Verden 8 revolusjoneres i dag

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ser du har vært veldig aktiv ja. jeg synes bare det blir litt spesielt at du på forumet hele tiden snakker om at du er her for å krige og du har vært på v8 over en måned uten å angripe noen som har hatt tropper :confused:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
ser du har vært veldig aktiv ja. jeg synes bare det blir litt spesielt at du på forumet hele tiden snakker om at du er her for å krige og du har vært på v8 over en måned uten å angripe noen som har hatt tropper :confused:

Vel - jeg har tross alt en haug av andre ting å drive med, er jo sommer å fint vær, eksamen etc, så å angripe dere er ikke så veldig prioritert. Nå skal det sies at dere har en del mer byer, og jeg har vært såpass lenge i dette spillet at jeg vet at en by på 300 p med 400 soldater kan gjøre stor skade. Du har sikkert en helt annen oppfatning enn meg, men om du har en formel som kan trylle fram supersoldater, så send meg en PM er du snill..

Vel, dere er tydeligvis på denne verdenen for å drive med tribalhug. Det som er problemet er at jeg enda ikke har fått en kosemelding fra dere, så om jeg ikke gjør min jobb, så kan man si at heller ikke dere er så aktive i hva dere gjør heller ;)
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
vet ikke hvem som driver mest tribalhugging her jeg :confused:

invincebul - startet 27.02.2011, 1,78 Mio. oda
scarborough - startet 09.04.2011 0,00 Mio. oda

om du er her for å krige burde du vite at brakkene og stallen lager ganske gode soldater du kan angripe andre spillere med :) og om du har lest så mye for eksamen at du ikke har fått tid til å bygge en by med mer enn 442 poeng på 5 uker så håper jeg inderlig du får gode karakterer :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
vet ikke hvem som driver mest tribalhugging her jeg :confused:

invincebul - startet 27.02.2011, 1,78 Mio. oda
scarborough - startet 09.04.2011 0,00 Mio. oda

Litt dumt å komme med denne når jeg allerede har forklart den, synes du ikke? Neivel, får gjenta meg selv, så jeg håper du følger nøye med! Eksamen, sol/sommer og masse annet du kan gjøre istedenfor å sitte å spille TW når det er 24+ og knallsol. SOm sagt, du startet på denne verdenen to måneder før meg, med sikkert et mål om å bli så god som mulig. Det er ikke mitt ønske, da jeg ikke satser på denne verdenen, noe som kanksje ikke er så vanskelig å se likevel med den statestikken du postet? Så jeg ser egentlig ikke problemet med hvorfor du skal ta med den hele tiden..

om du er her for å krige burde du vite at brakkene og stallen lager ganske gode soldater du kan angripe andre spillere med :) og om du har lest så mye for eksamen at du ikke har fått tid til å bygge en by med mer enn 442 poeng på 5 uker så håper jeg inderlig du får gode karakterer :p
Jeg får alltid gode karakterer, så ikke noe å bli bekymret for ;)

.......
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Scarborough, må skuffe deg altså, men eehhhmmm

TSFS ville ha en merge med 3.14, men vi takket nei så da ble det krig :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hahahah ! Si meg, er det du som løper til unger og påstår at du har godteri i lommene også?

Haha, nei er jo unge selv og har godteri selv, så trenger ikke å få godteri som ligger hos gamle gubber :)
Ikke vær sur fordi at du fikk det du ville da, selv om det kanskje var en dårlig dato for deg?

Fortløpende statistikk:

Side 1:
Stammer: 3.14
Side 2:
Stammer: TSFS

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 9
Side 2: 1
Forskjell: 8

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 88,153
Side 2: 8,536
Forskjell: 79,617

chart
 

Barracuda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha, nei er jo unge selv og har godteri selv, så trenger ikke å få godteri som ligger hos gamle gubber :)
Ikke vær sur fordi at du fikk det du ville da, selv om det kanskje var en dårlig dato for deg?

Det siste jeg ønsket meg var at TSFS merget seg inn i 3.14, ikke bare fordi dere er noen sta klovner, men også fordi dere er noen feige idioter som bryter avtaler. :) Kozz
 

Barracuda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Snakker blant annet brudd på en klokkeklar IAP avtale samt skitne triks ved hjelp av rundskriv for å sjekke aktivitet.
 
Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Snakker blant annet brudd på en klokkeklar IAP avtale samt skitne triks ved hjelp av rundskriv for å sjekke aktivitet.

At du pålegger oss en ukes iap for at dine medlemmer skal bli ferdig med eksamen osv er ikke noe jeg føler for å ta så sterkt hensyn til.

Hadde du derimot gått i dialog i forkant av denne krigen, og sagt at du ville ha en fight på en ærlig og redelig måte så hadde situasjonen vært veldig annerledes.

Men når du velger å slette alle rapportene på vårt delte forum, si opp alliansen og tre ned en iap-avtale du er fornøyd med over hue på oss... Ja du må jo gjerne bøye deg ned å lukte på blomstene og tro at alt er bra, men klart jeg gir deg ett lite bakstikk.

Du sa opp ally, ikke kom å grin om det i etterkant fordi du mister ett par byer. Det er pinlig.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Trist at en fin ally skulle ende på denne måten. :(

Helt klart enig, men når dere ødela den så kan vi like godt fullføre :)

Til den utenforstående:

Side 1:
Stammer: 3.14
Side 2:
Stammer: TSFS

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 21
Side 2: 1
Forskjell: 20

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 193,605
Side 2: 9,716
Forskjell: 183,889

chart
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
At du pålegger oss en ukes iap for at dine medlemmer skal bli ferdig med eksamen osv er ikke noe jeg føler for å ta så sterkt hensyn til.

Jeg tror du har misforstått litt Are. Jeg vedder på at det er minst like mange medlemmer i 3.14 som er opptatt for tiden som oss i TSFS, og jeg vil heller gå inn i krig i dag enn om en uke. Men dette her er faktisk snakk om backstabbing fra deres side.

Vi valgte å tilby dere en IAP en uke frem i tid så DERE skulle få muligheten til å orientere og forberede dere, på lik linje med oss. Vi ville ikke backstabbe en alliert, vi ville gjøre dette på en ærlig og redelig måte. Fakta er at det er dere som backstabber, som bryter IAP'en vi avtalte kun ett par dager vi avbrøt allyen. Dette her er sykt dårlig gjort av dere, jeg kan faktisk ikke komme på noe værre usporstlig enn hva dere har gjort i dag.

Hadde du derimot gått i dialog i forkant av denne krigen, og sagt at du ville ha en fight på en ærlig og redelig måte så hadde situasjonen vært veldig annerledes.

Jeg skjønner egentlig ikke hva du mener her. Jeg ga dere en avtale om IAP med klinkeklare retningslinjer som både TSFS og 3.14 måtte følge. Jeg kan gjerne sitere retningslinjene hvis du har glemt de allerede:

Vi vil tilby IAP til og med 20.05.2011 klokken 16:00 (om en uke), dette innebærer at angrep ikke skal krysses før klokken 16:00. Det har selvsagt sine øvrige retningslinjer: Denne IAP'en gjelder ikke for nye rekrutter mellom 13.05 klokka 16:00 og 20.05 klokka 16:00. Det betyr at 3.14 har rett til å angripe om [ally]TSFS [/ally]skulle rekruttere en spiller den 15.05. Om du ikke skulle akseptere denne IAP'en innen klokken 20:00 i dag vi være 100% diplomatisk nøytrale og kan derfor gjøre hva vi vil.

Jeg synes det kommer frem ganske klart at jeg vil gjøre denne "omformasjonen" på en ærlig og redelig måte. Om du må ha absolutt alt inn med teskje så har du ingenting å gjøre som stammeleder.

Men når du velger å slette alle rapportene på vårt delte forum, si opp alliansen og tre ned en iap-avtale du er fornøyd med over hue på oss... Ja du må jo gjerne bøye deg ned å lukte på blomstene og tro at alt er bra, men klart jeg gir deg ett lite bakstikk.

Du beskylder meg for å slette rapporter? Det er feil, og det håper jeg du tenker deg om to ganger før du påstår det samme igjen. Jeg minner igjen om at vi var to om denne avtalen, og at den var i favør til 3.14. Jeg skulle ikke ønske at TSFS backstabbet 3.14, som 3.14 gjorde mot TSFS i dag, men jeg skulle virkelig ønske at du hadde at baller nok til å takke nei til avtalen som du faktisk takket og bukket ja til.


Du sa opp ally, ikke kom å grin om det i etterkant fordi du mister ett par byer. Det er pinlig.

Jeg sa opp ally, men det gjorde jeg på en redelig måte. Du sa opp IAP, på en ikke fullt så redelig måte. Jeg vedder på at du hadde blitt minst like forbannet om vi faktisk backstabbet dere før dere ante ordet av det. Det er faktisk du og resten av 3.14 som driter dere ut her.
 

DeletedUser

Guest
Er dere som først brøt allyen, men dere får surmule så mye dere vil over at dere fikk deres egen medisin. Jeg liker dette! :D
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hopp i havet Royal! Samtidig som jeg fikk brevet fra deg så var alle tråder på vårt delte krigsforum borte. Og jeg sa aldri direkte ja til en ukes iap med dere, jeg sa du var oppført som iap. Mer trengte vel ikke du å vite.

Royal Flush skrev:
Barracuda den 04.05. klokken 23:33
Har du Skype?

Barracuda
Diplomat i TSFS

Kjenner du igjen den meldingen? Den som du sendte til diplomaten i WD?

Kom ikke her å belær meg om hva du synes er backstabbing, du er bare furt for at det faktisk var du som mista byer idag. Og vil klage din nød til hele v8 forum om at du er offeret her. Men det stemmer ikke Daniel, du prøvde å legge en smart liten felle for oss. Også slo det rett i ansiktet på deg isteden.

[SPOIL]
no8
[/SPOIL]

Din geniale masterplan? Og du syntes vi er kjipe? som setter igang noen dager før? AAAAhahahahahahahahahahaha.... Det var dagens ja.
 
Topp