verden 8

DeletedUser

Guest
er det ikke på tide og sette verden 8 på hall of fame? er snart et halvt år siden verden ble avsluttet

og med hall of fame så mener jeg denne
 

DeletedUser

Guest
Dakapo
2012-05-12 23:07:36
Hei giri raja,

Vel, det jeg fikk tilbakemelding om var at dem ikke ble å prioritere og få V8 tilbake dit da dem har viktigere ting å gjøre.. men du har fortsatt tilgang til den verden om du bare endrer til 8 istedet for det som måtte stå i adresselinja.


Mvh Dakapo
Community Manager


det kan ikke være så vanskelig og få den linken inn dit, de har jo greid det med alle de andre verdener som ble avsluttet
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Rekner med at det er Innogames som må inn og forandre det, og dei har sikkert meir enn nok å gjere med tanke på alle dei større verdenane dei driver. Derfor er nok dette ikkje prioritert...
 

DeletedUser

Guest
Rekner med at det er Innogames som må inn og forandre det, og dei har sikkert meir enn nok å gjere med tanke på alle dei større verdenane dei driver. Derfor er nok dette ikkje prioritert...

Mye det samme som sto i mailen med andre ord (wasntme)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det står på lista over ting dem skal gjøre, men det er ikke høyt prioritert akkurat nå.
 

DeletedUser

Guest
Slapt av Innogames, kan tenke meg at jeg bruker lenger tid på å pisse enn de bruker på å sette inn v8 i hall of fame..
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
å hvorfor var det og priotere og ha opp v7 men ikke v8 da?

Normalt havner verdener der automatisk. Når dem blir avslutta blir dem grå, når det kommer til V8 så skjedde det et eller annet jeg ikke er helt sikker på som gjorde at den aldri ble grå - den bare forsvant.
 
Topp