V20 - Ryktebørsen

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at det ikke har vært noen saftig gode rykter på V20 den siste mnd og 2,5 uker.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ryktes at Huuse ble hacket, men at hackeren kun logget på v20 og ikke v21 (hvor Huuse er leder for rank 2 stammen). Hvordan kan det ha seg, mon tro?

PS: Huusekontoen er tilbake hos sin rettmessige eier nå.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Er ikke veldig mye farlig på forumet uansett, så ser ikke hva vi har å bekymre oss for der gitt.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke veldig mye farlig på forumet uansett, så ser ikke hva vi har å bekymre oss for der gitt.

Har man tilgang til eller kjenner en som har til stammeforumet, er det som regel tilgang og mulighet til å skaffe informasjon andre steder også ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Creo ønsker seg inn i BBB.

Stemmer. Krigen mellom de to sidene (Orginalt BAM! & Lemmy Vs. UTOPIA & BBB) er så godt som tapt for BAM!.
Grunnen til at jeg spurte om plass i BBB er at jeg gjerne vil være med på verdenen helt til slutt, og yte best mulig selv om jeg ikke er i BAM! lengere. Igjen, så ser ikke jeg på dette som forræderi ettersom krigen er så godt som ferdig :)

hozan
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Personlig synes jeg på ingen måte det er forrædersk å søke seg til BBB. Men jeg synes det er litt pinglete.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Personlig synes jeg på ingen måte det er forrædersk å søke seg til BBB. Men jeg synes det er litt pinglete.

Litt?
Er man på den tapende siden, så er man på den tapende siden. Følge med kan man gjøre på rimmen som def-bruker, eller via tw-stats. Håper ikke BBB tar imot slike spillere som Creo når det åpebart er negativt for dem, og at de bør ta avstand fra slikt spill :) Uansett hva grunnen er er det feigt å ikke tape i stammen man er i
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Ryktes at jeg får litt odd fremover.

Gleder meg til V20 er over for min del :) Pensumlesing kaller. dette har vært en veldig kjedelig verden.
 
Topp