Verden 29 Nyheter

Secret

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ja! Da er endelig verden 29 igang! For noen er dette starten på en intensiv juleferie, mens andre bruker anledningen til å farme litt PP. Detter Verden 29 Nyhetene hvor jeg planlegger å kommentere situasjonen i verdenen fra et nøytralt perspektiv.

Til tross for en litt bitter start har Bobil og co kommet seg kjapt ut av startblokkene. Det er vel kanskje ikke overraskende at han allerede har samlet teamet sitt. "WIN WIN WIN" lyder stammenavnet. Er dette et tegn på at Bobilen skal kjøre over verdenen, eller velger han å parkere for å selge litt PP på veien. Kanskje begynner dem å innse at det blir vanskelig å ta tronen på verden 27 og satser heller her. Ingen ting er sikkert, men hvis disse erfarne karene velger å satse, så må det straks settes opp en slags "superallianse", kanskje en Resistance.

Dette fører oss videre til Nikkox og kompisene hans som har konstruert en stamme som virkelig ser interessant ut. Det er åpenbart at Nikkox har tatt en liten kinotur i starten av juleferien og tittet litt på den nye Star Wars filmen, men kan navnet på stammen også være et hint om at de er motstanderne til den mørke siden. Man kan jo ikke nekte på at Bobilen kan minne om selveste Dark Vader eller Keiseren der han sitter å regjerer. Det blir iallefall spennende å se om Keiseren blir ferdig med Dødsstjernen eller om The Resistance klarer å stoppe utbyggingen.

Videre kan vi se at stammen Snobben er på plass. Personlig mener jeg det er litt kjedelig å bruke samme stammenavn på hver verden, men jeg skal ikke henge meg opp i akkurat det. Kan dette være verdenen der Snb endelig skal lykkes. Så langt har stammen slitt med å vise seg som en av stormaktene på de forskjellige verdenene. Kan de gjøre det denne gangen? Det blir iallefall tøft. Vi ser at Snb ligger tett pakket med TR. I tillegg klatrer Tribal Kings opp på "kontinent stammer" listen her. Kanskje vil det foregå et tett samarbeid mellom stammene her, kanskje det vil utbryte i full krig. Akkurat dette er for tidlig å si, men en ting er sikkert og det er at det blir spennende å følge med på K 45 fremover.

WassAkarat, en Ungarsk spiller. Er dette vår nye "Ur boy tony", eller vil samlingen av stammen Lonely Wolf være en fiasko? Dette er iallefall et artig påfunn av Ungareren.

Mission Impossible. Nok en stamme å følge med på. Kjenner igjen noen spillere her, men aner ikke hva slags oppdrag de skal ut på. De virker ikke veldig optimistiske med å kalle seg for "Oppdrag Umulig". Stammen ligger nært Dødsstjernen som er under konsentrasjon. Jeg tror nok Tom Cruise må passe seg litt her.

Bananer i Pysjamas. Hvor har vi hørt det før? BIP gjør det veldig bra på .Net. De har nettopp rekruttert "The Red Cella" elns som sakte spiser opp fiaskoen av en stamme Dispatch. Bananene på verden 29 er ikke de samme personene, med mindre jeg tar helt feil. Det virker som om disse ypper seg litt mot de opprinnelige bananene. Kan jo også hende at de rett og slett er store fanboys. Gleder meg til å se denne utviklingen.

Til slutt vil jeg ta med The Mercenary og stammen "LOSE LOSE LOSE". Dette må jo være et svar på Bobilen sitt valgt av stammenavn. Tror nok dessverre karene på denne kontoen velger å spare opp PP for å WIN WIN WIN verden 27.

Alt i alt kan vi si at verdenen her har hatt en interessant start. Vi får håpe at verdenen kan fortsette i dette sporet så vi ikke får en gjentakelse av verden 26. Coller, please ikke adle alle gråbyene med en gang. Dette var Verden 29 Nyheten for denne gang. Er det noe dere vil jeg skal kommentere på fremtidige nyheter, så ta gjerne kontakt. Spørs jo også om jeg gidder å følge dette opp :p
 

Secret

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hei, detter Verden 29 Nyhetene. Nyttårsaften og nyttårsfred er rett rundt hjørnet og det har skjedd mange spennende endringer i verden som oppvarming til feiringen.

Verdenen er fortsatt ung, men allerede nå er adlingen av byer i gang. -Coller var først ute. For mange kom det mest sannsynlig som et sjokk at Coller ikke adlet seg totrefirefemsekssyvåttenitiellevetolvtrettenfjortenfemten bonusbyer før han gikk for andre spillere, men med en gang du får vite at det er Kreiz som styrer skuta, kan vi allerede begynne nå se hvordan taktikken legges. Kreiz, en aldeles god spiller her, men noe annerledes enn hva vi har sett fra Collerkontoen før. I tillegg har Svensken sjøl skaffa seg en by. jj94 har bestemt seg for å grave i leira under nyttårsfreden, noe vi kan se utifra valget av adlingmål. Blir det flere adlinger før nyttårsfreden på disse to, eller skal det feires med fyrverkeri og ppboosting på nybyene? Kanskje vi også får se andre adle byer om kort tid.

Mr. Bobil har i likhet med Coller valgt en annen taktikk. Når var sist gang Bobil valgte å ikke være en del av styret i en stamme? For de som jubler av glede for at diktaturet er tatt slutt, bør nok spare litt på jubelen. Det er ikke første gang vi har sett Bobil lage en tullestamme, oppløse den eller beskytte den mot fiendtlig propaganda, for så å ende opp med samme "tullestamme". Vi får nok etterhvert se om WIN WIN WIN egentlig er oppløst eller ikke. Hvem vet, kanskje det blir Bobil denne gangen som må ty til å stifte en superallianse.

Med Bobilklanen "oppløst" har som vanlig jj94 laget en useriøs stamme for å hylle Sverige. Denne gangen kan det faktisk hende at de ny-konverterte svenskene vil varte opp med en stor trussel. Samtidig har Coller laget en stamme sammen med Shoeless Traveler. En spiller som har vært del av både don Bosco, keiser og The Mercenary kontoene. På forskjellige tidspunkt så klart. Stammen Sense med foreløbig 3 medlemmer og som er utrolig streng på rekrutteringen vil nok bli interessante å følge med på. Kan de leve opp til stammenavnet og bli en sensasjon?

Samtidig som det har vært litt tullball på venstresiden av kartet, så har det dukket opp en ny utfordrer på østkanten, særlig i sørøst. Stammen CROSS med the road of forgiveness og holy sword i spissen kan fort bli noe å se opp for. De har allerede inntatt andre plassen bak the Resistance og øker fort med poeng. holy sword virker som en god spiller på denne verdenen, men jeg har nok aldri sett han ha noe som helst suksess på de andre verdenene jeg har spilt på. Kanskje han har forberedt seg lenge på denne verdenen med ppfarming hele året. Hvem vet?

Før vi avslutter nyhetene for denne gang, så kan det være fint å ta med at Lonely Wolf har fått seg en søsterstamme. Dette kan bli skummelt for spillerne i K45. I tillegg har flere gode spillere blitt spredt rundt i forskjellige stammer etter oppløsningen av WIN WIN WIN.

Mye har allerede skjedd på denne verdenen. Dette kan bli en såpeopera av en verden, så jeg anbefaler alle å overtale kompisene sine til å starte her. Vi trenger tross alt av aktivitet vi kan få hvis vi skal holde den norske serveren oppegående.
 

Secret

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
stammen min er ikke oseriös

Jeg må beklage for at min oppfatning av stammen er useriøs. Utsagnet er basert på erfaringer fra tidligere stammer du har stiftet. Jeg tviler ikke på at dere kan kjempe i toppen hvis dere ønsker det.

Jeg skal lage en ny nyhet til deg hver uke

-A

Takktakk! Er bare å ta kontakt på PM eller gjøre noe betydningsfullt for verdenen ;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kjempeartig lesing dette her, håper denne ukens nyheter kommer snart! :D
 

Secret

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Velkommen tilbake til Verden 29 Nyheter! Verdenen utvikler seg raskt nå som flere har fått seg akademi og adelsmenn. Nå er tiden der stammer ser seg ut en motstanderstamme å ta ned.

På østkanten av mappe er det allerede kommet opp noen rivaliseringer. Om jeg har forstått rett, så er det en slags urolighet mellom nord og sør. Stammene som skal være involvert er TR, RC, Snb og LWolfS. Noen angrep frem og tilbake har det vært, men ingenting imponerende så langt. Det gjenstår å se hvor lang tid det tar før vi får en offisiell krig og hvem som tar førersete.

Det virker derimot som om det er litt roligere på andre siden av mappe. Både SWE, Heroes, Old og Sense vokser jevnt å trutt uten store konflikter. Det virker iallefall slik for offentligheten. Imidlertid skal det sies at SWE er de første til å dukke opp på stammekriger-rangeringslisten. Om jeg skal tippe så er det nok ikke noen stor greie, men det er ikke så mye annet å gjøre enn å se ann utviklingen.

Jeg vet helt ærlig ikke hvem heskey-kontoen tilhører eller om den som spiller der har spilt et annet sted imens kontoen har ligget i dvale. Uansett er heskey tilbake på v29 og det virker som om kontoen satse for fullt. Ved godt over 1000 poeng før nybegynnerbeskyttelsen var gått ut og nå snart 2000 poeng, så kan vi konstatere med at byen vokser fort. Det er nok en del ppbruk inne i bilde, men i disse dager så kan man ikke si noe annet enn at pp er en del av gamet. Vi får nok se denne kontoen vokse seg stor nok til å utgjøre en stor trussel for andre i denne verdenen. En god gammeldags BEAST-Mode.

Samtidig så kan vi også ta med at Kalep er blitt med i CR. Kontoen som er ansett som en av de bedre på v27, men som nok vil møte store utfordringer mot Project Collect på verdenen. Kanskje Kalep begynner å kjenne et lite nederlag på v27 og vil nå satse fullt her på v29. Uansett er Kalep en fryktet spiller, men også en med en veldig kocky personlighet som kan bidra til å øke den labre aktiviteten på forumet. Hvor blir du av King Arrow?

Til slutt vil jeg nevne at spilleren Secret har fått inc fra jj94. Kanskje det bare er fake, men det virker uansett som om svensken ikke er fornøyd med at Secret kalte stammen hans for useriøs. Faktum er at SWE har gått fra å virke som en "tullestamme" til å bli en av de mest fryktede på verdenen. Fornøyd nå jj94?

Dette var Verden 29 Nyhetene for denne gang. Vi ser frem til en intens adlingsperiode for verdenen og kanskje også stammekriger.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Utrolig morsomt å lese på, bra skrevet :)

PS: Du feilstavet CR med RC i første avsnitt, men det er bare småtteri ;) Ellers, supert xD
 

Secret

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Oi, denne verdenen er liten! Allerede begynner det å skje ting og tang. Denne uken har det skjedd litt av vært. Blant annet har vi sett avansemang i tillegg til kollaps. Detter Verden 29 Nyhetene!

Endelig har Sverige inntatt førsteplassen. Dette sårer et helnorsk hjerte, men hva kan man vel gjøre? jj94 er jo tross alt best, noe han selv har bedt meg få med i denne ukens nyheter. Ankomsten av heskey samtidig som at TR har gjort noen omrokeringer innad i stammen er noe av grunnen til den plutselige ledelsen. Som sagt forrige uke, har heskey økt voldsomt med poeng. Han har allerede vist at her skal det kjøres på. Om jeg ikke tar feil, så har kontoen den raskeste økningen poengmessig på denne verdenen. Man kan også merke seg at selveste normennerne har blitt konvertert til svensker. Er vi på vei inn i en ny Svensk-Norsk unionstid?

Mr. Bobil. Ja, hva kan man si. Innadlet av jj94 og heskey. Jeg vet ikke sikkert, men er nok en stor sannsynlighet for at det er akkurat det som har skjedd. Noen vil nok kalle det umoralskt å drive på med internadlinger som Mr. Bobil holder på med i ny og ned, men det er nok ikke mye å gjøre når reglene ikke strekker godt nok til på akkurat dette området. Teoretisk kan man sammen med en venn eller to, bygge seg stor hver for seg og så merge til en stor konto. Uansett er det på sin plass å skrive Rest in Peace kjære Bobil. Selv om du kanskje ikke satset på denne verdenen, så har du faktisk klart å legge igjen spor etter deg her.

Snb? Hallo? Vent, RNG! På østkanten av kartet kan vi trygt si at det har skjedd en slags nedkjemping av snobbene. Etter at Vaffelmannen valgte å ta overgang til TR, tok det ikke lang tid før Snb raste ned på rangeringslisten. Krigen mellom TR og Snb tok en brå slutt da de gjenværende snobbene grunnla en ny stamme kalt Renegades (RNG). Selv om det ikke er noen heftige stats å vise til annet enn noen adlinger, så kan vi fastslå at TR har vunnet denne krigen. Det kan jo fortsatt hende at RNG vil by på mer trøbbel i fremtiden, men det gjenstår se.

Til å avslutte nyhetene for denne gang, kan jeg fortelle at jj94 sitt angrep mot meg var fake. Jeg fikk spørsmål om jeg ble redd, så måtte selvfølgelig si at jeg pissa i buksa. Kan jo ikke lyve i nyhetene, noe jj94 selv kan siteres på ;)

(Senere opplysninger sier at Bobilen ikke ble innadlet, men bokstavelig talt maltraktert av jj94. Jeg må dermed skryte av jj94 som spiller og også moralskt sett, som ikke velger veien om innadling. Bobilen skal heller kanskje ikke ha blitt avkledd like mye, slik som han ble tidligere. Det må uansett sies at vi har sett han holde på med masseinnadlinger før.)

Nyt dette: :D
https://i.gyazo.com/4403961a3772954d7f7b317aa41897b0.png
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er vel det jeg mener du lager TR vennlige nyheter ^^

Jeg kan starte en CR vennlig nyhet om du ønsker?
 
Topp