Just4Kill Guest 11. Feb 2011 #1 Samler folk til Verden 8. Stammen kommer til å hete IT Immortal Tsunami! Skype:amadeusz.frankowicz
balle klorin Litt aktiv? Reaksjonspoeng 7 11. Feb 2011 #2 Hvis noen vi spille med meg på v8 kan de ta kontakt .
barca44ever Guest 11. Feb 2011 #3 Jeg skal stifte en stamme i v8 har vel med meg enn 10 styk allerede Den skal kunn bestå av erfarne og gode spillere Og ikke være mass.req sånn (orker ikke å komme med en full utalelse)n ta kontakt på verden 7 eller 8
Jeg skal stifte en stamme i v8 har vel med meg enn 10 styk allerede Den skal kunn bestå av erfarne og gode spillere Og ikke være mass.req sånn (orker ikke å komme med en full utalelse)n ta kontakt på verden 7 eller 8
svineinfluensa Guest 16. Feb 2011 #4 Wynja skrev: Jeg skal stifte stamme i v8 og skal bare ha med de beste. Så ikke gidd å ta kontakt, dere e'kke gode nok. Klikk for å utvide... riktig innstilling
Wynja skrev: Jeg skal stifte stamme i v8 og skal bare ha med de beste. Så ikke gidd å ta kontakt, dere e'kke gode nok. Klikk for å utvide... riktig innstilling