Verden 2, en krigserklæring er her!

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ololololololololololololololololololololololololol olololololololololololololololololo

Hehe... Forklar hvorfor du mener AriCa skaper uhygge? :)

ja. Som du vet er det mange frekke spillere i Arica, nevner ingen navn :)
Spessielt en person som ser på seg selv som en gud. han vet hvem han er.

Deres drivstoff er selvopptatthet og propaganda (da er d snakk om den dårlige typen..). hvilket bare dere selv liker. Det er ingen jeg vet om bortsett fra noen i AriCa som forguder dere. Det er som dere ikke likte Elite. At de ikke ville overgi seg til dere derfor føler dere dere overlegne og skryter som *fjernet*. Dere setter alle under dere. Det som er galt.
Høres det ikke kjent ut?

Det jeg mener med uhygge.
 
Sist redigert av en moderator:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
ja. Som du vet er det mange frekke spillere i Arica, nevner ingen navn :)
Spessielt en person som ser på seg selv som en gud. han vet hvem han er.

Vel... Jeg innrømmer det, jeg lider av megalomania.

Deres drivstoff er selvopptatthet og propaganda (da er d snakk om den dårlige typen..). hvilket bare dere selv liker. Det er ingen jeg vet om bortsett fra noen i AriCa som forguder dere. Det er som dere ikke likte Elite. At de ikke ville overgi seg til dere derfor føler dere dere overlegne og skryter som f***. Dere setter alle under dere. Det som er galt.
Høres det ikke kjent ut?

Det jeg mener med uhygge.

Feil. Vårt drivstoff er pølser, pizza og popcorn. Muligens noe øl.

Vi er ikke den typen guder som trenger tilhengere. Vår guddommelighet er fundamental.

Noen av oss likte ikke ting ved Elite, sant. Jeg mislikte flere av dem som personer, mens andre igjen syns jeg er kjempekule folk. Det er ganske vanlig at noen misliker folk.

Kan man overgi seg til noen i TW?

Skryter? Ikke mer enn andre her.

Banning er ulovlig, selv om du sensurerer det sånn. Du burde redigere det vekk.
 

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det også er hva jeg mener med uhygge - Utsjelling av folk i det offentlige. (glemte å nevne det jeg Uuuups)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det også er hva jeg mener med uhygge - Utsjelling av folk i det offentlige. (glemte å nevne det jeg Uuuups)

Med tanke på at du bare har kommet med irriterende og mer eller mindre teite innlegg... får jeg ikke akkurat noen dårlig samvittighet av å svare på samme måte :) ( Unntatt banningen, det var seriøst. )
 

DeletedUser

Guest
Utfordre...

Joda, har egentlig tenkt på hvorfor ikke Arica gjorde dette før nå? velvel, det tok vel sin tid å få motet til å gjøre det;)

Men når så er sagt, at elite, det var nok en stamme som var V2 sin opptur, også V2 sin ned tur, det er vel ingen stamme som har utmerket seg mere enn Elite. Jeg må si, lykke til arica, dere kommer til å trenge det for nå som dere har så mye grått i vente:) Håper dere klarere den utfordringen...:)


hihi
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
De har en større utfordring; oss.

cats-n-dogs.jpg
 
Sist redigert:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Joda, har egentlig tenkt på hvorfor ikke Arica gjorde dette før nå? velvel, det tok vel sin tid å få motet til å gjøre det;)

Men når så er sagt, at elite, det var nok en stamme som var V2 sin opptur, også V2 sin ned tur, det er vel ingen stamme som har utmerket seg mere enn Elite. Jeg må si, lykke til arica, dere kommer til å trenge det for nå som dere har så mye grått i vente:) Håper dere klarere den utfordringen...:)


hihi

Jeg er redd du misforstår. Dette var kun for å gjøre det offisielt og prøve å motivere dere til å gi oss en utfordring. Det var meningen, og det er uheldig hvis det blir motsatt.

Tross alt, som jeg sier i førsteposten;

For de som ikke skjønner det, så endrer ikke dette situasjonen på V2 noe særlig. Det gjør det bare litt mer offisielt.

Lykke til til dere også :)
 
Topp