V5 Intervju?

DeletedUser

Guest
Er det ikke snart på tide å få i gang en sånn seksjon her også? Verdenen er tross alt den med flest spillere på .no, men samtidig et av de mest døde propaganda-foraene..

Er ikke interessert i å intervjue noen selv, men hadde vært knall om noen andre kunne fiksa det. :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kanskje på tide ja :) Enig der! Om noen ønsker å bli intervjuer, så vis deres interesse ved å sende meg en PM, så tar vi det derfra!
 

DeletedUser

Guest
nr#1 Vi trenger V5 Intervju Underforum.
Nr#2 Jeg kan sikkert godt ta jobben, holder nå på med et intervju på V4 om Stammen VARG :)

Vist noen syns at det virket supert og vil ha meg som intervjuer på V5 så tar jeg godt den jobben! :) Alt for folket x)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
høres ut som et flott tiltak:D

men bare husk at det ikke BARE må intervjues av de beste spillerne, (blir litt kjedelig med 60 historier om NB liksom :D )

Videre sier jeg som vi sier her i stavanger "FÅ GANG", ventet på dette lenge nå ^phsyked^
 

DeletedUser

Guest
jepp, bare og kjøre på!:D

vi trenger VIRKELIG en interjuver!
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kjør på Snow du er mannen eg kjenner deg såpass alt du trenger og vite er at det trengs eit intervju av meg og Sindick ilag siden eg og han har vært på date i tanga truse og alt
 

DeletedUser

Guest
Det som er tingen her at jeg vet ikke så mye om spillere osv :)
Men vi kan jo ta en testing og se hva dere syns :)

Når man intervjuer spillere er det jo fordi man ikke kjenner personen helt. Er jo liksom det artige og det spennende med alt. ;)
 

DeletedUser

Guest
hadde vært artig og fått ett interjuv med lederene i -nb-:) de som har blitt dømt alle veier, men allikavel ledet stammen til toppen. tror det ville blitt artig og høre deres historie!:)
 

DeletedUser

Guest
Intervju med Runinter og Granpa høres bra ut :)

Syklov spiller ikke lenger, så kan være vanskelig å få tak i ham...:confused:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Runinter, Granpa, Syklov, Reisverket, Leiv Eiriksson, Lowenan eller noen andre i PMS-ledelsen. kunne vært morsomt og fått et intervju med Ajina Linnit.
 

DeletedUser

Guest
Etter hva jeg vet så spiller ikke Syklov og Reisverket på v5 lenger. Har ikke spillt på en lang stund. Syklov har tilogmed en avskjedstale her på forum har han ikke?
 

DeletedUser

Guest
Både syklov og rv har slutta for lenge siden ja. Rv kontoen har bare vært under kv fra L-13 pga internadling. Og stemmer at syklovs avskjeds-hilsen ligger her på forum et sted.
 
Topp