Verden 8 - Innstillinger

Vil du ha kirke på V8?

  • Ja

    Stemmer: 27 14,0%
  • Nei

    Stemmer: 166 86,0%

  • Totalt antall stemmer
    193
  • Avstemningen er stengt .

DeletedUser

Guest
Liten oppdatering på min.
Kjøping av bygningstid er jo helt perfekt for meg for eksempel, men helt sinnsykt trist for de om ikke gidder å bruke penger på et nettspill/evt. har foreldre som ikke liker tanken.

Vet ikke helt hva jeg skal si om det egentlig..

Men ellers så skal det være 3-5x speed, ingen bueskyttere, pakkesystem, max 20 medlemmer i en stamme og helt ulovlig å ha en understamme som fører til at stammen(e) blir oppløst.

Hvorfor?
3-5x speed fordi TW blir rett og slett for kjedelig av og til. Ingen bueskyttere fordi...jeg ikke liker de, pakkesystem fordi jeg liker det og max 20 medlemmer i en stamme fordi at det rett og slett blir feil å rekruttere som en eller annen galning.



Word.



Håper at du er klar over at kjøping av byggningstid vil koste rundt 20 pp.... å kjøpe halvering til vær eneste byggning blir jo helt tullete. Å bruke såpass med penger på det er jo totalt idiotisk.....
 

DeletedUser

Guest
Jonas, det er ikke slik.. Du kjøper for hver byggningskø tror jeg!
 

DeletedUser

Guest
Nei, du kjøper for hver bygning du vil redusere tiden på og det koster 10pp;)
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke bruke penger på det :p

Hvem joiner og boikotte den funksjonen sånt at Inno Games fjerner den? :)
 

DeletedUser

Guest
kan vi plzz få sånn at man kan redusere byggetid av tropper også plzz
 

DeletedUser

Guest
pakkesystem til adels.
vanlig smie forskning.
ingen kirke.
maks medlemmer pr. stamme 30
ingen pala gjenstander.
nattbonus 00:00 - 07.00
bue aktivert.

Vil ikke ha noe kjøping av halveringstiden til bygninger. blir for stor forskjell på de som har lov til å kjøpe pp og de som ikke har lov til å kjøpe.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tribal Wars gjør en stor feil ved og legge til at man kan kjøpe seg til og redusere byggetiden..
 

DeletedUser

Guest
vil gjerne at man kan kjøpe virtuelle venner å ha på vennelisten plz
 

DeletedUser

Guest
kan v8 starte i 4 eller 5 tida? jeg går på skole og da kan jeg ikke byne på verden 8 mit på nata
 

DeletedUser

Guest
en verden byner aldri mitt på natta. Starter derimot midt på dagen da det er da kontorene til innogames er oppe
 

DeletedUser

Guest
det er like ille kommer ikke hjem før 3 eller 4 tida

Å starte opp akkurat når verdenen blir åpnet er ikke så nøye. Noen timer, eller til og med dager, har ikke så mye å si. Det er aktiviteten i lengden som gjelder;)
Min konto i v5 startet 4-5 dager etter serverstart, og den ligger på 2.plass nå :)
 
Topp