Verden 4 finnes

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Tror ikke det er de instillingene som kommer på v4. De som står der, i inlegget til McTwist, er vel bare de instillingene som er standard.
 

DeletedUser

Guest
Kopiert fra den hjelpe sida. Men er nok trolig slik som Xano sier. Litt kjedelig med 3/4 verdener med speed 1:eek:
 

DeletedUser

Guest
jeg her helt enig og jeg liker ikke kirken som står på instillingene der
 

DeletedUser

Guest
Meh.

Så vidt jeg vet er det ikke avgjort noe som helst om V4. Selv om jeg tviler på at det blir kirke, hvis man ser på hva folk har ønsket i det andre emnet.

Jeg vet nå ikke sikkert, men jeg vil tro det du har funnet er en eller annen tysker som driver å tester ut serverplassen for en ny server her på .no. Så dere kan sikkert holde opp å fly rundt å ha panikk nå.
 

DeletedUser

Guest
Meh.

Så vidt jeg vet er det ikke avgjort noe som helst om V4. Selv om jeg tviler på at det blir kirke, hvis man ser på hva folk har ønsket i det andre emnet.

Jeg vet nå ikke sikkert, men jeg vil tro det du har funnet er en eller annen tysker som driver å tester ut serverplassen for en ny server her på .no. Så dere kan sikkert holde opp å fly rundt å ha panikk nå.

Fortell oss noe vi ikke vet allerede :p
 

DeletedUser

Guest
Før innstillingene til v4 ble satt, var vi lovet en "vote", der vi kunne stemme frem det vi ønsket, utifra det som er foreslått i den andre tråpen ang v4.
 

DeletedUser

Guest
Det har ikkje blitt satt ein startdato for V4. Grunnen til at den er satt opp er at den skulle starte då totti var CM, og det blei satt ein dato for når serverplass måtte vera på plass osv. Utviklarane satte av serverplass, og satte opp ein verden med standardinnstillinger.

Som sagt, hverken innstillinger eller dato for V4 er satt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp