Scarborough
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 320
skikkelig misunnelig på deg som har kriget til deg hele 0 oda og 980 odd..
Da håper jeg du kan se forskjellen på 300poeng og 100k +++ ?
skikkelig misunnelig på deg som har kriget til deg hele 0 oda og 980 odd..
ser du har vært veldig aktiv ja. jeg synes bare det blir litt spesielt at du på forumet hele tiden snakker om at du er her for å krige og du har vært på v8 over en måned uten å angripe noen som har hatt tropper
vet ikke hvem som driver mest tribalhugging her jeg
invincebul - startet 27.02.2011, 1,78 Mio. oda
scarborough - startet 09.04.2011 0,00 Mio. oda
Litt dumt å komme med denne når jeg allerede har forklart den, synes du ikke? Neivel, får gjenta meg selv, så jeg håper du følger nøye med! Eksamen, sol/sommer og masse annet du kan gjøre istedenfor å sitte å spille TW når det er 24+ og knallsol. SOm sagt, du startet på denne verdenen to måneder før meg, med sikkert et mål om å bli så god som mulig. Det er ikke mitt ønske, da jeg ikke satser på denne verdenen, noe som kanksje ikke er så vanskelig å se likevel med den statestikken du postet? Så jeg ser egentlig ikke problemet med hvorfor du skal ta med den hele tiden..
om du er her for å krige burde du vite at brakkene og stallen lager ganske gode soldater du kan angripe andre spillere med og om du har lest så mye for eksamen at du ikke har fått tid til å bygge en by med mer enn 442 poeng på 5 uker så håper jeg inderlig du får gode karakterer
Jeg får alltid gode karakterer, så ikke noe å bli bekymret for
TSFS ville ha en merge med 3.14, men vi takket nei så da ble det krig
Hahahah ! Si meg, er det du som løper til unger og påstår at du har godteri i lommene også?
Haha, nei er jo unge selv og har godteri selv, så trenger ikke å få godteri som ligger hos gamle gubber
Ikke vær sur fordi at du fikk det du ville da, selv om det kanskje var en dårlig dato for deg?
Snakker blant annet brudd på en klokkeklar IAP avtale samt skitne triks ved hjelp av rundskriv for å sjekke aktivitet.
Trist at en fin ally skulle ende på denne måten.
At du pålegger oss en ukes iap for at dine medlemmer skal bli ferdig med eksamen osv er ikke noe jeg føler for å ta så sterkt hensyn til.
Hadde du derimot gått i dialog i forkant av denne krigen, og sagt at du ville ha en fight på en ærlig og redelig måte så hadde situasjonen vært veldig annerledes.
Vi vil tilby IAP til og med 20.05.2011 klokken 16:00 (om en uke), dette innebærer at angrep ikke skal krysses før klokken 16:00. Det har selvsagt sine øvrige retningslinjer: Denne IAP'en gjelder ikke for nye rekrutter mellom 13.05 klokka 16:00 og 20.05 klokka 16:00. Det betyr at 3.14 har rett til å angripe om [ally]TSFS [/ally]skulle rekruttere en spiller den 15.05. Om du ikke skulle akseptere denne IAP'en innen klokken 20:00 i dag vi være 100% diplomatisk nøytrale og kan derfor gjøre hva vi vil.
Men når du velger å slette alle rapportene på vårt delte forum, si opp alliansen og tre ned en iap-avtale du er fornøyd med over hue på oss... Ja du må jo gjerne bøye deg ned å lukte på blomstene og tro at alt er bra, men klart jeg gir deg ett lite bakstikk.
Du sa opp ally, ikke kom å grin om det i etterkant fordi du mister ett par byer. Det er pinlig.
Royal Flush skrev:Barracuda den 04.05. klokken 23:33
Har du Skype?
Barracuda
Diplomat i TSFS