Verden 2 avsluttes!

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
En laptop per server er ikke all verden da, premium er jo gratis for innogames å gi vekk... Så det ser jeg bare på som ren griskhet igrunn :D

Men noe litt mer enn bare premium ihvertfall, og når det kommer til lagspill. Joda, men er vel strengt tatt mest hvem som gidder helt på tampen der da...
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes nå uansett det blir for dumt å trekke frem enkeltspillere når navnet på spillet er som det er (tribal wars) og når den kanskje aller viktigste faktoren for suksess nettopp er samarbeid med andre.

For min egen del så likte jeg veldig godt en ideen til en av kattene i vårt ingame forum kom med; nemlig å printe t-skjorter med noe som beskriver stammen vår. I vårt tilfelle så måtte det jo bli noe katteaktig ;) Og selvfølgelig burde jo da følgelig teamet finansiere dette. Ikke noe big altså, men noe man kunne ha blitt enige med teamet om, etter endt server. Noe til fellesskapet. Noe til alle som har vunnet serveren.

For teamet så er jo utdeling av premiumpoeng gunstig. Da blir vi "tvunget" til å starte fra scratch på en ny server, for deretter, etter en lengre periode (eller når vi har gått tom for våre tildelte premiumpoeng), måtte kjøpe våre egne premiumpoeng for å fremdeles spille aktivt. Så jeg ser den :)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg synes nå uansett det blir for dumt å trekke frem enkeltspillere når navnet på spillet er som det er (tribal wars) og når den kanskje aller viktigste faktoren for suksess nettopp er samarbeid med andre.

For min egen del så likte jeg veldig godt en ideen til en av kattene i vårt ingame forum kom med; nemlig å printe t-skjorter med noe som beskriver stammen vår. I vårt tilfelle så måtte det jo bli noe katteaktig ;) Og selvfølgelig burde jo da følgelig teamet finansiere dette. Ikke noe big altså, men noe man kunne ha blitt enige med teamet om, etter endt server. Noe til fellesskapet. Noe til alle som har vunnet serveren.

For teamet så er jo utdeling av premiumpoeng gunstig. Da blir vi "tvunget" til å starte fra scratch på en ny server, for deretter, etter en lengre periode (eller når vi har gått tom for våre tildelte premiumpoeng), måtte kjøpe våre egne premiumpoeng for å fremdeles spille aktivt. Så jeg ser den :)

Synes det er kvalmt å lese om hvor høye tanker enkelte her har om seg selv .forøvrig så er det vel så vidt jeg vet aldri vært utlovet premei for noen vinnere ,, å starte å mase om det nå år vinneren allerede er klar synes jeg er lavmål fu.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
En skikkelig premie hadde jo vært kult - spesielt med tanke på at sånn som Scandinavian Wars ( eller noe ) en gang hadde som premie en bærbar harddisk. Vil jo påstå at hvis Ruffiro holder seg der så er jo han absolutt en verdig vinner.

@Shanks, Depend, Mrmalle, iMeW:

30148d1225951820-americas-first-black-president-wrong-answer-dont-feed-troll.jpg3..jpg
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
.....

Beklager får et sent svar fra meg på denne ''diskjusjonen''..

Men dette er ikke RETTFERDIG og stenge en verden som har så mange minner!:eek:
Jeg personlig har møtt mange flotte folk på v2! Dem blir husket!

Skriver ikke så mye, får masse av det jeg mener er sagt!
Rimelig enig med point& Volv sine innlegg her!

Men sier ikke mer!

Men jeg sier at TW teamet skjønner hva dem gjort! Og prøver og unnskylde seg får denne utsagnelsen!:rolleyes:

Ellers ha en fin romjul!:D

_______________________________________________________________________________________________
Viva La AriCa!

Til dere andre! Tenkt på AriCa og Elite tiden;)
Aldri si aldri...


:eek:
 

DeletedUser

Guest
En eller annen premie for vinnerne (gjerne i tillegg til pp) burde være selvsagt :)
 

DeletedUser

Guest
Synes slike logo-tskjorter blir litt vel cheesy. Holdt på å lage en lang rant her om hvorfor, men gadd ikke bruke så mye tid på å få det riktig :p

Men kom på et lite issue med premier. Skal det kun være medlemmene i stammen på vinnertidspunktet som skulle hatt en premie, selv om noen tidligere medlemmer har hatt en stor påvirkning og gjort veldig mye for stammen
 

DeletedUser

Guest
ja, jeg synes det.
slutter dem, så har dem gitt seg, ergo kan dem ikke vinne.
så kan det heller gå på samvittigheten til dem som får premiene å bestemme om dem har gjort seg fortjent eller ikke.
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synes ikke man skal vinne premium for at det gjør at du på en måte er tvunget til å fortsette. Du har jo selvfølgelig valget mellom å fortsette, eller å slutte. Premium er ikke måten å belønne vinnerne på, mener jeg. Folk her på TW kan ha brukt masse tid, verdifull tid, og tid dem ikke har på TW, og når man da får premium så kan det føles veldig idiotisk ut.

Liker idèen om en t-sjorter. Det blir mer som ett minne over tiden man brukte. Noe man kan beholde (og ha på seg o_O) om man vil. Premiumen forsvinner jo med en gang omtrent! o_O
 

DeletedUser

Guest
enig med cashew. t-skjorte er bedre. premium er en latterlig måte å be folk holde seg til tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
Premium er kjipt... Men det er det det kommer til å bli :(
 
Sist redigert av en moderator:

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Burde ikke vært noe premie i det hele tatt , om det skal være premier bør dette være avklart på forhånd dvs når verdenen starter , ikke komme i ettertid med slikt , dessuten kan ikke de som er med å spiller samtidig være med å bestemme hva som skal være premien,, ,, noen som har tippet lotto i det siste ??? neste gang ""noen"" får 7 rette så vinner de en kasse banan fordi ,, de som fikk 4+1 riktige har bestemt det ?
 

DeletedUser

Guest
Ingen av oss bestemmer da hva premien skal være, eller om det overhodet skal være noen premie.

Men alle har rett til å si hva de mener om den saken, selv om de har sluttet i v2, om de spiller i AriCa eller ikke, og uansett hva de synes om AriCa.
 

DeletedUser

Guest
Burde ikke vært noe premie i det hele tatt , om det skal være premier bør dette være avklart på forhånd dvs når verdenen starter , ikke komme i ettertid med slikt , dessuten kan ikke de som er med å spiller samtidig være med å bestemme hva som skal være premien,, ,, noen som har tippet lotto i det siste ??? neste gang ""noen"" får 7 rette så vinner de en kasse banan fordi ,, de som fikk 4+1 riktige har bestemt det ?

Vel.. Det du sier er feil. Akkurat som i Lotto, hvor Norsk Tipping bestemmer premiene, så er det Innogames som bestemmer det på TW. Og akkurat som i Lotto er det ikke gitt på forhånd hva slags premie du får ved 7 rette. Men vet ikke hvilke tall som blir riktige før ballene har rullet - og først da ser man hvor mange kombinasjoner som har gått inn med 7 rette etc.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Burde ikke vært noe premie i det hele tatt , om det skal være premier bør dette være avklart på forhånd dvs når verdenen starter , ikke komme i ettertid med slikt , dessuten kan ikke de som er med å spiller samtidig være med å bestemme hva som skal være premien,, ,, noen som har tippet lotto i det siste ??? neste gang ""noen"" får 7 rette så vinner de en kasse banan fordi ,, de som fikk 4+1 riktige har bestemt det ?

Kan man kalle dette "dårlig taper" ånd?
Soppy, ta det med ro ;)
 

DeletedUser

Guest
Så vidt meg bekjent så er det vel oppgitt hva som er i potten i lotto?

Det er ikke oppgitt hvor mange vinnere det blir - og derfor ikke hvor mye den enkelte faktisk vinner. Og potten er jo avhengig av enkelte faktorer, ikke et tall som dras ut av løse lufta. Men det er litt besides the point. Vi skjønner jo at poenget med lottoen ikke kan overføres feilfritt til TW.
 
Topp