Verden 8 revolusjoneres i dag

alekyo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Blir nesten skremt. Virker som om dere går i barnehagen eller noe slikt. Dere sier vi er feige? Vi er feige fordi vi avbryter en vaklende IAP for å få et lite "forsprang" på dere. Pga dette er vi feige. Er ikke dere feige, som ikke tør å gå mot oss alene? I følge det vi har hørt, har dere i stedet dannet en allianse som er dobbelt så stor som vi er. Hvis dette er sant, hvem er det da som er feig? Til alle småunger, det er TSFS..

Ingen som vil diskutere på denne? :cool:
 

Barracuda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@alekyo: Jeg brukte aldri ordet "feig" eller har brukt ordspråk som kan assosieres til det. Du kan bli med i zuttezippy klubben, en klubb som graver sin egen grav.

Jeg forventer at dere tar godt med byer når dere først backstabber oss, så jeg vil ikke gi noen creds til dere. Det er faktisk enklere å backstabbe en stamme enn å adle gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Sins det er ganske så gossint je da, at du gapar om bækkstæbbing i en trå du sjæl har laga førr å proklamere at TFSF har brøti avtalen me 3.14.

Deffinisjon på ironi ville klokere skaller enn mæ ha sagt.

:D
 

alekyo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@alekyo: Jeg brukte aldri ordet "feig" eller har brukt ordspråk som kan assosieres til det. Du kan bli med i zuttezippy klubben, en klubb som graver sin egen grav.

Jeg forventer at dere tar godt med byer når dere først backstabber oss, så jeg vil ikke gi noen creds til dere. Det er faktisk enklere å backstabbe en stamme enn å adle gråbyer.

Ikke det nei. Herregud, nå blir jeg virkelig skremt. Her er grunnen:

Det siste jeg ønsket meg var at TSFS merget seg inn i 3.14, ikke bare fordi dere er noen sta klovner, men også fordi dere er noen feige idioter som bryter avtaler. :) Kozz

Er det bare meg, eller kan "feige idioter" assosieres med feig? Forøvrig, dere er feige som ikke tør å gå stamme mot stamme da. Men herregud, husker du ikke hva du selv skriver på forum?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Siste du ønsket ja :rolleyes:

[28.03.2011 22:32:21] Daniel | RF: etterhvert kommer folk til å gå lei Verden 8 at vi merger kontoer
[28.03.2011 22:32:32] Daniel | RF: og til slutt så kan det hende at vi sitter igjen med 25 kontoer
 

Barracuda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ikke det nei. Herregud, nå blir jeg virkelig skremt. Her er grunnen:

Er det bare meg, eller kan "feige idioter" assosieres med feig? Forøvrig, dere er feige som ikke tør å gå stamme mot stamme da. Men herregud, husker du ikke hva du selv skriver på forum?

Du siterte ikke det innlegget.

Siste du ønsket ja :rolleyes:

Hahha, jeg gliser. Har du virkelig bladd tilbake til 28 Mars for å finne to meningsløse setninger? :rolleyes:
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Trodde de diskuterte hit,er av Alf Prøysen jeg - usedvanlig fin fyr han Prøysen
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er dette lokal avisa på Fræna ? det er vel litt bortenfor Alf Prøysen fødested - leter etter that missing link :)

Slutt og mobb hverandre og begynn og slåss gutter - dette blir bare underlig
 
Topp