Verden 8 sine første flyktninger

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Gjemmer seg i 3.14

-Dette gjelder pappa betaler og kimmler.

-
Man må undre seg hva en stamme med så rutinerte og gode spillere skal med V8`s første flykninger?.

Da stammen overklassen begynte å angripe -PLAY- var vi ikke sene om å ta ut krig mot dem. Siden leste vi alle deres taktikker, og gjorde stammen til spott og spe.

Det endte med at vi først tok ut stammens mest aktive, som ledet ODA statestikken etter 1 uke. Først senket vi Akademiet, så smia, deretter brakker og stall. Samtidig som han forsøkte seg med en amatørmessig adling, med 1 adel...

Den gikk selvsagt til spott og spe... Deretter in-adlet de stammens mest effektive fordi han mistet motet. Men rett etter Re-Adlet vår stamme byen, hvorpå de forsøkte seg med en Re-Adling gjennom en PA, på Nattbonusen.

Vi var ikke klare for å la stammens medlemmer få stikke seg vekk og gjemme seg i andre stammer. Og nå viser det seg at 3,14 skal være et gjemmested for spillere som hadde aggresive planer og tanker om oss.

Personlig har jeg aldri noen sinne hørt at spillere av eksepsjonelle kvaliteter som befinner seg der har for vane og akseptere spillere som er andre stammers Target- med mindre de ikke har en skjult Agenda.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har søkt asyl i 3.14. Jeg flykter etter så og si ingen angrep fra PLAY, og jeg er livredd. Flyktet til en stamme i tet i håp om å overleve. Håper jeg overlever.

Edit: Overklassen forsvant grunnet inaktivitet, den skal PLAY ha en del av takken for å skape.
 

DeletedUser

Guest
Vel, nå må dere ikke skryte på dere for mye. Det som oppløste stammen var stor inaktivitet. Om sant skal sies var det bare 4 aktive medlemmer : )

Jeg vil tro at en aktiv overklasse hadde lett tatt ut -play-.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det var da vel ingen angrep mot dem? Dessuten har de ikke ropt etter støtte heller, så vi får være uenige om begrepet flyktning.
 

DeletedUser

Guest
det er vel ingen nyhet at overklassen ikke gidder å gjøre noe (inaktivitet) :rolleyes:...
 

DeletedUser

Guest
Kanskje de gikk tom for penger, og mistet kredittverdigheten sin? :joverrasket: Stusser også over beliggenhet?
 

DeletedUser

Guest
Trist, jeg likte konseptet - "Overklassen"
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Overklasse var Sterkt overvurdert syns jeg.. og for mye skryt på forum gjorde de til et lett første valg å ta ;)
 

DeletedUser

Guest
Overklasse var Sterkt overvurdert syns jeg.. og for mye skryt på forum gjorde de til et lett første valg å ta ;)

Det var sikkert store forventnigener. Men stammen kunne levd opp til forventningene, hadde det vært mer aktivitet blant spillerene! Tviler ikke på spillerene som var i stammen :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det var sikkert store forventnigener. Men stammen kunne levd opp til forventningene, hadde det vært mer aktivitet blant spillerene! Tviler ikke på spillerene som var i stammen :)

Stammen kunne nok raskt gjort det MYE bedre, om diplomatiet ble litt mer taktisk brukt også ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå valgte vi å kjøre det løpet vi kjørte, og det gikk som det gikk. Vårt mål var ikke å skaffe venner, ei heller det motsatte, å provosere.
Om det var lurt? Tja, det var i allefall morsomt så lenge det varte. Det var en artig gjeng, synd aktiviteten ikke var god nok ingame. Tror virkelig vi kunne vært med i toppen og hatt en blodig krig mot PLAY om aktivitetsnivået var høyt. Flere av våre sentrale spillere hadde nok med andre verdener, selv sluttet jeg på alle verdener for v8, så jeg blir nok her for å krige i lang tid.

Overklassen var uansett en utrolig trivelig stamme, med en hyggelig gjeng. Jeg har mange gode minner fra den korte perioden vi spilte i lag.

PS. Skal sies at ideen til Overklassen kom dagen før v8. Jeg hadde ingen planer om å spille seriøst her, men pga stor pågang ville jeg realisere det litt artige konseptet.

Skal sies at jeg, asylsøkeren Pappa betaler trives svært godt i 3.14 og er godt fornøyd med å ha emigrert østover!
flashing%20dollar%20sign.gif
flashing%20dollar%20sign.gif
flashing%20dollar%20sign.gif
 
Topp