Royal Flush
Litt aktiv?
- Reaksjonspoeng
- 16
Hopp i havet Royal! Samtidig som jeg fikk brevet fra deg så var alle tråder på vårt delte krigsforum borte. Og jeg sa aldri direkte ja til en ukes iap med dere, jeg sa du var oppført som iap. Mer trengte vel ikke du å vite.
Kjenner du igjen den meldingen? Den som du sendte til diplomaten i WD?
Kom ikke her å belær meg om hva du synes er backstabbing, du er bare furt for at det faktisk var du som mista byer idag. Og vil klage din nød til hele v8 forum om at du er offeret her. Men det stemmer ikke Daniel, du prøvde å legge en smart liten felle for oss. Også slo det rett i ansiktet på deg isteden.
[SPOIL][/SPOIL]
Din geniale masterplan? Og du syntes vi er kjipe? som setter igang noen dager før? AAAAhahahahahahahahahahaha.... Det var dagens ja.
Haha, sitter her og småhumrer litt for meg selv Are. Først og fremst lurer jeg på hva som føltes urettferdig for deg da vi kontaktet WD? Det er faktisk du som driter litt på deg selv her Are. Det var dere som avbrøt en avtale som vi var to om. At du benekter at dere har drevet backstabbing er bare latterlig. Samtidig så vrir du deg unna ved å ikke hevde at du sa direkte ja til avtalen vår og du har rett, du sa ikke ja, du sa "jeg setter dere opp som IAP" etter at jeg har på ultimatium spurt deg om dere aksepterer avtalen eller ikke.
Beklager Are, du kan le i kveld, men vi får se hvor mange fine kveldsstunder det blir for deg og din stamme utover. Jeg er ferdig med denne diskusjonen her før jeg får allergianfall...
[spoil]