Besvart V22 - Endgame ellerno?

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hei,

V22 har nå en stamme med en dominanse på 92%.
Det er tre spillere utenfor stammen KoD som har over 10 000 poeng, hvorav to holder på å fullføre en merg med en spiller i KoD. Jeg har forståelse for at det er krav til varighet osv, men blir ikke dette litt for dumt? Kan den iaf stenges for nye spillere?


MvH
 
Sist redigert av en moderator:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Beklager, men så lenge folk kan leave stammen er det en mulighet for at dere ikke vinner. Dermed tror jeg dere bare må sitte og vente. Ser selv hvor teit det blir, men må være en grunn til at kravet er der
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Dette er ikkje same situasjon som den på v18 Henrik. Der treng ein 100% dominans, og det har ikkje ODA (eller andre) klart. KoD har faktisk vunne verdenen, ettersom det berre krevst 80% for å klare dette på v22. Det som held oss igjen er dette:

"For å unngå en tidlig og urettferdig seier, er verden nødt til å være minst 220 dager gammel før en stamme kan erklære seg selv som vinnere."

No skal ikkje eg vere for tidlig ute å dømme her, men personlig så har eg vansker for å sjå kva som er urettferdig med å fullføre ein verden før 220 dagar har gått? Eg vil nå seie at om noken klarer ein "tidlig" seier så er den like rettferdig som ein sein en.

Så kan det eventuelt komme en forklaring frå teamet på kva som er urettferdig med dette? Eller eventuelt berre fjern den tøysete ekstranedtellinga. Det er greit det og.

Forøvrig vart den endelige nedtellinga på v20 omgjort frå 60 dagar eller noke slikt (ikkje siter meg på det nøyaktige antalet her) til tre-fire. Det burde vere mogleg å få til noko liknande her.
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Har aldri skjønt meg på denne regelen. IG tror sikkert at de kan få noen ekstra PP ut av de som er alene igjen bare ved å unngå en tidlig død.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Når TW-team brukeren er større en 2. plassen på stammer er det vel på tide å avslutte...
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei.

Beklager at det ikke har kommet noe svar her. De andre i teamet har ikke vist hva de skulle svare, og jeg har vært litt vel opptatt med noe annet.

Jeg har justert antall dager fra 220 til 155, noe som betyr at det tar vel en 1-2 dager før noe skjer.. så forhåpentligvis er verden stengt om ca 3 dager.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Der vart det nok tidlig jul på en del KoD spelarar, takk for fiksen frå oss alle. :)
 
Sist redigert:
Topp