Verden 8 revolusjoneres i dag

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hopp i havet Royal! Samtidig som jeg fikk brevet fra deg så var alle tråder på vårt delte krigsforum borte. Og jeg sa aldri direkte ja til en ukes iap med dere, jeg sa du var oppført som iap. Mer trengte vel ikke du å vite.



Kjenner du igjen den meldingen? Den som du sendte til diplomaten i WD?

Kom ikke her å belær meg om hva du synes er backstabbing, du er bare furt for at det faktisk var du som mista byer idag. Og vil klage din nød til hele v8 forum om at du er offeret her. Men det stemmer ikke Daniel, du prøvde å legge en smart liten felle for oss. Også slo det rett i ansiktet på deg isteden.

[SPOIL]
no8
[/SPOIL]

Din geniale masterplan? Og du syntes vi er kjipe? som setter igang noen dager før? AAAAhahahahahahahahahahaha.... Det var dagens ja.

Haha, sitter her og småhumrer litt for meg selv Are. Først og fremst lurer jeg på hva som føltes urettferdig for deg da vi kontaktet WD? Det er faktisk du som driter litt på deg selv her Are. Det var dere som avbrøt en avtale som vi var to om. At du benekter at dere har drevet backstabbing er bare latterlig. Samtidig så vrir du deg unna ved å ikke hevde at du sa direkte ja til avtalen vår og du har rett, du sa ikke ja, du sa "jeg setter dere opp som IAP" etter at jeg har på ultimatium spurt deg om dere aksepterer avtalen eller ikke.

Beklager Are, du kan le i kveld, men vi får se hvor mange fine kveldsstunder det blir for deg og din stamme utover. Jeg er ferdig med denne diskusjonen her før jeg får allergianfall...


[spoil]
i_am_allergic_to_bullshit_t_shirt-p2355894295529000993y1e_400.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Sorry 3.14.
Det spiller ingen rolle hva dere sier.
Argumentene deres er svake, og mot argumentene sterke.
Slik jeg ser det, er det tydelig backstabbing.
Den lille respekten jeg hadde til dere, er helt borte.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Haha, sitter her og småhumrer litt for meg selv Are. Først og fremst lurer jeg på hva som føltes urettferdig for deg da vi kontaktet WD? Det er faktisk du som driter litt på deg selv her Are. Det var dere som avbrøt en avtale som vi var to om. At du benekter at dere har drevet backstabbing er bare latterlig. Samtidig så vrir du deg unna ved å ikke hevde at du sa direkte ja til avtalen vår og du har rett, du sa ikke ja, du sa "jeg setter dere opp som IAP" etter at jeg har på ultimatium spurt deg om dere aksepterer avtalen eller ikke.

Beklager Are, du kan le i kveld, men vi får se hvor mange fine kveldsstunder det blir for deg og din stamme utover. Jeg er ferdig med denne diskusjonen her før jeg får allergianfall...


[spoil]
i_am_allergic_to_bullshit_t_shirt-p2355894295529000993y1e_400.jpg
[/spoil]

At du planlegger å gangbange oss sammen med WD er jo ett lite tillitsbrudd i seg selv når man er alliert? 10 mio mot 5 mio, ja minus de knappe 300k vi adlet fra dere idag da... De der skolereglene dine kan du dra på skolen med faktisk. Og tror stammen min skal klare seg fint dersom du ikke skjønner å trekke din egen støtte istedenfor å nuke den vekk... Det er jo bare ... teit :|
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Likker statsen

Side 1:
Stammer: 3.14
Side 2:
Stammer: TSFS

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 41
Side 2: 2
Forskjell: 39

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 480,133
Side 2: 88,372
Forskjell: 391,761

chart



:)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Denne er bedre:

Side 1:
Spillere: zippymaster
Side 2:
Stammer: TSFS

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 0
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 128,045
Side 2: 0
Forskjell: 128,045

chart
 

DeletedUser

Guest
Je må nesten le litt.

Her smir TSFS machiavelliske renker me 3.14's fiender førr å sætta i gong en gængbæng på fredan. Når detta da er på plass briter dom alliansen vår å prøver å diktere IAP villkåra så det sker passe me den planlagte gængbængen. Så klart 3.14 itte gotar slik, IAP vart aldri bekræfta frå øss, så å preke om brudd på en IAP døkk sætte sjæl er bære tåkeprat.

At 3.14 etterpå slær tællbars mot dæssa planen, me greit vennegans å fjurioss ænger som Samuel sa i Pølp Fikksjon, er bære naturli. Alle former førr grining å tenners gnissel over dætta vitner om en gedigen dose me dobbelmoral frå TSFS. Hiklerie lenge levva!

Sårri mækk, det var døkk som braut avtaler å prøvde å organisere en gængbæng mot æss. At detta da smæller i trine på døkk er ittno anna enn poetisk rettferdihet spær du mæ.

Men nå sker je eta pølse å drekke brigg, ha en go dag!

:p
 

DeletedUser

Guest
Så det du sier her er at WD er fiendene deres?
Hvor lenge har vi vært det uten om å vite det?
 

DeletedUser

Guest
Hærte har je sagt det?

Je har itte nævnt WD me ett eineste ord je.

Føler du dæ trøffi?

:confused:
 

DeletedUser

Guest
Denne er bedre:

Side 1:
Spillere: zippymaster
Side 2:
Stammer: TSFS

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 0
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 128,045
Side 2: 0
Forskjell: 128,045

chart


hmm... skal vi se på statsen igjen, du har fortsatt ledelsen, men den er kraftig redusert

Side 1:
Stammer: TSFS
Side 2:
Spillere: zippymaster

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 8
Side 2: 14
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 75,904
Side 2: 128,045
Forskjell: 52,141

chart
 

DeletedUser

Guest
Hærte har je sagt det?

Je har itte nævnt WD me ett eineste ord je.

Føler du dæ trøffi?

:confused:

Tar du sammenhengen med hva Gunnar Gås skriver over deg så skjønner du godt hva jeg mener eller prater dere om to helt forskjellige ting?
Å hva skulle jeg føle mæ trøffi av?
 

alekyo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tar du sammenhengen med hva Gunnar Gås skriver over deg så skjønner du godt hva jeg mener eller prater dere om to helt forskjellige ting?
Å hva skulle jeg føle mæ trøffi av?

Kan vel bare si det som det er. Det går mange rykter om dagen. Og et av de ryktene er at dere (WD) har dannet en allianse med TSFS, for å sammen gå mot oss. Så nå kan du jo svare på om det ligger noe i ryktene, eller om dere ikke har valgt noen side. :)
 

alekyo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha, sitter her og småhumrer litt for meg selv Are. Først og fremst lurer jeg på hva som føltes urettferdig for deg da vi kontaktet WD? Det er faktisk du som driter litt på deg selv her Are. Det var dere som avbrøt en avtale som vi var to om. At du benekter at dere har drevet backstabbing er bare latterlig. Samtidig så vrir du deg unna ved å ikke hevde at du sa direkte ja til avtalen vår og du har rett, du sa ikke ja, du sa "jeg setter dere opp som IAP" etter at jeg har på ultimatium spurt deg om dere aksepterer avtalen eller ikke.

Beklager Are, du kan le i kveld, men vi får se hvor mange fine kveldsstunder det blir for deg og din stamme utover. Jeg er ferdig med denne diskusjonen her før jeg får allergianfall...


[spoil]
i_am_allergic_to_bullshit_t_shirt-p2355894295529000993y1e_400.jpg
[/spoil]

Blir nesten skremt. Virker som om dere går i barnehagen eller noe slikt. Dere sier vi er feige? Vi er feige fordi vi avbryter en vaklende IAP for å få et lite "forsprang" på dere. Pga dette er vi feige. Er ikke dere feige, som ikke tør å gå mot oss alene? I følge det vi har hørt, har dere i stedet dannet en allianse som er dobbelt så stor som vi er. Hvis dette er sant, hvem er det da som er feig? Til alle småunger, det er TSFS..
 

DeletedUser

Guest
Nå skal jeg ikke kaste meg inn i diskusjonen om det var umoralsk oppførsel på den ene eller andre siden. Ei heller skal jeg begynne å slenge barnslige fornærmelser.

Det eneste jeg ønsker å si til 3.14 er følgende; Gratulerer med en godt gjennomført operasjon. Forhåpentligvis får vi snudd trenden etter hvert.
 

kokelv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jaja, alt dette tullet har gått veldig hardt ut over meg..

Som dere sikkert har fått med dere til nå så gikk 3.14 mot oss, mens det ennå var en IAP mellom våre stammer.
På mandagen våknet jeg halv 9 tiden, spiste og dro på jobb, rundt 11 tiden hadde jeg matpause, så hadde jeg så god tid da at jeg gikk inn på brukeren en rask tur, får og se hvordan det gikk, der møtte jeg kaos. Hadde 146 incs akkurat da, om jeg husker riktig.. Tror jeg hadde mistet noen byer, masse var nuket bort. Så jeg gjorde det eneste jeg kunne, satt en som kv og håpet på det beste.

Det værste var at jeg ikke kunne sette meg ned på brukeren 23:30, siden jeg for på en bortekamp, rett etter jobb. Så da jeg kom inn, kunne jeg ikke gjøre annet enn og få litt oversikt over det ekstreme kaose, med rundt 1000 rapporter. Så jeg ble veldig hardt angrepet når det ikke var mulighet og få gjort noe. Så det skal 3.14 ha creds får. De klarte og ta 150k poeng fra en bruker uten en spiller? Det zippy og gjengen skryter over?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp