V20 - Intervju

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Du er flink til å skrive Castell kan ikke du intervjue noen? :)
Har lekt med tanken, men føler ikke at jeg er den fødte intervjueren. Vet det finnes flinke folk her og unge lovende journalister :)

Jeg vil gjøre ett forsøk, publikum får avgjøre om det er bra eller dårlig :)
Ser frem til å lese det du kommer med, og lurer veldig på hvem som er intervjuobjektet :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg kan også gjøre et forsøk om folk kommer med forslag til intervjuobjekter. Føler kanskje det er litt tidlig enda?
 

Dead man going

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Har lekt med tanken, men føler ikke at jeg er den fødte intervjueren. Vet det finnes flinke folk her og unge lovende journalister :)


Ser frem til å lese det du kommer med, og lurer veldig på hvem som er intervjuobjektet :D

Det er aldri bra å ha for store forventninger ;)
Men vent og se! :p
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Kanskje litt tidlig enda ja, kan eventuvelt sette oppe en nominasjonsliste da etterhvert til hvem folk vil ha som intervjuobjekter
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Å være intervjuer er jo den lette delen. Det er å svare på spørsmålene som tar tid.

EDIT: "Så hvorfor gjør du det ikke bare selv, Jato?" Denne uken har jeg hjemmeeksamen, men kanskje neste uke... hvis jeg gidder.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Det vil ila. natten / morgendagen bli lagt ut et intervju med Eru Iluvatar. Jeg har også en avtale om et intervju med General112.

Noen andre dere ønsker intervju av, så si ifra, så skal jeg prøve å fikse dette. (Majorpain og hbyberg har avslått forresten.)
 
Topp