V20 - Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
bra forklart jato link med dem flotte bildene osv, jeg gir deg en (star) som du kan se i det fjerne :)

ratoooooooor veit og kan alt også når han krangler. Også har alle som ikke er enige i det han sier feil uansett

også når var det jeg prata jeg om od `det var det du som dro fram også dro du fram hvor støgg og dum jeg var og alt jeg har ødelagt for mange fy jeg må værra et fælt tw troll
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
ratoooooooor veit og kan alt også når han krangler. Også har alle som ikke er enige i det han sier feil uansett

også når var det jeg prata jeg om od `det var det du som dro fram også dro du fram hvor støgg og dum jeg var og alt jeg har ødelagt for mange fy jeg må værra et fælt tw troll

Hahahaha, du er så latterlig at jeg får vondt. Uansett, du får slutte å skape deg vrangforestillinger av hva som har skjedd, og innse sannheten. Det er du som hele tiden har dratt inn Chaosisalex sin lave OD og brukt Toeless sin milepæl som eksempel. Har heller aldri nevnt hvor stygg du er, hvor får du det fra? Og ja, du ødela for de du var i stamme med. Det er fakta.
 

DeletedUser

Guest
du som prater om od bare siterte det du skrev og ja i den teksten du hadde skrivde du mass om hvor dum jeg var dreit meg ut, er ikke smart



HVEM SKAL SE tungtvannsaksjonen i kveld ?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
du som prater om od bare siterte det du skrev og ja i den teksten du hadde skrivde du mass om hvor dum jeg var dreit meg ut, er ikke smart

Klarer du ikke å lese hva jeg skriver? Jeg har snakket om OD ja, det er fordi jeg henviser tilbake til argumenter som du brukte tidligere. Og ja, jeg har omtalt deg som mye rart - men det er fakta.. Er vel heller ikke uten grunn at du er blant de med mest negativt rykte på forumet.

Tilbake til topic: Jeg skal nok ikke se den i kveld, men kommer til å se episoden senere. Interesserer meg for det meste som handler om krigene.

Beste filmen og serien du har sett?
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
ja hvorfor i det hele tatt bry seg om hva han gjør

hopholoolio er du en terrorist profilbildet ditt ligner på Saddam Hussein ?

også har du Henrik aka raaaaatorinig problemer i hjemmet du er litt hissig synes jeg haha ?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
ja hvorfor i det hele tatt bry seg om hva han gjør

hopholoolio er du en terrorist profilbildet ditt ligner på Saddam Hussein ?

også har du Henrik aka raaaaatorinig problemer i hjemmet du er litt hissig synes jeg haha ?

Haha, er det en som har problemer hjemme av oss to er det nok ikke meg. ;-) Det aller aller meste tyder på at det er den andre av oss.
 

DeletedUser

Guest
nei, jeg er ikke en terrorist :) Og profilbildet mitt ligner ikke på saddam Hussein :mad:

Er det litt lite med bare V20 som åpen verden for øyeblikket?
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Utopia/DL siden.

Hvorfor er det så lite aktivitet på forumet? Skulle ønske det var like mye som istarten, kanskje mer!
 

FalckKiller69

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Fordi det trengs litt mer propaganda fra begge sider. Trenger også noen forum-troll som kan sprite opp stemmningen ;)

Hvor spiller Jostein?
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
3k bonusby (troppetid-bonus) vs 10k barbarby?

Det spørs veldig på hvor langt inn i verdenen man er, hvordan plasseringene på de forskjellige byene er, hvor kjapt man trenger troppene, adelsbegrensningen, egne defensive tropper og bygningsforholdene i de 2 forskjellige byene.

Regner med at spørsmålet er enten eller, og svarer deretter.
Jeg har alltid pleid å si at enhver by er en potensiell 10k by. Med en 3k troppebonusby vil jeg få tropper kjappere, som jeg kan bruke kjappere, som igjen vil si at jeg vokser kjappere. Derfor er det et ganske enkelt valg. Den 10k gråbyen er det alltid en annen spiller som adler, som jeg adler igjen - ergo jeg har gjort en vinn/vinn! (nerd)

Men i utgangspunktet hadde jeg nok uansett adlet begge, da jeg aldri har mangel på adelsmenn og har gode nok defensive egenskaper til å forsvare begge byene (wasntme)

Hvem ville du helst hatt som dual; Odd eller Håkon?
 
Topp