vabfs - Hertug i ~SW~

Reaksjonspoeng
3
Dette husker jeg ikke siden det var i sommer men hvis vi gjorde det så var det idiotisk.
Husker godt dere skrek etter allianse for å få hjelp mot yamato den gangen også og kom med masse løgner om dem på den tiden.
Det er endel løgnhalser hos dere.

Gjør du noe annet enn å nekte?

Bare lurer, siden jeg akdri har sett deg skrive noe annet enn nekt:eek:


Og at vi skrek om allianse?
Spredde løgner om dem?

Haha:D

Du kan ikke komme her og kalle oss for løgnhalser på et grunnlag som ikke fins:eek:

Snakker om å spre løgner...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Gjør du noe annet enn å nekte?

Bare lurer, siden jeg akdri har sett deg skrive noe annet enn nekt:eek:


Og at vi skrek om allianse?
Spredde løgner om dem?

Haha:D

Du kan ikke komme her og kalle oss for løgnhalser på et grunnlag som ikke fins:eek:

Snakker om å spre løgner...:eek:

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sheriffen
Dette husker jeg ikke siden det var i sommer men hvis vi gjorde det så var det idiotisk.Husker godt dere skrek etter allianse for å få hjelp mot yamato den gangen også og kom med masse løgner om dem på den tiden.
Det er endel løgnhalser hos dere.

Kalles det å nekte?
Tror du bør lese bedre før du svarer, en annen ting er at forstår ikke hvorfor dere skal krangle i denne tråden også.
TW = forumtroll :)
 
Reaksjonspoeng
3
Utrolig mye rart du kommer med men ja ene ble sperret grunnet at han satt kv og brukte da speidere fra den kontoen for så å angripe fra sin egen konto.
Igjen så kommer dere med store overdrivelser noe som ikke er nytt! Sannheter tydeligvis ett ukjent fenomen hos dere, slå det gjerne opp i ordboka.

Alle oppegående personer ser at du nekter her:rolleyes:


Han kom inn rett før deg og jeg sa ifra til dere begge at dere kunne velge mellom å bli og slutte den feiden eller rett ut. Hadde vært fint om kunne prøvd å skrive ett snev av sannhet guttebass.

Nekt:rolleyes:

Dette husker jeg ikke siden det var i sommer men hvis vi gjorde det så var det idiotisk.
QUOTE]

Her ror du deg bort fra en sak. Også kalt nekting.

Jeg ser også at du er veldig opptatt av at guitarfreak forteller sannheten.

Men en ting er litt uklart for meg her:

Hvorfor legger du ikke fram noen beviser for det du kaller sannheten din?
Noen ting som kan underbygge påstandene om at vi gjør ditt og datt.
Du vet... Ta din egen oppvask før du begynner med andres. Det kan bli slitsomt i lengden vet du. Når du er ute på oppdrag for å redde verden, og så kommer du hjem til deg selv og det ser helt ****** ut.

Vi er forumtroll. Av to grunner:

Vi brenner for en sak.
Vi prøver å mate dere med teskje om ting som dere selv har gjort.

Å være forumtroll betyr ikke "å ikke fortelle sannheten"

Det betyr i mine øyne at vi liker å være på forum av to grunner(Prøver å mate der med teskje):

Vi brenner for en sak
Vi prøver å mate dere med teskje om ting dere selv har gjort.

Skal jeg si det en gang til? Eller kommer Zanmato og sier at det er heksejakt da?
 

DeletedUser

Guest
Alle oppegående personer ser at du nekter her:rolleyes:




Nekt:rolleyes:

Dette husker jeg ikke siden det var i sommer men hvis vi gjorde det så var det idiotisk.
QUOTE]

Her ror du deg bort fra en sak. Også kalt nekting.

Jeg ser også at du er veldig opptatt av at guitarfreak forteller sannheten.

Men en ting er litt uklart for meg her:

Hvorfor legger du ikke fram noen beviser for det du kaller sannheten din?
Noen ting som kan underbygge påstandene om at vi gjør ditt og datt.
Du vet... Ta din egen oppvask før du begynner med andres. Det kan bli slitsomt i lengden vet du. Når du er ute på oppdrag for å redde verden, og så kommer du hjem til deg selv og det ser helt ****** ut.

Vi er forumtroll. Av to grunner:

Vi brenner for en sak.
Vi prøver å mate dere med teskje om ting som dere selv har gjort.

Å være forumtroll betyr ikke "å ikke fortelle sannheten"

Det betyr i mine øyne at vi liker å være på forum av to grunner(Prøver å mate der med teskje):

Vi brenner for en sak
Vi prøver å mate dere med teskje om ting dere selv har gjort.

Skal jeg si det en gang til? Eller kommer Zanmato og sier at det er heksejakt da?


Du veit tydeligvis ikke hva nekte er og dere er ganske morsomme, forumtrollene våres eller er det kosebamsene våres :)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Merkelig at dere ikke er bannet, for om noen ber dere slutte offtopic. Type som jeg gjør nå så får jeg advarsel.
Jeg må tydlivis bytte nick og holde kjeft. snakkes vell om noen dager..

Dere er iaf OFFtopic.

Og takk sheriffen for at du kaller meg en løgner og vi er 35 som er løgnere og du vet alt og sier bare fakta.:p
 

DeletedUser

Guest
fuzz <3 i know your name ;o jeg vet til og med hvor du bor! sånn.. på kartet, iallfall
 

DeletedUser

Guest
fuzz <3 i know your name ;o jeg vet til og med hvor du bor! sånn.. på kartet, iallfall

Shhh!

Btw, jeg vet også hva navnet ditt er, hvor du bor, hva slags person du er, hvor du er fra, og hvor foreldrene dine bor:)
 

DeletedUser

Guest
~SW~

Hei.

Dette var ett fint intervju, og hyggelig å bli husket.

Har som sagt byttet navn, fra IceBlue til nå å være TigZoR.

Og jeg føler meg ÆRET å ha tatt del i dette gode vennskapet først D-Yato, så Yamato og ikke minst ~SW~ har gitt meg. Og Vil takke ALLE som hadde tru på meg, og fortsatt har tru på meg.

I`m BACK.
 
Topp