v6 et satsings punkt?

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
en gammel rev vender tilbake til TW sånn delvis.. men er v6 noe spennende? eller må jeg vente på v7? blir sittende på en liten by ihvertfall for å ha noe å dille med i v6.. ta kontakt ingame ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
V7 starte jo på mandag ;)

ekke lenge til det

derfor jeg spør nettopp om v6 er et satningspunkt eller bare en måte for meg å komme "inn" i gamet igjen x)
kunne jo være at jeg har gamle bekjente innen v6 som ønsker at jeg blir værende :p
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Anbefaler ikke V6 i grunn. Kjør på V7 eller V5 ;)

tror du undervurderer mine diplomatiske forbindelser (når jeg bare finner ut av hidden nicks etc) :p
bl.a på v4 så lagde jeg en "trenings" stamme med lowbies og fiksa allianse med rank #4 fordeom vi var små og egentlig litt i veien :p "L3" het stammen i sin tid x)

men i sånn bunn og grunn så er jeg enig ettersom størrelsen på spillerene iforhold til verdenen i seg selv er relativt idiotisk pga antallet som har joinet verdenen. Dermed så blir det nok bare fun play på v6 og sannsynligvis starte på v7
 

DeletedUser

Guest

tror du undervurderer mine diplomatiske forbindelser (når jeg bare finner ut av hidden nicks etc) :p
bl.a på v4 så lagde jeg en "trenings" stamme med lowbies og fiksa allianse med rank #4 fordeom vi var små og egentlig litt i veien :p "L3" het stammen i sin tid x)

Ikke noe med undervurdering å gjøre her. Selv har inntil nylig vært i rank 1 stamme både på V5 og V6, men jeg synes V5 var mye mer interessant, og spiller bare der nå. Ikke sikkert alle mener det samme som meg, men jeg synes V5 en mye mer morsom og interessant verden, derfor anbefaler jeg heller den om du vil spille på en annen server i tillegg til V7 ;)
 

DeletedUser

Guest

tror du undervurderer mine diplomatiske forbindelser (når jeg bare finner ut av hidden nicks etc) :p
bl.a på v4 så lagde jeg en "trenings" stamme med lowbies og fiksa allianse med rank #4 fordeom vi var små og egentlig litt i veien :p "L3" het stammen i sin tid x)

men i sånn bunn og grunn så er jeg enig ettersom størrelsen på spillerene iforhold til verdenen i seg selv er relativt idiotisk pga antallet som har joinet verdenen. Dermed så blir det nok bare fun play på v6 og sannsynligvis starte på v7

Det er takket dere sånne som meg får en sjangse til å få en kick start på TW, resten er opp til aktivitet. L3 var en sweet stamme, hilser alle som var med på den tiden.:cool:
 
Topp