V21 - Faktabørsen

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
SNL skrev:
åndsverkloven, lov av 12. mai 1961 om opphavsrett til åndsverk m.v. Regulerer den enerett som forfattere, vitenskapsmenn og skapende kunstnere har til utnyttelse av de verk de frembringer, se opphavsrett.

Loven inneholder dessuten regler om vern for fotografiske bilder (se fotografiers rettsbeskyttelse) og om den avbildedes rett til eget bilde, regler om vern for databaser, regler om utøvende kunstneres og film- og fonogramprodusenters rettigheter til sine prestasjoner (om lydopptak, se Fonogramkonvensjonen), om kringkastingsinstitusjoners rettigheter til sine sendinger (se kringkasting) samt regler om vern for visse pressemeldinger fra utlandet.

Lund, Astri M.. (2009, 14. februar). åndsverkloven. I Store norske leksikon. Hentet 16. september 2015 fra https://snl.no/åndsverkloven.

Røyka loff
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at:

Viss Mr. Bobil oppnår 4mio poeng og 50 ODA + Aristo får en total OD på 300mio, pensjonerer jeg meg fra TW.

Viss dette ikke skjer, begynner jeg igjen på den neste verdenen med 20 sek regelen.

MVH
Bobil
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at jeg snart har drept over 600k tropper på 2 døgn :) Hovedsaklig bigbrotha og pelak

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Mer faktisk :)

Men godt jeg har rekk bonus fra eventen :)

1 brukt, 5 igjen :)

-A
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Fakta er at jeg legger meg. Også ligger jeg i safesonen, så hvis noen sender angrep på meg treffer det 5 timer etter jeg har våkna igjen <3
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at etter alt det teite Abobil har gjort og sagt ang div spillere (blant annet meg) på v21 så har han idag vært den største svikeren for Aristo noen sinne.

Han klagde på UC, klagde på NV. Men han klarer faktisk dra med seg utrolig mange spillere fra Aristo i en utbryter stamme sammen med folk fra fienden, og etterlater da Hertugene og lederene i Aristo igjen.

Råttent? Kanskje. Jeg så ofte mange stilige referater av meg ifra tidligere Aristo folk, men idag kan jeg lett si etter alt Tore gjorde for Aristo oppigjennom, så har han virkelig vært Aristo sin Quisling idag.

Jeg vet ikke hva jeg skal si, lykke til og tja.. Dere som har sviktet de som har ledet dere hit (hvertfall kontoene dere spiller på hit idag) så ønsker jeg at dere revurderer hva dere har gjort.

Takk for meg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hehe, nå forlot vi kanskje pga det at vi fikk inn en quisling på en av hertugkontoene i Aristo.

Hvorfor tok vi med DD?

Jo, nettopp for å få litt mer verdensdominanse...

Fakta er at du nå innser hvilken makt vi har, og vil prøve desperat å redde Aristo da du vet det er din feil Aristo faller...

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
For det er det dette handler om. Makt.

Maktsyke bobil.

Skal fortelle deg noe simpelt a bobil. Jeg er på en hertug konto ja. Men jeg har ingen rett til å gjøre noe eller bestemme noe i ledelsen har jeg? Jeg er ikke i noen ledelse chatter eller lignende. Jeg spiller og forsvarer kontoen til din tidligere hertug.

Så hvem som blir sett på som sviker her kan diskuteres. Men gratulere med å vise tw.no hvem du virkelig er. For det prestert du i dag. Og forresten, nei jeg skal legge meg nå og ikke bry meg om dette. Du får med Stephan å høre på ikke meg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta:

Abobil melder herved sin avgang til tw.

Det var litt av ett rabalder det som skjedde nå.

Hvorfor skjedde dette?

RV, du skal vite en ting, jeg gjorde dette for å finne ut hvilke spillere vi kunne stole på i Aristo, og som du ser var det ikke mange...

Det hele var en test på å sjekke lojalitet og det gjaldt også deg og ThoBre.

Nå når dette er sagt, vil jeg bare si til Aristokratene som er igjen.

Dere er de ekte Aristokratene, resterende spillere som forlot er tilhengere av 1.plassen på tw v21...

Dette var hele ett eksperiment på å møte folks reaksjoner, og ja... Det var en utrolig dårlig plan av meg....

Men det å henge ut min arbeidsplass pga en handling på ett nettspill er også feil, det skjønner du RV...

Da min tid nå er over på Tribalwars, ønsker jeg å gi en ekstra stor takk til mine kamerater og venner på v21.

En spesiell takk til Reisverket (original), ThoBre og Carneolt som er de spillerne jeg respekterer mest.

Som sagt, hele var ment for å sjekke lojaliteten på medlemmene, og så å ødelegge stammen å fortelle alle tidligere medlemmer av Aristo at dette bare var en test. Dere vil aldri skjønne hvorfor jeg gjor dette, og jeg vil aldri klare å forklare dette godt nok.

For dere som ønsker, kan dere selvfølgelig spør meg om dette.

Håkon: Du har bare gjort positive ting etter du kom tilbake til oss Aristokrater. Jeg likte det ikke i begynnelsen, men takket være Carneolt og resterende ledelse var grunnen for at jeg godtok dette.

Jeg stoler på RV, og vet at hans avgjørelse var for å styrke aristo, og ikke egen konto. (Det har jeg vist hele tiden)

Nå skulle jeg bare teste ut hva som skjedde med medlemmene, og hvem som var lojale mot en ekte ledelse etter en slik hendelse.

Det var hele var spontant planlagt. Hvorfor skulle jeg bli så kåt på makta når jeg viste DON enda spilte? Han hadde kontroll på kontoens email? Jo, nettopp for å sjekke hvilke reaksjoner som ville komme ut av dette.

Hvor mange følte det jeg følte når jeg følte det?

Dette er ett godt spørsmål.

Jeg vil avslutte med å si at en spiller som meg, en som alltid har en plan til egen vinning ang stammen sin (aristo) velger å "backstabbe" spillerne og egen ledelse for å sjekke ut hvem som er lojale mot nåværende ledelse. Dette stuntet var bare for å sjekke ut hva som kom til å skje, og jeg ser det nå. Aristokratene har fortsatt respekt for sin leder (RV). Mitt oppdrag er utført, om jeg noen gang kommer til å komme tilbake til Aristo vil tiden vise, men det er ihvertfall sikkert at jeg IKKE gjorde dette for å backstabbe...

Abobil out! :O

hih

-A
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Synes du da burde sagt ifra til thobre eller til Reisverket, sånn ar de kunne visst dette...
Fortsatt skittent spill, hvis dette i det hele tatt er sannheten. Kan aldri vite om dette er sant eller ei...
 
Topp