Verden 29 Nyheter

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det er jo ingen konkrete adlinger som blir nevnt fra noen av sidene, bare hva at "stammekriger" statistikken sier.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Selv om det ikke er noen heftige stats å vise til annet enn noen adlinger, så kan vi fastslå at TR har vunnet denne krigen. Det kan jo fortsatt hende at RNG vil by på mer trøbbel i fremtiden, men det gjenstår se.


Les igjen og finn denne her ^^
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Som sagt, ingen konkrete adlinger, blir ikke nevnt navn på noen adla. Dersom han skulle ha nevnt madsebby kunne han jo også ha nevnt anles, vi kunne gått fram og tilbake slik.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hæ?

Har jeg lagt igjen spor på v29 også?

Beste premaden her og? :S 1.plass med en gang? Det du tenker på?

-A
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Du legger altid spor.......man trenger ikke engang ha en sporhund for å følge dem!!!
 

Secret

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hei og velkommen tilbake til Verden 29 Nyhetene. Denne uken har det virkelig skjedd mye. Det begynner å danne seg to-tre klare sider som skal kjempe om verdens dominans.

Krigen mellom TR og CR har holdt på i en stund nå. Man kan vel si at begge partene har klart å fjerne trusler i sitt eget cluster. Blant annet tok CR tidlig ut madsebby, mens TR tok ut bluetube. Det har lenge foregått en stillingskrig, men etterhvert har nok TR tatt litt mer over. Noen mener spionasje og skittent spill er grunnen, mens andre mener at det handler om skills. Plutselig tok krigen en ny vending. De beste spillerne i CR gikk nemlig over til SWE, mens spillere som ikke var gode nok ble forlatt eller ofret seg selv for laget. Det diskuteres i om dette var riktig måte å gjøre det på. Noen hevder at overgangen ble en slags backstabbing, men vedkommende forsvarer seg med at dette var lenge planlagt. Videre ser det ut som at det blir en del 2 av krigen, der SWE blir å kjempe mot TR. Det er helt sikkert at dette bli interessant å følge med på.

Samtidig har jeg blitt informert om at Coller og Sense har tatt byer fra SWE. Det skal ha vært en allianse mellom partene, men ifølge min kilde skal SWE ha brutt en av reglene i alliansen. Regelbruddet kan fort bli opphavet til en ny krig på denne verdenen, med mindre krigen allerede er begynt. SWE har altså skaffet seg fiender i både Nord-Øst og Nord-Vest. Det kan bli tøft for dem hvis beboerne i nord velger å stå sammen, men det kan også fort bli en tresiders krig. Får vi se Sense og TR i lag mot SWE eller blir alle tre å kjempe mot hverandre?

LWolf og TR hadde et samarbeid i Nord-Øst, men dessverre så kunne ikke dette fortsett på grunn av lite adlingsmuligheter. Dette har videre ført til fiendtligheter mellom stammene og angrep mot hverandre skal ha funnet sted. TR har også rekruttert noen spillere fra ulvene, mens ulvene har rekruttert til seg en ny ulveflokk.

Til slutt er det viktig å få med seg at den store veksten til Sense, kommer av at de slo seg sammen med VeteranKlubben. Dette var Verden 29 Nyhetene for denne gang. Det kan hende det ikke blir nyheter like ofte som før, grunnet mye arbeid både på TW og IRL.
 

tratinv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Moro med nyheter, litt rettelse, SWE og CR slo seg sammen og det var planlagt flere dager i forveien, noen måtte forlate SWE og noen kom ikke over fra CR, men samtidig har vi vært flinke til og få merger til innad slik at flest mulig er blitt med. Selv om det kan virke som noen spillere ble kastet til ulvene, så var det ikke sånn, alle fikk en sjanse til og vise hva de var gode for, i lang tid før det ble en merge, og dessverre så nådde ikke alle opp.

Bruddet mellom Sense og SWE henger i det at de mener vi brøt en regel som var inngått mellom 2 personer og ikke en hel ledelse. Avtalen var at vi ikke skulle rekruttere i hverandres kontinenter. Noe som er litt rart at man henger seg opp i om man vil ha en velfungerende allianse. Vi rekrutterte da en spiller som lå på grensen og hadde byer på hver side(ja han hadde flere byer i k44). Det er helt greit at Sense valgte og bryte alliansen på det grunnlaget, og av at han var et "åpenbart adlingsmål for dem", sitert av Coller himself. Kan jo virke som det var noe misunnelse inni bildet ettersom at spilleren hadde blitt prøvd og rekruttert av Sense/Coller bare dager i forveien.

Dessuten truet Coller med og gå i allianse med TR i det sekundet vi hadde rekruttert denne spilleren, og de hadde allerede en iap med TR. Det sier seg selv at det ikke er så lurt for oss å stole på en allianse med en stamme som Sense når de har truer med og bryte alliansen på relativt tynt grunnlag, har iap og er i samtaler med TR allerede, noe Coller ikke var beskjeden med og forklare.

«Dere får frem til i morgen kveld å bestemme deres, om det ikke er noe svar til da sier jeg i fra om at det ikke blir noe av samarbeidet.» skrev Coller. Vell, sa du ifra? Nei.

Det var tydelig at alliansen ville bryte, men vi var ikke klar over at den var brutt før Coller plutselig hadde adlet en by fra oss uten og utdype seg mer.


At Coller faktisk aldri offisielt sa opp alliansen, men bare plutselig bestemte seg for og adle en av våre spillere før noe var sagt, synes jeg kvalifiseres til meget skittent spill. Ja det hadde vært samtaler der en av Sense spillerene hadde speidet vår SWE spiller og vår spiller sa at karma is a bitch, som Coller mente var en trussel? Ok vet du hva definisjonen av karma er? Og ikke minst så var det en av dine som fyrte av et speider angrep først, som han mente ikke var med vilje? Meget spesielt at Coller skulle velge å adle han rett etterpå. Og jeg må bare understreke, en i Sense, speidet en i SWE, også mente Coller at det var ok og adle han pga som Coller skriver «medlemmer deres truet et av våre medlemmer å sa han kom til å adle han.» Virkelig? Han truet ikke med å adle han engang, jeg har sett meldingene.

Og bare for og gjøre det helt klart, vi aksepterer at Coller valgte og bryte alliansen på det grunnlaget, uansett om jeg personlig mener det er tynt, men måten det ble gjort på kan jeg ikke si at jeg finner særlig holdbart.

Men men uansett, Moro med litt intriger, og supert og få litt nyhetsoppdateringer ser frem til neste oppdatering allerede.

-G
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Flott med litt diskusjoner rundt nevnte temaer. Så noen må snart finne på noe ramp slik at d blir fart på sakene her.:D
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Altså, når JJ lagde swe og jeg lagde Sense maste han fra dag en om en allianse. Tilslutt sa jeg "det går greit om dere holder dere unna vårt kontinent, og vi unna deres." Og det gikk han med på

3-4 dager senere finner dere på å rekruttere en spiller som hadde 3 byer i vårt kontinent, og en i deres. spilleren var allerede på adlingslisten min, og han SØKTE seg til OSS noen dager i forveien, men fikk ikke komme inn nettopp fordi jeg skulle adle han.

Om dere da finner det rart i at jeg ikke tar alliansen serriøst, etter å ha sett hvor "serriøst" dere tok ting, synes jeg bare er latterlig. Kanskje slutte å skylde på meg og heller lederen din som gikk inn i avtalen uten å informere en sjel?
Kan godt komme med screenshots på både avtalen som ble inngått, og at det var han som søkte seg til oss først, om du absolutt vil ha det.


normennerneden 09.01. klokken 19:42
huff , på mange verdener :) har dere plass for en aktiv spiller :)?
-Collerden 09.01. klokken 19:41
Hmm Kreiz (dualen) som er på nå. Navnet høres kjent ut, hvor har du spilt før?
normennerneden 09.01. klokken 19:40
Heisann:)du står på ser æ:)))) hilsen mokve(morten)
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ryktes at coller bare hermer etter TR.

Som angrep Lwolf rett etter dem hadde avslutte samarbeidet.

Så coller ville ikke være noe dårligere så han angrep i ally
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Kaller du det bevis? Det har gått så lang tid nå at vi finner vel ingen rapporter på det, men såvidt jeg husker var det en LWolfs fyr som prøvde å speide en i TR først, ikke at det er noe bevis heller for å si det slikt.
 
Topp