Verden 40!

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hei alle sammen!

TW Norge er i ett lavpunkt!
Det er lenge siden jeg har sett det så langt nede...

Jeg har 1 forespørsel til ALLE på tribalwars!

Kan vi få til en solid verden?
Feire at vi har spilt nå (snart før v40) spilt 39 verdener og nr.40 er i gang?!

V39 vil komme, men v40 vil ikke være langt etter.
Åpningstid for v40 vil vi komme ut med nokså hurtig!

Jeg lurer på om folk vil være med, ta kontakt med alle du kjenner, alle som har spilt tw før! Skriv en melding til dem allerede nå og varm dem opp!

Jeg vet ikke når verden 40 kommer, jeg vet ikke innstillingene!
Men la oss samle alle, ALLE spillere vi kjenner, få en verden med oppimot 200 eller flere spillere som er aktive!
Er det mulig?
JA!

Det er kun VI som kan gjøre dette!
Hold gamle spillere varme, si at det er nå det skjer det er nå det smeller!

La oss lage en verden som vil gå ned i historiebøkene!!!

Vær så snill! Jeg vet vi kan!!!

Fyr opp skypen, MSN, facebook, osv! Få så mange som mulig til å bare si ja til v40 og lage en ufattelig god verden!!!

Vise Inno at vi ikke er en mengde med folk de må se bort ifra! :)

Kommer garantert masse negative kommentarer om at det vil aldri skje, det er ikke så mange spillere, folk er ikke gode nok osv...

Det driter jeg i!
Det er VI som skaper vår skjebne, det er vi som skaper en verden!

Del budskapet, spre det ut på TW, spre det ut på TW2 om du så må!

Vær sterk og samle opp motet mot v40! Sammen er vi sterkere!

#V40.NOISFULLBEASTMODE

-Tore
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Beklager om folk har blitt bombardert med dette innlegget, men skal en gjøre noe, så gjør en det stort!

188 skype meldinger sendt ut i dag! :)

Det er også laget ett eget styre med flere aktive og erfarne spillere som brenner for tribalwars.no samt også teamet! :)

Om du brenner for tw, og mener du kan være med på å hjelpe og få v40 til å sprenge tw.no serverne!
Send en pm da vell! :D

-A
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
For å si det sånn så er dette et flott tiltak til .no! Vi trenger ikke nye spillere, for det vi trenger mest er de spillerne som har kommet bort fra dette ukomplette samfunnet! Vi trenger de erfarne veteranene fra V1 til idag tilbake!

Dette er en sjanse på å få .no på andre baner. Det å gjenopplive .no er på høyst tid og derfor trenger vi alles hjelpe om å klare dette. Om alle sender en liten melding til en venn eller gamle kjente så har du gjort mer enn ingenting for dette samfunnet.

Om folk får følelsen for å følge opp med vårt budskap, så gjerne gi deres innspill på hvordan dere vil at verden 40 skal bli! Innstillinger kan bestemmes om folk virkelig vil og sier ifra. Dette blir nok sjansen på en god gammeldags norsk verden hvor vi kanskje får mer spillerom enn bare 4 kontinenter.

For å gjøre det må alle bidra til et fellesmål. Samfunnet er viktigst og uten folk er det ikke et samfunn!

(Føler det ble litt kommunistisk propaganda, men dere skjønner tegninga!)
 

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Garantert med hvis det blir størrelse på verden ja!


Rastatown - v38
Skaret - v18
Diamant - v1
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
For dere som vil være med / er interesserte / vet dere skal være med uansett!

Signer på linken under (gratis) slik at vi vet hvem som blir å se på TW v40!!! :)

www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=7434

Jo flere vi er, jo mer vil vi ha å si når inno og teamet velger innstillinger!

Fult navn: Her skriver du ditt spillnavn!

-A
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg er med hvis Inno via ravn sender meg et personlig håndskrevet brev i ekte middelalderstil hvor de ber om min hjelp. Voksforseglet med tw-logoen så klart.

Eventuelt hvis det tennes bål på alle fjelltopper mellom Innogames sitt hovedkontor og Dalsnuten. When the beacons are lit, Jato shall answer.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Skal se hva jeg får til, skal det være skrevet i kalligrafi også? :*

-A
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hjelper lite. TW har i en årrekke vært for dårlige med rekrutteringen, og basert seg på at gamle spillere skal holde ut. Nå er det for seint.

De fleste av oss lever litt andre liv enn man gjorde for 10 år siden, og da strekker ikke TW til i det tidsskjema :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hjelper lite. TW har i en årrekke vært for dårlige med rekrutteringen, og basert seg på at gamle spillere skal holde ut. Nå er det for seint.

De fleste av oss lever litt andre liv enn man gjorde for 10 år siden, og da strekker ikke TW til i det tidsskjema :)

Det er helt sant, derfor vi prøver å se hvem som faktisk kan tenke seg å komme tilbake og ivareta tw som vi kjenner det! :)

-A
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hjelper lite. TW har i en årrekke vært for dårlige med rekrutteringen, og basert seg på at gamle spillere skal holde ut. Nå er det for seint.

De fleste av oss lever litt andre liv enn man gjorde for 10 år siden, og da strekker ikke TW til i det tidsskjema :)

Smekk på med noen gamle kjente og samarbeid på en konto hvor man kan fordele tid, slik at man sammen kan spille for gøy og fortsatt holde aktiviteten ;)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
OPPDATERT LISTE:

1 Grunnmuren
2 kverulanten
3 No Pax
4 Syrogen
5 Vivaldi
6 Chaosisalex
7 Skaret
8 Konrax
9 Ole Andreas
10 Janrune/bigandlittle
11 shining wolf
12 Vilfredo Pareto
13 ThoBre
14 Rastamannen(Rastatown)
15 badaz3
16 6ix9ine
17 White
18 Oliverkiller
19 Laddie
20 bdfelle"
21 Kreiz
22 ODN
23 Mr. Bobil
24 Robb Stark*
25 rangechester
26 Slendy
27 Limbus
28 Thabest249
29 morten kv***en
30 Daniel H***e
31 Carneolt
32 Bjørnar Joh***en Bo***ad
33 BadKarma
34 Anders L***e
35 Huncho
36 Erno Jen***n
37 Jaaaayk
38 Samend2
39 Speedy
40 Adrian T***e Lø***d
41 Jonas Berg****n
42 Rolf
43 Felixman
44 Madsebby
45 miknos
46 mike02
47 Branwen Lycoris
48 Vaffelmann aka Rune og Leo
49 Narne
50 JustDoIT
51 Cannabrus
52 Tomernek11
53 Perrune1997
54 Sondre / Corrxx
55 Lord anonymous

(De av dere som ser ut som har skrevet fult navn, har jeg nå prøvd å sensurere litt)

-A
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Smekk på med noen gamle kjente og samarbeid på en konto hvor man kan fordele tid, slik at man sammen kan spille for gøy og fortsatt holde aktiviteten ;)
Vanskelig å få folk skikkelig engasjert, og kun spille litt. Spesielt om man er vant til å gå "all in". Jeg har prøvd, og det har fungert dårlig.

Går i en måned eller to, også kommer hverdagen og biter en i rævva. Gjerne når det også skjer litt av hvert ingame. Da rakner det fort :)
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fint at man nå har god tid til å finne eventuelle dualer man kan få inn på kontoen. Alltid gøy at spillere fra back in the days returnerer.
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
5983d6e6bce46903d83d49491d1a9d61.png


-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
OPPDATERT LISTE:

1 Grunnmuren
2 kverulanten
3 No Pax
4 Syrogen
5 Vivaldi
6 Chaosisalex
7 Skaret
8 Konrax
9 Ole Andreas
10 Janrune/bigandlittle
11 shining wolf
12 Vilfredo Pareto
13 ThoBre
14 Rastamannen(Rastatown)
15 badaz3
16 6ix9ine
17 White
18 Oliverkiller
19 Laddie
20 bdfelle"
21 Kreiz
22 ODN
23 Mr. Bobil
24 Robb Stark*
25 rangechester
26 Slendy
27 Limbus
28 Thabest249
29 morten kv***en
30 Daniel H***e
31 Carneolt
32 Bjørnar Joh***en Bo***ad
33 BadKarma
34 Anders L***e
35 Huncho
36 Erno Jen***n
37 Jaaaayk
38 Samend2
39 Speedy
40 Adrian T***e Lø***d
41 Jonas Berg****n
42 Rolf



(De av dere som ser ut som har skrevet fult navn, har jeg nå prøvd å sensurere litt)

-A

Oppdatert liste folkens! :)

Bra jobba! :D

-A
 
Sist redigert:

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Syntes det er et kult tiltak som .no absolutt trenger, all honnør til deg for det, Tore! Dersom vi blir mange nok forventer jeg at inno legger opp til en verden som kan få litt størrelse :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Thx bud! :)

Men er ikke alene om dette! Her fortjener alle av dere som har registrert dere, som viser at dere ønsker å bli med videre, som sprer budskapet og som lager tw til det det er! :)

Bra jobba alle sammen!

-A
 
Topp