Besvart Velkommen Strat

Status
Stengt for ytterligere svar.

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kunne den nye CM en på TW oppsummert hans/hennes TW erfaring?

Mvh PO
 
Sist redigert av en moderator:

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Strat skrev:
Dette blir en helt klart spennende tid fremover og jeg ser virkelig frem til å tre inn i TW verden og bistå med det jeg kan.

Det gjorde han i presentasjonen sin :)
 
Sist redigert:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
er vel ikke så mye å sette seg inn i, tw er mer eller mindre dødfødt med all den overdrevne pp-bruken inno dytter på oss. blir jo stadig færre spillere som gidder å finne seg i sånt lenger, jeg er en av de. så snart jeg er ferdig der jeg driver på nå, så forsvinner jeg og jeg vet mange andre blir med meg. tviler på at v26 og utover blir særlig store.. men men, lykke til med joben uansett
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Velkommen Strat! Håper jeg kan bli like imponert over deg som jeg har vært over Dakapo. I så fall kommer jobben du gjør til å være mer enn god nok :mehe: Men du har store sko å fylle, Dakapo sine føtter er gigantiske.
 

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hei,
Takk for meldinger som kommer inn og velkomsten.
Det er utrolig flott å se engasjementet til spillerne her og at mange er spente på det som skjer fremover.
Vet at mange venter på aktivitet på et normalt nivå fram meg, båder her på forumet og IG.
Ferdigstilling av det som må på plass er rett om hjørnet, så det er ikke lenge før normalen i aktivitet fra min side er her.
Jeg håper på litt forståelse vedr. tiden det tar, da jeg må passe på at alt stemmer og oversikten er på plass.

I henhold til deres engasjement, så leser jeg ganske mye igjennom forumet for å få et overblikk. Dette til min nytte og deres nytte for videre drift. Send meg gjerne melding om dere har noe på hjertet.

Mvh
Strat
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
ccc159109b5d0c667455463ea3a12a04.png


Gå av Strat, pls...
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Enig i at det der ikke ser bra ut, men regner med han gjør ting utenfor forumet. Husk at han er helt blank på tw, og i tillegg skal sette seg inn i grepolis også, så vi må forvente at han ikke er operativ på en stund. Må også huske at sist vi skiftet CM (fra PABen til dakapo) skjedde det veldig gradvis over flere måneder, der hun fikk stadig mer oppgaver, så sånn sett har vi vert heldige tidligere.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Litt i overkant tidlig å begynne klagingen synes jeg. Strat må få tid til å sette seg inn i ting. At han ikke har vært pålogget på forumet trenger ikke bety at han ikke følger med. Jeg tenker uansett at det er andre ting som må prioriteres foran å være aktiv på forumet når han nettopp har blitt CM. Personlig synes jeg det er ganske teit å skrive som du gjør Zippy, selv om det eventuelt skulle være et forsøk på en spøk.
 

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hei,
Det er forståelig med en smidig overgang fra en CM til en annen CM. Nå har det seg slik at det ikke er kun TW forumet og dens funksjoner som er verktøyet en CM skal sette seg inn i. Vi har fått ganske mye i mål allerede på ganske kort tid(for å oppdatere dere litt), utifra organiseringen og systemet som skal fungere som det har gjort frem til nå og utviklingen videre. Det er ikke mulig i praksis å være i mål med alt sammen på 1-3 dager.
Dette går også på at jeg ikke er på forumet hele dagen. Nevnte i tidligere notat her om at jeg håper på litt forståelse akkurat i denne hektiske tiden, og at det tar litt tid. Det er samtidig altfor få timer i døgnet utifra mengden.

Det går fint og det ser meget bra ut på nåværende tidspinkt vedr. hva som skjer fremover i den nærmeste fremtid. Jeg ser på dette som meget positivt når det gjelder deres engasjement. :)

Ha en fortreffelig kveld, så skal vi se på hva som skjer imorgen allerede. !

Mvh
Strat
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Flott Strat :) satser på å høre mye fra deg fremover! og ønsker deg lykke til med jobben du har foran deg!
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Enig i at det der ikke ser bra ut, men regner med han gjør ting utenfor forumet. Husk at han er helt blank på tw, og i tillegg skal sette seg inn i grepolis også, så vi må forvente at han ikke er operativ på en stund. Må også huske at sist vi skiftet CM (fra PABen til dakapo) skjedde det veldig gradvis over flere måneder, der hun fikk stadig mer oppgaver, så sånn sett har vi vert heldige tidligere.

PABen :O #Memories:crybaby::crybaby:

(Lykke til Strat, dømmer deg ikke før det har gått en stund ^^)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Gi han frem til sommerferien iallefall til å bli på daglig (går greit å kjefte på han om han fremdeles ikke har logget på igjen til 17. mai)

Sånn sett er det vel heller ikke behov for at han skal skrive noe særlig atm. Verdenforumene blir moderert av andre i teamet, og på forslag og spørsmål er der ikke særlig mye for han å svare på. Så det han kunne gjort her var å være med å telle, og tviler sterkt på at det er prioritert (selv om vi alltid liker når sjefen blir med og leker)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp