Verden 3's 20:20 Klubb ! ;o

DeletedUser

Guest
ehm... feil tråd nei :eek: er tråden som er på feil plass :p her skal det være ryktebørs skjønner du
 

DeletedUser

Guest
20/20 dette her ;) Kanskje bare spillere som har kommet med minst 20 mio sanne rykter og 20 mio usanne rykter, får lov å skrive her? :p
 

DeletedUser

Guest
dette syns jeg er urettferdig. har 30 mill ODA også 4.5mill ODD. men det er d som er greia, jeg kan jo ikke få opp til 30mill ODD siden jeg ligger langt oppe i nord og ikke et inc, kanskje et inc per månde. og blir ikke 30mill av det :/ så frem til at jeg ikke angriper meg selv for 26mill ODD som ikke er verdt, syns jeg det er litt urettferdig :(
 

DeletedUser

Guest
haha, det er nu en smal trøst når man ikke vil få sin plass blant rangeringene :/ hersens ODD :mad:
 

DeletedUser

Guest
70:70 :)
skal få til 100:100 før slutt! vis ikke må jeg nesten ordne en stor utrbyter stamme for å nå målet :rolleyes:
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
På tide å oppdatere, Simen ;)

20:20 klubben:
sirkillalot
callisto

30:30 klubben:
jayz (fra 20:20)
erndos (fra 20:20)
pondus64
hellion

40:40 klubben:
onre (fra 30:30)

70:70 klubben:
ougen (fra 50:50)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
dette syns jeg er urettferdig. har 30 mill ODA også 4.5mill ODD. men det er d som er greia, jeg kan jo ikke få opp til 30mill ODD siden jeg ligger langt oppe i nord og ikke et inc, kanskje et inc per månde. og blir ikke 30mill av det :/ så frem til at jeg ikke angriper meg selv for 26mill ODD som ikke er verdt, syns jeg det er litt urettferdig :(

Anrip deg selv å få mye OD!

Du kan komme på rank 1 i OD for å angripe deg selv.. Hadde jeg gjort.. Men nå angriper jeg rundt om kring så får inc tilbake.. Men vist ikke jeg hadde hvert så aktiv i nukes så hadde jeg sendt på meg selv
 
Topp