V5 Intervju?

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Om dere ønsker en intervjuer, må noen ta på seg ansvaret. Per dags dato har ikke jeg fått en eneste PM om noen som er motivert nok til å ta på seg jobben som intervjuer:) Jeg sier det igjen; Om noen ønsker å bli intervjuer, ta å send meg en PM.

God jul:jtunge:
 

DeletedUser

Guest
Om dere ønsker en intervjuer, må noen ta på seg ansvaret. Per dags dato har ikke jeg fått en eneste PM om noen som er motivert nok til å ta på seg jobben som intervjuer:) Jeg sier det igjen; Om noen ønsker å bli intervjuer, ta å send meg en PM.

God jul:jtunge:

Kan ikke noen av dere være det?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan ikke noen av dere være det?

Jeg kunne gjerne tenke meg å ta på meg rollen som Intervjuer, men da jeg ikke har mulighet til å se hvem som spiller i hvilken stamme, eller hvilke spillere som faktisk spiller v5, blir det en stor utfordring. Enklere hvis en annen som faktisk spiller på verden 5 å sette seg inn i rollen som Intervjuer, da h*n ser bedre hvordan verdenen er.
 

DeletedUser

Guest
eg kunne vært hadde det ikkje vært at eg er redd intervjuene ikkje ville vært helt nøytrale :p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Objektiv

Jea alti litt gøy når intervjuern tar litt side:D Bare ikke la det bli FOR entydig, prøv i hvertfall å hold deg objektiv :D
 

DeletedUser

Guest
eg kunne vært hadde det ikkje vært at eg er redd intervjuene ikkje ville vært helt nøytrale :p

Spørsmålene er jo ikke vanskelig og holde nøytrale.. Er jo objektet som står for den subjektive delen, så du får nok ingen problemer med det:p

Husker ikke hva som er gjort tidligere, men hadde vert artig med noen få spørsmål som stilles likt til alle, og noen få spørsmål som lages spesielt til den som intervjues.
 
Topp