Verden 3's 20:20 Klubb ! ;o

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nebur77: ute
Ougen: 50:50
karl h: ute
Onre: 20:20
Erratum: 20:20
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
wohoo, jeg skal vare neste mann på 100:100 lista nå dommola :p og forbi deg ;;
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Eneste måten du kan kommer forbi meg på er om du veeeeldig mye ODD i fremtiden ;p Har jo like mange nukes som du har byer.
 

DeletedUser

Guest
du kan komme med så mange nummer og siffer du ønsker, uansett så skal jeg klare å betsige 100:100 ;D
 

DeletedUser

Guest
hehe, litt værre den ja men får se om jeg slutter med v1 eller ikke :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Ikke dum deg ut med å slutte på v1. Slutt heller på v3 ;)

v1 er jo kjent for å være en dritt verden og selv vet jeg det godt etter 4 år der snart..
alle mine nermeste fra de årene tidligere har sluttet utenom meg :p så er vell på høy tid!
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Beklager for og ødlegge Bunny og Sirkel Og Zonx men dette er om v3? :)


Og Janrune/Zonx han må vell selv bestemme hvor han skal slutte... :p:eek:
 

DeletedUser

Guest
Beklager for og ødlegge Bunny og Sirkel Og Zonx men dette er om v3? :)


Og Janrune/Zonx han må vell selv bestemme hvor han skal slutte... :p:eek:

Janrune er da ikek meg, slutt å skriv Zonx/Janrune, vi er 2 helt forskjellige personer.

- Zonx
 

DeletedUser

Guest
Tror han mente det som en beskjed til begge personene, da janrune også hadde kommet med formaninger tidligere :p Ikke som en "janrune er Zonx og vice versa"-kommentar.

EDIT: *scroller litt oppover og ser at du ikke hadde kommet med noen formaninger. Føler meg slem. Kommer med en ektefølt unnskyldning*
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ser ikke vorfor han nemte Zonx ,nei. Mulig han har sletta kommentaren sin...
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke skrivd her før, så hvorfor skulle han nevne meg helt random?
Og når han sier det sånn "Zonx/janrune", vi alle normalen mennesker ser på det som å si at det er samme person. :)

- Zonx
 

DeletedUser

Guest
Naaaaahh... Det kommer an på sammenhengen, faktisk :) Dersom han drar deg frem ut av løse lufta, så har du rett... men dersom du hadde skrevet her FØR, så ville / i den sammenhengen betydd "og", i betydningen at han kategoriserte dere etter folk som hadde prøvd å formane bunny til å gjøre det-eller-det valget ;)
 

DeletedUser

Guest
Naaaaahh... Det kommer an på sammenhengen, faktisk :) Dersom han drar deg frem ut av løse lufta, så har du rett... men dersom du hadde skrevet her FØR, så ville / i den sammenhengen betydd "og", i betydningen at han kategoriserte dere etter folk som hadde prøvd å formane bunny til å gjøre det-eller-det valget ;)

Når jeg sa jeg ikke hadde skrevet her før, vil ikek det si at det var rett ut fra løseluften da? Trodde du skjønte det :)
 

DeletedUser

Guest
Jo, men tatt ut av sammenhengen kan du si det på den måten jeg foreslo ;) Trodde du mente sånn generelt, og da måtte jeg si at avhengig av sammenhengen kan det ha to betydninger. Jeg leste det som Zonks OG janrune, og tok det for gitt at du hadde kommentert tidligere i tråden, første gang jeg leste posten :)
 
Topp