Besvart Velkommen Strat

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det han sa. Er heller ingen andre utenom noen gjestesvar for dakapo i ticket avdelingen heller.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Gi han frem til sommerferien iallefall til å bli på daglig (går greit å kjefte på han om han fremdeles ikke har logget på igjen til 17. mai)

Sånn sett er det vel heller ikke behov for at han skal skrive noe særlig atm. Verdenforumene blir moderert av andre i teamet, og på forslag og spørsmål er der ikke særlig mye for han å svare på. Så det han kunne gjort her var å være med å telle, og tviler sterkt på at det er prioritert (selv om vi alltid liker når sjefen blir med og leker)

Hvem modererer forumene sa du? En av prioriteringene burde være å få på plass et nytt team, nye folk med en ny giv.

Jeg forstår at det kan ta litt tid å sette seg inn i ting, men samtidig så er det alarmerende at ingenting skjer. Å få på plass noen nye moderatorer og slike ting bør ikke være en kjempejobb, og noe man kan gjøre uten å være teknisk helt up to date.

TW.no har vært dødt for lenge til at det tåler lange perioder uten noen form for aktivitet fra CM og et team.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Å få på plass noen nye moderatorer og slike ting bør ikke være en kjempejobb, og noe man kan gjøre uten å være teknisk helt up to date..

Samtidig som jeg er enig i mye av det du sier, er det ikke så lett å ansette moderatorer som det kanskje virker. Selv om det er frivillig arbeid, skal vedkommende representere Innogames. Dermed følges det vanlige rutiner for ansettelse, blant annet gjennom intervju, taushetsplikter, og kontrakt.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kunne vært en idé å utlyse disse stillingene fra Strat? (forbeholdt at det ikke alt er gjort)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Samtidig som jeg er enig i mye av det du sier, er det ikke så lett å ansette moderatorer som det kanskje virker. Selv om det er frivillig arbeid, skal vedkommende representere Innogames. Dermed følges det vanlige rutiner for ansettelse, blant annet gjennom intervju, taushetsplikter, og kontrakt.

Det spørs vel hva de krever det. Første skritt på veien må vel være å utlyse noen stillinger, sånn at folk faktisk søker. Det bør ikke være verdens største jobb.

Har ikke lyst til å være så kritisk i starten, da jeg håper Strat kommer inn her og gjør en god jobb, men litt mer synlig aktivitet hadde ikke vært dumt for å få folk til å få troa på at dette blir bra.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Det er ingen andre moderatorer...

Jeg har opplagt ikke fulgt nok med på resten av teamets bevegelser. Var klar over at noen hadde gått, men at alle skulle gå (går her ut ifra at hopoo her ble den som ingen forteller hva som skjer til) var jeg ikke klar over. Når denne opplysningen har kommet frem ser jeg at ting ser mørkere ut enn jeg trodde. Dere har derfor min godkjennelse (som at den har noe å si) til å være bekymret.

Selv om det er frivillig arbeid, skal vedkommende representere Innogames. Dermed følges det vanlige rutiner for ansettelse, blant annet gjennom intervju, taushetsplikter, og kontrakt.

Så inno er så strenge på det altså? Når jeg har møtt på frivillig arbeid har det vert type vite hva jobben går ut på, og skrive under på taushetsskjema, men er kanskje litt strengere når man representeres et internasjonalt, velrenommert firma. Når du sier det så skal de vel læres opp i tillegg, og det kan jo bli interessant med tanke på at cm er i opplæringsfasen selv.

Slik arbeidsmarkedet er nå for tiden er det mange som mister jobben, så er jo mulig at noen av de gamle har litt tid til overs en periode...

Kunne vært en idé å utlyse disse stillingene fra Strat? (forbeholdt at det ikke alt er gjort)

Finnes en tråd med søkere til stillinger i teamet allerede, så sånn sett har han nok mulige kandidater allerede. Men joda, han kan trygt gjøre folk oppmerksom på at det trengs folk
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Litt vanskelig å gi Strat pepper for denne situasjonen da. Svakt av den forrige ledelsen vil nå jeg si.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Hvorfor er det den forrige ledelsen syn skyld at ny CM ikke har logget inn på 1 uke?
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Husk at han har to spill han skal sette seg inn i som CM. Han er aktiv på Grepolis sitt forum atm, så det er godt mulig han setter seg inn i ett spill av gangen.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Husk at han har to spill han skal sette seg inn i som CM. Han er aktiv på Grepolis sitt forum atm, så det er godt mulig han setter seg inn i ett spill av gangen.

Uten en moderator her så burde vel det vært 1.pri. Er det samme tilstander på Grepolis? Har hele teamet gått der også?
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
lg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp