Valkyr - CoN ranket 2 spiller.

DeletedUser

Guest
Og SippO angrep meg fordi han sa at jeg var i TEOD og da sendte jeg melding til TEOD at jeg ville komme tilbake så fort SippO roet seg, men neggu om de gjorde SIppO fortsatte og angripe meg og TEOD angrep meg...:mad:


Selvsagt. Flyktninger skal angripes. I hvert fall flyktninger som kaller seg Cr. Ronaldo, og har en by ved navn Anfield...
 

DeletedUser

Guest
Turban, :p Godt svart, men jeg het ikke Cr.ronaldo da xD
men har du og Sebastiank87 snakket mere sammen... :mad:
 

DeletedUser

Guest
Fint innlegg Valkyr :D
Tror det er mangre som kan lære av deg i TW. :cool:Ingen er bedre enn deg

Hadde vært gøy og svare på det ene spørsmålet anngående og bli dolket i ryggen. hvis SippO og Loups(som muligens har sluttet) og den søppelfyllinga med navn noe så stygt som TEOD skulle lese dette, var jeg en gammel venn og medlem ved navn olav den helige!
Sippo og loups var vennen min helt frem til de begynte og angripe meg, Loups sa noe så tullete som at krig er naturlig tilstand, men jeg trodde ikke det var mellom "venner"...
Og SippO angrep meg fordi han sa at jeg var i TEOD og da sendte jeg melding til TEOD at jeg ville komme tilbake så fort SippO roet seg, men neggu om de gjorde SIppO fortsatte og angripe meg og TEOD angrep meg...:mad:

stemmer det, vi var venner en gang, men når du ble med i stammen jeg hadde kjempet mot fra dag 1 så ga jeg deg klar beskjed om at hvis du joinet dem så var vi ikke lenger venner.. men du joinet dem alikevel og jeg ble nødt til å adle deg ut.. i tribalwars fungerer det dårlig å være venn med ALLE. spesielt når dine "venner" ikke er venner ;)
 

DeletedUser

Guest
nice intervjue

nydeligt interwjue DeeDee, og fine svar valkyr... lad os e flere af dem
 

DeletedUser

Guest
stemmer det, vi var venner en gang, men når du ble med i stammen jeg hadde kjempet mot fra dag 1 så ga jeg deg klar beskjed om at hvis du joinet dem så var vi ikke lenger venner.. men du joinet dem alikevel og jeg ble nødt til å adle deg ut.. i tribalwars fungerer det dårlig å være venn med ALLE. spesielt når dine "venner" ikke er venner ;)




Men Teod hadde jo tatt og adlet meg hvis ikke jeg hadde joinet. håper vi kan få et bedre "forhold" på V.5.
 
Topp