V21 - Faktabørsen

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Til Tore:

Bare så du vet det, så sendte jeg denne straks etter den første veldig sinte sirken:

Reisverket i dag klokken 11:30
Jeg har lyst til å moderere meg litt fra min første sirk. Selvsagt skal jeg ikke poste noe i sosiale medier om dette. Jeg ble bare så sinnssykt skuffet over hvordan Tore har manipulert faktaene og utsatt seieren som var så nære.

Men nå har mange fått bevis for hvordan Tore trikset med fakta, og mange kommer nå tilbake til Aristokratene som kommer til å vinne v21 uansett om det nå tar litt lenger tid.


Rv


Som du vet har jeg hatt stor tillitt til deg, og dyp respekt til tross for at du har gjort noen stunt jeg ikke liker. Det siste topper definitivt disse. Jeg tviler på at dette var en "lojalitetssjekk", for det kunne ALDRI bli en god ting for Aristo uansett hvordan man snur og vender på det. Jeg tror du skrev dette etter at DON Slask tok tilbake kontoen og byttet passord.

Lykke til irl, jeg skal minnes den positive lojale Tore, og glemme han andre.

Rv
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg skrev dette rett før DON bytta passord :)

Måtte også da putte inn noe ekstra siden DON enda...

RV, du står i stor respekt. Jeg vil slå av en prat med deg senere?

-A
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Fakta er at ting er som det burde være, og nå ser det ut som verden snart er over ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg tror heller ikke dette var noe stunt for å sjekke loyaliteten i stammen. Dette var et stunt for å være villig til å sværte lederene sine pga 1 spiler er dual på en konto.

Så alt i alt er dette værre enn det UC og NV gjorde spør du meg Tore. Du har blitt ditt værste mareritt, happy?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nope, dessverre er ikke dette på langt nære hvor gale det UC (DU) og NV gjorde...

Dere får velge å tro på meg eller ikke :) Ikke mitt valg det! :O

Jeg sier det som jeg alltid gjør... Har alltid ett kort i ermet ;)

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nei dette blir bare eklere og eklere for min del. Jeg orker ikke bry meg engang Tore.
Jeg prøvde å være hyggelig med deg, har pratet med deg, men ender bare opp med samme gamle Tore.
Jeg skrev noe på forumet her en gang, at det finnes 2 luringer her på v21, og du var nevnt som en av dem. Du takket til og med med et grønt ryktepoeng.

Ja du er en luring, og nå har du blitt en illoyal en også. Hvis det får deg til å føle deg bedre (ifølge deg selv ihvertfall)

Velkommen i klubben!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Skulle gi deg grønt rykte å si takk Håkon, men måtte gi noen annet først :O

Jeg hadde en helt ok samtale med deg på skype ja :)

Anyhow... Jeg er en luring, men når du finner ut sannheten, noe jeg tror RV vil vise deg snart, vil du forstå nå at det du sier ikke samsvarer med det du sier... Jeg er kanskje ekkel, men dette stuntet gjorde jeg ikke for egen vinning...

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg tror ikke på noe av det du kommer med uansett abobil, rett og slett fordi du har bevist at du ikke er noe bedre enn noen andre i akkurat slike tilfeller.
 

Klingen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Men la oss si dette stuntet virkelig var et stunt. Hva tjente dere på det? Dere fant bare ut hvor illojale folk er. Men fortsatt er de jo i stammen? Noe lukter rart her, og det er ikke mine underbukser jeg snakker om... :S
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hvis det var et slikt stunt ja for å teste loyalitet. SÅ har jeg aldri sett makan til illoyal vinner stamme før.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Skjønner ikke helt hvordan dette stuntet skulle være nødvendig for å teste lojalitet når verdenen var vunnet og fiendene hadde gått inaktive (i hvert fall noen av dem), men nå er jo jeg en nib da og skjønner ikke stort generelt :/

Fakta er at gruppepress kan gjøre store ting (som regel negative) :)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Men la oss si dette stuntet virkelig var et stunt. Hva tjente dere på det? Dere fant bare ut hvor illojale folk er. Men fortsatt er de jo i stammen? Noe lukter rart her, og det er ikke mine underbukser jeg snakker om... :S

sikkert mine underbukser som lukter, dem lukter gjevnlig, å det er ikke veldig gøtt
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Gøy ja, husker ikke hvem som skrev det tidligere, men har vært mer spenning her enn noen som helst reality show. Har vært en spennende verden med mye uortodokse overraskelser.
 
Topp