Verden 2 avsluttes!

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
nja. Man vet premien. Enkelt og greit penger. :p men ja, jeg skjønner selvsagt poenget ditt :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Man kan da fordele en pott med premiumpoeng på antall medlemmer i vinnerstammen... 5k premium fordelt på alt fra 80 til 1 medlem.... Akkurat som i lotto jo!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
En skikkelig premie hadde jo vært kult - spesielt med tanke på at sånn som Scandinavian Wars ( eller noe ) en gang hadde som premie en bærbar harddisk. Vil jo påstå at hvis Ruffiro holder seg der så er jo han absolutt en verdig vinner.

@Shanks, Depend, Mrmalle, iMeW:

30148d1225951820-americas-first-black-president-wrong-answer-dont-feed-troll.jpg3..jpg

Vil bare innformere deg og alle andre at alle tidligere SW premier aldri ble utgitt.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
ye drit i deg brann, er snakk om skikkelige servere her, ikke sånne tøyserunder i fullfart som om man var ekstremt påtent på red bull og kokain... du kan få en fet avatar elns, spør glitter, hu er fantastisk med photoshop...

Ellers krever jeg at den som vinner v2 får en laptop!!! Er så mye motivasjon i en feit laptop at folk vil prøve seg bare pga premien, og hektet vet jo alle her at man blir...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
ye drit i deg brann, er snakk om skikkelige servere her, ikke sånne tøyserunder i fullfart som om man var ekstremt påtent på red bull og kokain... du kan få en fet avatar elns, spør glitter, hu er fantastisk med photoshop...

Ellers krever jeg at den som vinner v2 får en laptop!!! Er så mye motivasjon i en feit laptop at folk vil prøve seg bare pga premien, og hektet vet jo alle her at man blir...

Og du tror at griske Innogames vil betale det. Keep on dreamin'.
 
Topp