Besvart V20

erinor

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Når er det planlagt at den starter? Bare lurer. :awesome:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tviler på at det er 18 sep. I og med at det er 14 september idag. V19 ble lansert 7 dager før verdenen startet om det vil gjenta seg vil verdenen starte rundt 21.

Er ikke 18 september nei, hvis ikke jeg er helt utdatert her.. Er bare joakim som har sagt det til alle, hele tiden! (giggle)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Om v20 ikke starter den 18. september vil jeg påstå at teamet har sviktet oss jeg leter nå etter det ultimate SCRIPT som farmer for meg helt uten at jeg gjør noe. Jeg har satt meg inn til å gjøre det ferdig til den 18. Om v20 ikke starter den 18. får jeg stryk i IT siden faglæreren min hjalp meg med det og hun ga meg frist til den 18. Så plz start v20 på torsdag.
 

DeletedUser

Guest
Om v20 ikke starter den 18. september vil jeg påstå at teamet har sviktet oss jeg leter nå etter det ultimate SCRIPT som farmer for meg helt uten at jeg gjør noe. Jeg har satt meg inn til å gjøre det ferdig til den 18. Om v20 ikke starter den 18. får jeg stryk i IT siden faglæreren min hjalp meg med det og hun ga meg frist til den 18. Så plz start v20 på torsdag.

Åhh magnus kan ikke du sende meg ditt automatiserte script, som du sier at du har brukt så mye tid på.. Hadde vært kult å sett hvordan det virker, men liten tro på at det hadde blitt satt som lovlig da (nerd)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg har hørt folk si med sikkerhet at v20 skal åpne 18. september ganske mange ganger nå, så great success!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
De nye ryktene jeg finner opp sier at v20 blir annonsert i morgen (18. september), ikke at verdenen åpner da.

My bad.
 

DeletedUser

Guest
De nye ryktene jeg finner opp sier at v20 blir annonsert i morgen (18. september), ikke at verdenen åpner da.

My bad.

Pfft, må slutte å skape rykter :p Her sitter jeg å venter på ny verden.. Joakim, tror du må legge meg til på skype igjen
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg holder fast ved at ryktet egentlig stemte, mine kilder tar ikke feil! Men verdensannonseringen har blitt utsatt siden Dakapo har influensa. Den nye datoen for åpningen av verden 20 er 7. oktober!

Jeg vet ikke helt hvem du er, Revaliz...
 
Topp