Valkyr - CoN ranket 2 spiller.

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Introduksjon
Denne spilleren fikk jeg flere IN-GAME meldinger på at at folk ville høre han snakke
Når folk ønsker det skal jeg så klart sørge for at det skjer
Håper dere kan lære noe av vår kjære venn

Hva er din tw-historie?
Jeg begynte mens jeg jobbet skift for noen år siden, da var det mest bare en by, bygge litt, og alt gikk sakte. Av en eller annen grunn ble ikke jeg angrepet, så jeg hadde byen min og levde fint der. Men så ble jeg med i en stamme, og begynte å vokse. Ble satt til diplomat, og ble mye mer aktiv.

Til en dag jeg fikk nok, og avsluttet, for så å slette kontoen, så var jeg innom verden 3 en kortere periode, før jeg var med å starte på verden 4. Men nå begynte jeg virkelig å bli lei Tribalwars. Så jeg avsluttet.
Men virket som jeg var savnet, siden det var flere som prøvde å overtale meg å komme tilbake, så etter ca 6 mnd pause fikk jeg overta denne kontoen som jeg nå spiller på.

Hvor mye tid brukte du på TW?
Det varierer veldig mye, men som regel går det minst 7-8 timer ja.

Hva er din spillfilosofi?
Jeg spiller ærlig og realt. Holder det som jeg lover og bedrar ikke andre. Videre er jeg kanskje litt mer defensiv enn mange andre, dette siden jeg har et liv utenom TW også.

Uti fra din erfaring, hvordan synes du en stamme bør organiseres?
En stamme bør styres demokratisk av medlemmene, hvor medlemmene bør få være med å bestemme mest mulig. Ledelsen i stammen er for medlemmene, og det er ikke medlemmene som er i stammen for ledelsen. Videre mener jeg at det burde være en person som styrer de forskjellige delene av en stamme, f. eks så skal diplomaten slippe å bry seg om søknader og omvendt. Videre mener jeg det burde lages grupper uti fra geografiske områder, dette for å styrke vennskap og samhold mellom spillere, noe som igjen gjør at støtte og organisert angrep blir lettere.

Hvordan tror du at du har påvirket den norske serveren?
For å være helt ærlig, tror jeg ikke jeg har påvirket den norske serveren så veldig mye.

Hva er ditt morsomste TW-øyeblikk?
Hehe, det må være når vår stamme banket en med 3 ganger mer poeng, og de måtte ha hjelp for å klare oss. Mens vi slåss kun med egne folk, og nektet å ta imot hjelp, siden vi hadde avtalt det :D

Hva er dine beste minner fra v4?
Hm.. Må vel være helt i starten, før jeg sluttet, da vi bygget opp en stamme. Det var moro, mange var stor i kjeften, men ikke mange kunne krige da

Hvilke spillere synes du er mest profilerte i v4 og hva du mener om dem?
Monstertone virker som en veldig dyktig og god leder, som står for det han sier og gjør.
Tiller er kanskje den mest hjelpsomme personen i spillet, og veldig real. Mener ting skal være rett.
Black Rose må jo nevnes, en flinkere person til å manipulere skal vi lete lenge etter :D
Videre er det mange som kunne blitt nevnt, som er aktive på offentlige forum, og som har endel poeng. Som er godt profilerte, men jeg kjenner de egentlig ikke.

Hvordan vil du egentlig beskrive historien til stammen.
Når jeg overtok denne kontoen var den med i en annen stamme, ledelsen der tålte ikke andre sine synspunkter på ting, så jeg og et par andre ble kastet ut. Så da var oppstarte av denne stammen en mulighet, og jobbet hektisk med diplomati, og inngikk avtaler osv.
Så vi startet, og gikk greit en stund, helt til vi ble for store for enkelte, som manipulerte sine venner til å gå mot oss. Men vi forsetter og spille etter stammens politikk, som er på vår hjemmeside: www.cronos.no (markedsføring av stammen ja)

Men stammen er egentlig gammel, og fra flere verdener, og første historien kan og leses på hjemmesiden.

Hva er din tanke om spioner?
Spioner fines i de aller fleste stammer, de er der og vi må leve med dem. Spioner er veldig lojale til den stammen/spilleren de spionerer for. Tror det egentlig bare er et spørsmål om lojalitet...

Kan du si noe om din egen spillemåte (taktikk, strategi) som noen med mindre erfaring kanskje kan dra nytte av?
Tja, må vel være noe som å lære seg om diverse tropper, og hvordan man sniper adles tog. Det er en fordel å kunne tagge angrep og. Vær ikke redd for poeng.

I følge tidslinjen din har du vært innom følgende stammer:
P.W
Viking
DRA
LUN
MID
CoN

Fortell litt om hver av de stammene du har vært i.

Det er litt vannskelig, siden jeg overtok denne kontoen når den var i MID. Problemet med MID var egentlig at ledelsen hadde null kontroll over stammen,og skapte dårlig stemning.
Noer jeg syns var synd, siden den stammen hadde virkelig potensiale til å bli en god stamme.

Du sier du tok over kontoen når den var i MID, hadde du en konto før det igjen?
Jeg spillte tidligere, som Standley en stund. Så ble jeg lei og tok ca 6 mnd pause, før flere stykker maset på at jeg skulle komme tilbake. Da fikk jeg denne kontoen, som da var i MID.
Jeg fikk den, siden jeg sa at jeg ikke orket å starte på nytt igjen.

Hvem anser du som din største trussel i ditt cluster område?
Ettersom Capes ikke liker vår spillestil, så prøver de fortvilt å ta ut meg. De har noen spillere nært meg som har prøvd endel. Det er vel dem som er den største trusselen.

Anser du deg selv som best offensiv eller defensivt
Hm...
Tror jeg er bra jevngod der. Men jeg spiller kanskje mest defensivt, siden kriging tar tid, og det er mye annet som og skjer i Tribalwars.

Har du noen gang opplevd at noen som sto deg nærmest her på spillet dolket deg i ryggen? Kan være stamme eller spiller
Nei, ikke de som jeg har nærmest. De gangene vi har kriget mot hverandre, så har de sagt ifra og vært ryddig og greit, siden dette er et krigspill. Men det har vært andre som jeg har ansett som venner og som egentlig bare løy for meg, for så å dolke meg i ryggen. Men var heldigvis ikke blitt så veldig nær venn. De veit selv hvem de er, så jeg vil ikke nevne noen :)

Føler du deg trygg i stammen din? At du veit at du får støtte av dem hvis du trenger det?
Ja, jeg føler meg 110% trygg på det. Jeg har fått endel hjelp, og jeg sender endel støtte selv.
Jeg ser og at andre støtter hverandre.

Hvem er din bestevenn her på v4
Jeg har mange gode venner her, Tror de alle veit hvem de er.. Men den som kanskje har betydd mest for meg, er vel Tiller.

Spiller du noen andre verden?
Ikke nå lengre, jeg spilte tidligere på verden 1 og 3.

Vil vi se deg i v5?
Har egentlig ikke planer om det nå. Har egentlig nok med verden 4. Men regner med det blir endel som kommer å insistere på at jeg kommer til verden 5 og etterhvert. Så ingenting er umulig

Har du noen lederkunnskaper?
Jeg mener jeg har rimelig god lederkunnskaper. Da spesielt ettersom jeg har udannet meg de siste 6 årene innenfor ledelse, og jobber til daglig med å utdanne leder og hjelpe dem med å bygge sin egen fortetning ved bruk av sin egen kapital, uten bruk av bankens penger.
Tror det er mye derfor Mange vil ha meg inn i styre og stell av stammer.

Noen spillere du vil takke?
Hehe... Ja, det er mange.
Først og fremst stammen min, utrolige hyggelig og trivelige folk. Hjelpsomme. Skaper trivsel.
Dere veit selv hvor utrolig flinke og hjelpsomme dere er.

Videre så vil jeg takke Viking, Unreal, thewarrior, Josef Stalin, Tealc, blackburn og selvfølgelig zzzz. Dere veit selv at dere fortenner en takk, og hvorfor.
Men må ikke glemme Daimon og ulv den skjeløyde, dere har lært meg noe veldig viktig.
Videre vil jeg ønske alle lykke til videre i spillet, og husk, dette er et spill, ikke noe virkelig liv.

Det begynner å bli en del spørsmål nå, noe du har lyst å si helt til slutt
Tja, må vel være at alle velger sin spillestil. Er din stil å dokke folk i ryggen og lyve, kommer du ikke så altfor langt. Det lønner seg som regel å være høflig, og holde ord.

Videre så håper jeg alle spiller og har det gøy, dette er et spill og ikke noen virkelig liv. Dette er et krigspill. Alle blir angrepet, takler ikke enkelte det, burde de kanskje revurdere Tribalwars.

Avslutning
Sist men ikke minst vil jeg si stor takk til Valkyr som satt tålmodig og ventet på mine spørsmål.
Beklager for at det gikk litt tregt min venn, men noen ganger må IRL komme først :)

Takk for at du stilte opp og lykke til videre på V4.
 

DeletedUser

Guest
E det deg Standley?! Savner deg noe sykt!!!!..

Dumt du sluttet uten å gi fra deg en lyd... Det kjefte meg i hjertet..

Men husk, viss du er intresert i å begynne i verden 1 igjen er du ALLTID velkommen hoss oss.

Håper virkelig du husker meg forsatt

MvH: Sindick:)

pd: flott at du startet igjen! Me like werry mucho;)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
I følge svarene på intervjuet så ja det er nok det :)

Er det ikke flott hva intervju kan gjøre :)
 

DeletedUser

Guest
Det er sykt bra! Endelig kan eg snakke med gamle boss/undersorten igjen:)

men hadde eg ikke lest den hadde eg ALDRIG vist at Standley forsatt spiller! Det er eg kjæmpeglad for at han gjør:)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
nei der kan du se :)

Lurt å følge med videre da, veit jo aldri om du finner igjen flere kjente
 

DeletedUser

Guest
Skal det, tror også eg må ta en prat med han ingame/annet steder.

Han forsvant bare plutselig fra verden 1 og verden 4..

Vel.. Overtalte han no kansje litt med å starte på verden 1 igjen.. Men vi fikk tatt mange hvib nukes osv:)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Black Rose må jo nevnes, en flinkere person til å manipulere skal vi lete lenge etter :D
Videre er det mange som kunne blitt nevnt, som er aktive på offentlige forum, og som har endel poeng. Som er godt profilerte, men jeg kjenner de egentlig ikke.

Haha, du slenger dritt om andre feie for egen dør først valkyr.



Kan du si noe om din egen spillemåte (taktikk, strategi) som noen med mindre erfaring kanskje kan dra nytte av?
Tja, må vel være noe som å lære seg om diverse tropper, og hvordan man sniper adles tog. Det er en fordel å kunne tagge angrep og. Vær ikke redd for poeng.

Har aldri sett deg snipe men stack fra SA det får du :p



Hvem anser du som din største trussel i ditt cluster område?
Ettersom Capes ikke liker vår spillestil, så prøver de fortvilt å ta ut meg. De har noen spillere nært meg som har prøvd endel. Det er vel dem som er den største trusselen.

Fortvilt ? ja vel? Nei desver på bær tur igjen.. Ja Capes har hatt aksjoner mot valkyr og de har vært sukksefulle.
Kan jo også hive til at valkyr er patetisk på readling comon 500 spyd og 1 adelsmann mot en by du netopp mista?



Vil vi se deg i v5?
Har egentlig ikke planer om det nå. Har egentlig nok med verden 4. Men regner med det blir endel som kommer å insistere på at jeg kommer til verden 5 og etterhvert. Så ingenting er umulig

Jeg synes virkelig du har overmot nå har du ikke begynt og planlegge til ettertid sånn når du er ferdig rimma ;)
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke noen diskusjon greie over interjuvet.

Dette er hans og respekt det.

Vist du føler han har skrevet feil der, så send han en PM in game...


Er det noe som skal være her er det hylling og snakking.


Sindick
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Dette er ikke noen diskusjon greie over interjuvet.

Dette er hans og respekt det.

Vist du føler han har skrevet feil der, så send han en PM in game...


Er det noe som skal være her er det hylling og snakking.


Sindick

Spilleren gjør ikke noe galt.
Spilleren har lov å kommentere det som står der..
Men ja det skal ikke være diskusjonstråd.
Men spilleren har lov å kommentere slik spilleren gjorde.

Renegade
 

DeletedUser

Guest
Fiender med Capes ja? .:) ...Hmmm..

Ellers supert igjen dette Renegade90.
Artig å høre fra CoN folket oxo.
 

DeletedUser

Guest
Fint innlegg Valkyr :D
Tror det er mangre som kan lære av deg i TW. :cool:Ingen er bedre enn deg

Hadde vært gøy og svare på det ene spørsmålet anngående og bli dolket i ryggen. hvis SippO og Loups(som muligens har sluttet) og den søppelfyllinga med navn noe så stygt som TEOD skulle lese dette, var jeg en gammel venn og medlem ved navn olav den helige!
Sippo og loups var vennen min helt frem til de begynte og angripe meg, Loups sa noe så tullete som at krig er naturlig tilstand, men jeg trodde ikke det var mellom "venner"...
Og SippO angrep meg fordi han sa at jeg var i TEOD og da sendte jeg melding til TEOD at jeg ville komme tilbake så fort SippO roet seg, men neggu om de gjorde SIppO fortsatte og angripe meg og TEOD angrep meg...:mad:
 

DeletedUser

Guest
Valkyr du må lære oss noe, siden ikke Capes klarer å koordinere ordentlig mot deg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra intervju!
Godt å se at det ikke bare er de store spillerne som blir intervjuet.
 
Topp