treveisinstervju med Stian, Håkon og Benja (Er det bekreftet at Benja drar i gang en premade?) hvor alle svarer på like spørsmål. Om det er interesse og villighet hos de tre overnevnte kan jeg komme opp med spørsmålene, og poste svarene.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Altså for å gjøre det veldig interessant da så foreslår jeg at en person tar seg til tid å intervjue en del av lederne i de stammene som kommer til å hevde seg i starten av v20. Altså om det er folk som er kjent på tw-samfunnet eller ei. Altså helt random stammers meninger om v20 og deres utfordringer er noe jeg også ser på som veldig interessant :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Tenker da selvsagt som foreslått over, intervjue flere ledere, samme spørsmål.

Legge alt i et intervju.
 

DeletedUser

Guest
Tenker da selvsagt som foreslått over, intervjue flere ledere, samme spørsmål.

Legge alt i et intervju.

Skal jeg gjøre dette? Isåfall gi meg noen tips til spørsmål dere ønsker jeg skal stille, så får vi en ordnings!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Svarer kun på seriøse ting, nesten hvertfall. Hei Moa!

Enn må nesten se når verdenen åpner Jørn, so far vet jeg kun om dspawn og utopia.. sjekker ikke ut så meget..
 

DeletedUser

Guest
Svarer kun på seriøse ting, nesten hvertfall. Hei Moa!

Enn må nesten se når verdenen åpner Jørn, so far vet jeg kun om dspawn og utopia.. sjekker ikke ut så meget..

men det betyr at vi kan starte med intervjuet av de to stammene først :)
 
Topp