V9 på tw2 åpner torsdag

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Vet Dakapo har godtatt reklame for innogames spill på off topic før så tar sjansen på at det går igjen

Det er nå noen måneder siden v24 åpnet her på tw, og som vanlig kan man vel si at den nok er så og si avgjort allerede. Dermed sitter det nok en del spillere som sitrer etter at en ny verden skal starte. Jeg sier ikke at v25 er månedsvis borte, men at den er rett rundt hjørnet tviler jeg på. Heldigvis kan jeg komme med en god nyhet!

På torsdag den 18 Februar åpner verden 9 (Igreja de Sao Roque) på tw2!!

Tw2 har de siste verdenene opplevd samme problem som tw, med at de samme spillerne har samlet seg på hver verden, og tatt lette seiere. Dette har blitt tatt grep på, og derfor har CM + 2 av de beste spillerne som blir med, i kveld sittet med en liste å hatt en utvelgelse (type velge lag på barneskolen) blandt de mest erfarne om hvem de vil ha i sin stamme. Dermed sitter vi med 3 nogenlunde like stammer, og har dermed et godt utgangspunkt for en jamn verden.

Grunnen til at jeg skriver dette er at vi selvsagt ønsker å se noen av dere også der. Det kreves ingen ferdigheter på forhånd. De erfarne vil mer enn gjerne hjelpe deg. Møt opp med et smil (eller mer relevant; godt humør), og om du ikke trives, eller v25 åpner her, er det ingen som blir sure om du gir deg.

Skrevet av ordinær spiller. Har ingen tilknytning til tw2-teamet eller innogames
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Mange som tror det, men nei. Flere av toppspillerene bruker ikke gullmynter(/pp) i det hele tatt, og det påvirker dem i liten grad. En av de stygge sidene med tw2 er troppekjøp, men dette påvirker kun noe få dager i starten om man har flaks og får kjøpt 200 spydmenn. Etter en ukes tid vil ikke denne funksjonen ha noe å si.

Kan også legge til at der aldri har vert eventer, og det sparer man jo mye på :awesome:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Er forresten heller ingen som bruker dual (selv om dette er lov), og man får dermed i større grad se styrken til enkeltspillere. Vet mange ønsker det slik her også
 

DeletedUser

Guest
Hva er likhetene med TW1? Er det kun grafiske endringer?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Innført 2 ekstra enheter, og et par nye bygninger + at alt av tropper kommer fra samme bygg. Ellers er det så og si det samme.
 
Topp