V20 - Milepæler

Status
Stengt for ytterligere svar.

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Fordi toget mitt døde av mur :p Sendte bare troppene som var hjemme, og delte på 4.
123f33356e1b804cf70e95d2298be4b6.png

OMG du er god ass!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
De 4 positive ryktepoengene man får når man starter en milepæltråd er ikke på noen måte verdt alt maset om å oppdatere man må finne seg i resten av verdenens levetid.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det er jeg forsåvidt enig i... Men noen måtte lage den, og så lenge den innimellom blir oppdatert er det vel godt nok. Så mye mer kan man neppe kreve.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Enig med begge i grunn. Skyldes vel at Jørn ikke er like aktiv lengre (?). Jeg kan godt ta over dersom det er ønskelig, men vil isåfall ha en bekreftelse av trådstarter. Og som Joakim skriver, blir det oppdatert i blant går det fint.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er her nå, og oppdaterer nå.. Men som du vet Odd, har jeg vært på sykehuset! OG det at jeg da venter noen dager med en update MÅ være greit!! Er jo ikke krise?

Nå har du mast mye, og jeg har sagt at jeg skulle gjøre det! Jeg måtte bare bli litt friskere først!
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jøss, det var da voldsomt til utblåsning ^^ Bare vant til at du stikker fra disse trådene ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Rangering Navn Beseiret
1 DONslask 625.107
2 Amat victoria curam [SG] 580.463

DONslask nr 1 til 500 ODD
amat victoria curam nr 2 til 500 ODD
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Ras al Ghul har vel over 500k ODA nå, elr han hadde vel det for en stund siden.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
  • Chaosis første til 50 byer.
  • Martin/Ras Al Ghul nummer to til 500k ODA (usikker på om det var Sennep eller hbyberg som var nummer tre, tror det var Sennep).
  • Tar jeg ikke helt feil var Birken nummer tre til 500k ODD.
  • Lost in the Ocean / Amat Victoria Curam var første til 1 mill ODD.

Hadde vel vært greit om en som faktisk spiller på v20 tar over tråden. Ikke vondt ment ovenfor deg Jørn, men går vel ut ifra at om det er eller blir kjedelig for deg å sjekke forumet så lenge du ikke spiller her. Kanskje Odd/Holy Mother kan ta over?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ODA

  • Chaosis første til 50 byer.
  • Martin/Ras Al Ghul nummer to til 500k ODA (usikker på om det var Sennep eller hbyberg som var nummer tre, tror det var Sennep).
  • Tar jeg ikke helt feil var Birken nummer tre til 500k ODD.
  • Lost in the Ocean / Amat Victoria Curam var første til 1 mill ODD.

Hadde vel vært greit om en som faktisk spiller på v20 tar over tråden. Ikke vondt ment ovenfor deg Jørn, men går vel ut ifra at om det er eller blir kjedelig for deg å sjekke forumet så lenge du ikke spiller her. Kanskje Odd/Holy Mother kan ta over?

Uten å være for prikete, men vet jeg som var nr 3 der, men sennep kom som ei kule forbi like etterpå ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp