Verden 29 Nyheter

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Sånn går nå dagene. Glad lederen viser hva han er laget av :)
 

Vedlegg

  • IMG_0401.jpg
    IMG_0401.jpg
    48,2 KB · Sett: 24

DeletedUser

Guest
Hyggelig med nyheter, da kan sånne som meg oppdatere seg på hva som har skjedd! :) Bra jobbet!
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Haha er ikke verdt å bytte et nuke mot noen hundre tusen ress :p om du har ressmangel har du gjort noe feil med byene dine..
 

Secret

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hoyjoyjoiojo! Her skjer det mye. Plutselig eksploderte verdenens relasjoner. Ikke bare har Sense, TR og SWE kriget, men det har også skjedd mye rundt stammesituasjonen. Dette må du nesten få med deg!

Pangpang sa det og TR kjørte en liten aksjon mot SWE. Ikke den beste aksjonen som noen gang er blitt fullført. Pga. manglende kommunikasjon og litt dårlig planlegging, klarte TR bare å ta noen få byer fra SWE. Ikke rart at SWE da så sjansen til å slå tilbake. Denne gangen kom nok SWE best ut av det hele med tanke på adlinger. Begge sidene har mistet mye tropper. Hvem som har mistet mest er usikkert. SWE topper det hele med sitt andre forsøk på å ta min by som ligger i huttiheita. Spørs om jeg får gjort så mye med det når byen er så langt unna. Kanskje blir TROF belønnet med en ny by iløpet av kvelden. Hvem vet? Vi får se.

Etter aksjonen mot SWE skal Nikkox trolig være fly forbannet. Nå danner han et tett samarbeid med Sense i de nye søsterstammen Alpha og Omega. Her vil de beste av de beste bli samlet for å mest sannsynlig stå opp mot SWE. Så spørs det bare da om TR medlemmene synes Nikkox sitt påfunn er ok. Å renske ut de svake er på mange måter umoralskt, men av og til er det kanskje det eneste som kan gjøres. Situasjonen kan minne litt om den tidligere mergingen av SWE og CR.

Det som er ganske sikkert nå, er at vi får en tosiders krig. Alpha og Omega, mot SWE som nå har et lite stønt der de kaller seg selv Alpha.. Begge sider har vist kreftene sine. Coller har gjort noen adlinger og TR har gjort andre adlinger. Samtidig har det vært adlinger fra SWE sin side. Man kan si at SWE akkurat nå har et lite overtak, men med en gang TR får orden i sakene sine, ser jeg ingen grunn til at de ikke kan slå tilbake. Alpha Omega mot Sverige. Vil samarbeidet til Nikkox og Coller fungere? Kan de slå tilbake mot Svenskene. Det blir spennende å følge med videre.

Jeg har også lagt merke til at Holy Sword er ute av SWE etter den lille aksjonen. Kanskje det ble for mye for det hellige sverdet. Det er mye mulig at en innadling skal skje her. Vi får kanskje se Holy Sword spille på en annen konto iløpet av verden 29.

Til slutt kan vi ta med at stammen North ironisk nok har etablert seg godt nede i sør. Stammen er ikke en av de største, men har noen spillere som vil bli artig å følge med på videre. Dette var Verden 29 Nyhetene for denne gang. Vi er tilbake så snart det er nye nyheter å fortelle.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Vil si det er forskjeller på CR-se og omega-tr

Jeg var aleine I ledelsen omtrent antar at nikkox hadde flere med seg.
 

Secret

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Velkommen tilbake til Verden 29 Nyhetene! Endelig er vi på lufta igjen og det er haugevis av saker å snakke om siden sist. Det foregår nå en to-siders krig som mest sannsynlig vil pågå til verden er slutt.

Hva skjedde egentlig med SWE? Kildene viser til at flesteparten av medlemmene ikke var fornøyd med et svensk styre. Jimmy er nemlig uttalt som en dårlig leder av flere tidligere SWE medlemmer. Lederstilen falt så dårlig i smak hos så mange at det rett og slett ikke var til å holde ut. Vipps (Nyhetene er sponset av DNB) var stammen løst opp i flere biter, der noen valgte å joine Sense, mens andre valgte å joine MK. Stakkars Jimmy selv, fikk en del incs i tillegg til en stor front som blir vanskelig å håndtere. Han var en av dem som til slutt havnet i MK og nå har vi fått den tosidige krigen mellom Sense og MK.

Det tok ikke lang tid før søsterstammene Alpha (Sense) og Omega (MK) gikk i mot hverandre. Alle visste at det måtte skje en eller annen gang, men på hvilken måte har alltid vært usikker. Kreiz sammen med Chaosialex er del av Sensacion, mens spillerne Nikkox og The Road of Forgiveness er en del av Mikkes Klubbhus. Foreløbig har MK en ledelse poengmessig, men til slutt vil aktivitet og ferdighet spille den store rollen om hvem som blir vinnerne av Verden 29. Slik som det er nå, vil de fleste si at stammene er veldig jevne og at det er opp i mot umulig å fastslå et resultat på dette tidspunktet.

Over til noe annet. Nebula er en person som har utmerket seg på forumet i det siste. Først trodde folk flest at han var en forum-nybegynner med veldig begrensede ferdigheter. Tiden har gått, og man kan trygt si at personen som sitter på denne kontoen sitter inne med noen kunnskaper om TW alikevel. Dessverre har latestarten preget kontoen og må nå komme opp mot en vanskelig intern krig mot Maddseby. Man får lyst å hjelpe den hyggelige kisen, men det er ikke like lett når så store krefter kommer imot.

Vi ender denne nyhetssendingen med å si at spilleren Secret har nettopp lastet ned et spill på PS4 som han har blitt veldig avhengig av. Dette kan være grunnen (ved siden av latskap) til det store mellomrommet mellom denne ukens nyheter og nyhetene forrige gang.

Dette var Verden 29 Nyhetene for denne gang. Vi takker av i dag ved å vise til sponsorene våre fra DNB og håper på en videre interessant verden!
 

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Haha! Sykt kult å bli nevnt! Takk :) D kan fort bli tøft framøve, ja, men eg gjørr så godt eg kan og har lova meg sjøl at eg gjørr mitt beste sånn at eg kan verr stolt av innsatsen min viss eg bler adla. Men håbe og tror Madsebby og eg (og MK) bler venner te slutt :oops:
 
Topp