Venligst Les !

DeletedUser

Guest
når man har 9 CL-PL nærme seg og en som bygger konstant angreps tropper og sender på meg som er 38 timer vekke. Han har bare dårlige eller forlatte landsbyer rundt seg. Hvordan slår jeg han når han er langt vekke fra stammens ally og stammen (hadde ikke fått hjelp heller i disse harde tider)

Hva gjør jeg ?

Hvis jeg dør, så må noen lede angrepet videre på dem sånn at det ikke har vært bortkastet. Har drept mye mer enn jeg har tapt, men ser svart ut nå.
 

DeletedUser

Guest
når man har 9 CL-PL nærme seg og en som bygger konstant angreps tropper og sender på meg som er 38 timer vekke. Han har bare dårlige eller forlatte landsbyer rundt seg. Hvordan slår jeg han når han er langt vekke fra stammens ally og stammen (hadde ikke fått hjelp heller i disse harde tider)

Hva gjør jeg ?

Hvis jeg dør, så må noen lede angrepet videre på dem sånn at det ikke har vært bortkastet. Har drept mye mer enn jeg har tapt, men ser svart ut nå.

Tjaa, restart knappen kunne jo vært et alternativ?
 

DeletedUser

Guest
kansje det. men ser ut som elite og en stamme til helt plutselig begynte å gå løs på vår stamme, vi som er mye mindre enn dem :( . Så må nok starte på en engelsk server.

hvis jeg dør tar jeg med meg mine fiender
 

Dark Ninja

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kansje det. men ser ut som elite og en stamme til helt plutselig begynte å gå løs på vår stamme, vi som er mye mindre enn dem :( . Så må nok starte på en engelsk server.

hvis jeg dør tar jeg med meg mine fiender

LOL, hvorfor angriper Elite dere, og hvem er de andre?

den 7 spilleren til Elite har jo like mye poeng som hele stammen deres...
 

DeletedUser

Guest
Fordi en av våre ally vil ta Elite, og det var vist bare scout. Så lenge det er nesten ingen som hjelper meg i min krig, så tviler jeg sterkt på at vi er med i den krigen.
Min andre støtte til meg (1 fra stammen). Fikk også støtte fra en engelsk en som er med mot CL-PL, men har gitt ham ordre om å bygge seg opp først.

De andre vet jeg ikke hvem er, men kan tro det er en ally.
 

DeletedUser

Guest
nice ! Både Elite og Vampire er allierte og angriper stammen vår. Det betyr at vi sliter en del ! Jeg sliter da bare med CL-PL men de er jo 12 spillere mot 1.

Klarte så vidt å forsvare meg.

Angriper: Tensa-Zangetsu
Landsby: Menzoberranzan (422|587) K54


Kvantitet: 0 0 445 0 50 100 0 0 26 0 1 0
Tap: 0 0 445 0 5 100 0 0 26 0 1 0

Forsvarer: ChickenHunter
Landsby: The fortress of the immortals (427|597) K54

Kvantitet: x x x x x x x x x x x x
Tap: 235 160 0 0 12 11 0 0 0 0 0 0

Hva har jeg gjort for å fortjene dette ?
 

DeletedUser

Guest
jepp Jeg slutter å spille nå :( Aldri spill TW og Travian samtidig da blir du drit lei.
jaja på 9 dager klarte jeg å komme på en grei plass i både forsvar og angrep. Siden jeg slutter nå så vet jeg at CL-PL har aldri slått meg :p for jeg har drept
14.174 av dem (-50 som var en annen) Har enda rundt 500 forsvars tropper, og 400 angreps tropper, og det produseres i lang tid frem over som det alltid har gjort.
Jo nå må dere se å sette i gang å angripe alle sammen, jeg fikk ganske god score på angrep og forsvar. Det betyr at dere må bli mer agressive.

Hade, og takk for hjelpen jeg ikke trengte alikevel, Kunne umulig ha vunnet, mot lederen som var 38 timer borte, men tok mange de nærmeste rundt meg, det skal være sånn ca 6 av 9.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp