Verden 2 avsluttes!

DeletedUser

Guest
Teamet har jo, som sikkert flere har fått med seg nå, hatt et teammøte idag hvor problemstillingene vedrørende avslutning av v2 skulle taes opp.. Jeg tror jeg snakker på vegne av samtlige lesere og postere i denne tråden at vi er spent på resultatet! Hva skjer?
 

DeletedUser

Guest
Teamet har jo, som sikkert flere har fått med seg nå, hatt et teammøte idag hvor problemstillingene vedrørende avslutning av v2 skulle taes opp.. Jeg tror jeg snakker på vegne av samtlige lesere og postere i denne tråden at vi er spent på resultatet! Hva skjer?

* BUMP *

Problemstillingen er at det ikke finnes noen unnskyldning for avslutning av verden 2. De grunnene som da har fremkommet i trådene, er ikke grunner nok til å stenge en verden.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da har jeg skummet igjenom tråden og må si at resultatet var bra.

Men jeg har samtidig et spørsmål.
Kunne det ikke være greit å sette faste mål som må oppnås eller tidsfrister som vil gjelde for alle servere her på .NO?

Da har man et mål helt fra begynnelsen og dermed ser lyset i tunnelen om det er 2-3 år frem i tid eller 80% dominanse osv.

For som jeg har etterlyst tidligere mens jeg spilte her, en avslutting er viktig for motivasjon for å spille et spill.

og her er alt som før ja...
Bare å drite i innlegget, svar uteblir som vanlig..
Med andre ord, ingen fare for at jeg begynner igjen..
 
Sist redigert:

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ja, mer tid til v6 iallefall :D

Men dere som har erfaring fra utenlandske servere.. Hva skjer etter den 15. desember da? Vil man kunne logge inn på server 2 bare som observatører, eller vil alt som hører til v2 faktisk slettes? Enn v2-forumet da, vil det også fjernes?

Alt vil vel slettes hvis V2 avsluttes.. Vet ikke noe om dette selv :p Men tipper at du kan være observatør og se final stats, litt som speedrunder :)
 

DeletedUser

Guest
Viser seg at det ikke kommer til å bli slettet ;) Verdenen kan vel logges inn på som observatør, og forumet her vil trolig bestå. Dette hvis det blir likedan som i w12.net.

Håper kanskje en moderator kan bekrefte dette. Vil alle spillerne i vinnerstammen få 500 premiumpoeng slik som vinnerstammen i w12.net fikk?
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Viser seg at det ikke kommer til å bli slettet ;) Verdenen kan vel logges inn på som observatør, og forumet her vil trolig bestå. Dette hvis det blir likedan som i w12.net.

Håper kanskje en moderator kan bekrefte dette. Vil alle spillerne i vinnerstammen få 500 premiumpoeng slik som vinnerstammen i w12.net fikk?

Hmmm , det har vel aldri på noe tidspunkt vært utlyst noe premie for å ""vinne"" V2 eller noen annen verden så det blir litt for dumt dersom det plutselig skal bli en realitet,nå når ingen andre har en mulighet til å dra iland noe slikt , dere får være fornøyd med at dere fikk skreket dere til at V2 ikke blir stengt 15/12-10 slik som det egentlig ble bestemt av modsa her ,,men det skal ikke forbause meg at det går over fra å være et spørsmål til å bli et krav.
Koselig om forumet kan bli stående da , mye moro lesestoff her
 

DeletedUser

Guest
Hmmm , det har vel aldri på noe tidspunkt vært utlyst noe premie for å ""vinne"" V2 eller noen annen verden så det blir litt for dumt dersom det plutselig skal bli en realitet,nå når ingen andre har en mulighet til å dra iland noe slikt , dere får være fornøyd med at dere fikk skreket dere til at V2 ikke blir stengt 15/12-10 slik som det egentlig ble bestemt av modsa her ,,men det skal ikke forbause meg at det går over fra å være et spørsmål til å bli et krav.
Koselig om forumet kan bli stående da , mye moro lesestoff her

Skjønner ikke hva du klager på... :confused:
Han sier noe han tror... ikke vits å kommentere alt han sier. :(
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hmmm , det har vel aldri på noe tidspunkt vært utlyst noe premie for å ""vinne"" V2 eller noen annen verden så det blir litt for dumt dersom det plutselig skal bli en realitet,nå når ingen andre har en mulighet til å dra iland noe slikt , dere får være fornøyd med at dere fikk skreket dere til at V2 ikke blir stengt 15/12-10 slik som det egentlig ble bestemt av modsa her ,,men det skal ikke forbause meg at det går over fra å være et spørsmål til å bli et krav.
Koselig om forumet kan bli stående da , mye moro lesestoff her

Soppy, at de har prestert å vinne en norsk server er faktisk stort. Så en premie burde egentlig vært på sin plass. Men såklart, de har da litt glede av å faktisk vinne da.

Og uansett, det var langt ifra bare Arica spillere som var imot stengingen. Det var da flere som ikke gadd mer da stengingen var aktuell. Samtidig kan du jo også se at flere fortsatt har sine kontoer på v2, og det er vell ikke bare på grunn av Arica som ville fortsette?
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tja, er for tidlig å gratulere enda synes jeg. :) er fortsatt nesten 200 mill å ta ut. ^^
 

DeletedUser

Guest
Hmmm , det har vel aldri på noe tidspunkt vært utlyst noe premie for å ""vinne"" V2 eller noen annen verden så det blir litt for dumt dersom det plutselig skal bli en realitet,nå når ingen andre har en mulighet til å dra iland noe slikt , dere får være fornøyd med at dere fikk skreket dere til at V2 ikke blir stengt 15/12-10 slik som det egentlig ble bestemt av modsa her ,,men det skal ikke forbause meg at det går over fra å være et spørsmål til å bli et krav.
Koselig om forumet kan bli stående da , mye moro lesestoff her

Står vel heller ingen steder at verdenen vinnes etter at en stamme har oppnådd 100% dominans. Selv om det kanskje er åpenlyst, så kan det jo tenkes at teamet har en fiks ide om at stammen automatisk oppløses og spillerne som er igjen må kjempe en mot en. Det er kanskje en dårlig sammenligning, men det er allikevel, for meg, nærliggende å sammenligne det som nå er i ferd med å skje i v2 med det som har skjedd på en annen server som har blitt vunnet.

Fikk på ingen måte "skreket" oss til at v2 ikke ble stengt i desember. Det var en diskusjon hvor flertallet av spillerne i v2 faktisk ble hørt på av teamet. Det du holder på med her minner mer om en barnehageunge som har tapt i ludo.

Dessuten har ingen stamme vunnet v2 enda. En stamme ligger veldig godt an, men det betyr ikke at seieren taes på forskudd.

Ja, mye morsomt lesestoff. Mange krangler og mye dumt har blitt skrevet. Men nok om deg nå, snoppy ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Synes nu at selve vinneren, altså spilleren som ranker som 1 når spillet er slutt kunne fått en litt finere gave en premium jeg da... Tipper man er passe lei av hele tw etter å faktisk ha poenghoret seg til toppen av alle topper...

Hva med en laptop elns? Det er ikke så ofte at en verden blir vunnet, så ser ikke på det som det største pengesuget at noen får en litt ekstraordinær premie for å faktisk vinne spillet. Tror til og med det kan være en svært god motivasjon, når man tenker på hvor mye tid som blir lagt ned i spillet...

Bare noen tanker fra meg da...
 

DeletedUser

Guest
Egentlig enig, men det er kanskje for mye forlangt?

Uansett ser vi jo i w12 at de tre største spillerne fikk flere premiumpoeng sammenlignet med de resterende vinnerne. 1. plassen fikk 3000 poeng, 2. 2000 og 3. fikk 1000 poeng.

Det er vel litt kritikkverdig med tanke på at dette er et lagspill (viser til tribal wars), og så må jeg jo bare nevne at jeg selv nå bare ligger på 4. plass over serverens største spillere.. :p
 
Topp