Verden 8 - Innstillinger

Vil du ha kirke på V8?

  • Ja

    Stemmer: 27 14,0%
  • Nei

    Stemmer: 166 86,0%

  • Totalt antall stemmer
    193
  • Avstemningen er stengt .

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hva om jeg kun er oppe fra 21.00 til 11.00? Hvorfor skal jeg nedprioriteres? Da har jeg bare 6 timer å angripe uten nattbonus, mens alle andre kan angripe meg hele dagen - når jeg sover.
 

DeletedUser

Guest
Du skal seff. nedprioriteres fordi du er i mindretall. Enkelt og greit. Bytt jobb. ;)
Vi skal ikke ha noe sniking når vi sover skjønner du. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Et spill skal ikke få deg til å sitte åppe om natten. :) hvis du gjør det er du mild sagt spille gæren :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
nei :rolleyes: så klart ikke :p

det er vel heller ingen som er vel så avhengig at de bruker masse penger på spillet vel :D:rolleyes:;):joverrasket:
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Du skal seff. nedprioriteres fordi du er i mindretall. Enkelt og greit. Bytt jobb. ;)
Vi skal ikke ha noe sniking når vi sover skjønner du. ;)
Mye bedre hvis ingen nedprioriteres, og alle spiller på den måten de vil ;) Tenk på de som konser på skolen, de er i flertall, men det er fremdeles ikke noe form for skolebonus i skoletiden.
 

DeletedUser

Guest
Mye bedre hvis ingen nedprioriteres, og alle spiller på den måten de vil ;) Tenk på de som konser på skolen, de er i flertall, men det er fremdeles ikke noe form for skolebonus i skoletiden.

Uhm... Demonstrerer jeg da!

Vi som vil ha skolebonus! (y)
 

DeletedUser

Guest
Mye bedre hvis ingen nedprioriteres, og alle spiller på den måten de vil ;) Tenk på de som konser på skolen, de er i flertall, men det er fremdeles ikke noe form for skolebonus i skoletiden.

Jaha. Så da skal vi ha nattbonus, skolebonus, arbeidbonus, familiebonus osv? Kult...!!!
Glem lunchen så vi får spilt litt da ;)
 

DeletedUser

Guest
Speed: 0,5
Kirke: Ja
Nattbonus: 23-09
Fakelimit: Ja
20:1-regel: Ja
Pakke/gullmynter: Pakke
Buemenn: Nei

... så kan folk droppe V8 og heller spille V7 :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Hva om jeg kun er oppe fra 21.00 til 11.00? Hvorfor skal jeg nedprioriteres? Da har jeg bare 6 timer å angripe uten nattbonus, mens alle andre kan angripe meg hele dagen - når jeg sover.

Da vil jeg anta at du er våken nå? :)
 

DeletedUser

Guest
Som antatt. Klokka di går helt feil. Du må stille den et halvt døgn tilbake. Da finner du ut at natten er sovetid.
Hadde jeg vært en krigersk type uten nattbonus nå, så kunne jeg faktisk ha adlet deg.. En søvnløs tanke
 

DeletedUser

Guest
Kvifor i alle dagar vil alle ha bue? Bue er jo ein totalt ubalansert enhet. :confused:
RB er alt for svak i forhold til kor sterke buemenn er. Slik som det er no er det i nesten alle tilfelle ugunstig å bygge RB i nuket. RB tar lenger tid å bygge, krever meir gårdsplass, er dyrare, kan bere mindre bytte OG er svakare enn LK. Buemenn er dyrare og tar lenger tid å bygge enn spyd og sverd, men langt sterkare, altså er den ein suveren enhet så lenge du har tid til å vente litt ekstra på at deffet blir bygd. For meg blir det heilt feil når ein innfører ein ny enhet (buemenn) og ein enhet for å kontre denne( RB), der kontreenheten er så svak at den er poenglaus å bygge.
For å gjere det litt meir balansert burde i alle fall katapultar ha bueangrep i staden for generelt angrep.

Hedning! Rbue er jo den beste enheten!
 
Topp