Besvart Verden 9

DeletedUser

Guest
Ahahahhhahaha, jeg tror jeg dør! Du får akkurat samme svar som andre forum-brukere får når dem spør når en verden begynner.
Teamet kommer med den informasjonen når den tid nærmer seg. Inntil da får vi bare smøre oss inn med tålmodighet ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ser man på aktiviteten på de 8 nåværende verdenene tror jeg ikke det er behov for flere på en GOD stund.
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig det her..

Det er for få som spiller i de verdene som er nå, men samtidig så vil .NO dø ut dersom man ikke åpner nye verdener.
Kanskje snart på tide å få mål i hver verden slik at en vinner kåres og man kan avslutte verdener som løsriver spillere fra tidligere verdener og igjen motiverer nye og gamle spillere til å delta.

Men ikke helt sikker på hvorfor jeg gidder å si noe mere om hva som kan være virkemidler... Er flere ledd som dette må igjennom som tilsynelatende har sovna for en stund siden..
 

DeletedUser

Guest
Vi vet ennå ikke når verden 9 vil bli lansert. Straks vi vet noe vil det bli annonsert.
 

DeletedUser

Guest
The-saint, var ikke du i renegades på v1?

Jeg var det, men det er ikke den originale eieren som er på denne forum-brukeren. Laga meg denne når jeg var i Renegades, og har liksom ikke tenkt over navnet noe særlig ;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nei,

Men jeg håper fortsatt at vi ikke får nye servere nå, det hjelper i et par uker så er aktiviteten like god igjen, og kanskje lavere..
 

DeletedUser

Guest
Huff.. Start opp flere verdna no uten å tenk over ka som faktisk ska skje med gamle verdna e som å skyt sæ sjøl i høvve med spikerpistol. Anbefales ikke! Kåre nå vinnera, steng verdna for nye spillera og faktisk avslutt nå før man starte på nytt.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Det .no trenger er mål. Dette begynner og bli mer og mer vanlig på andre verdner, og man ser .no sagte følger trenden. Får håpe de reagerer i tide på slikt, så det vil få en positiv virking. Ja til korte verdner.

Speed hadde heller ikke vært en ulempe for utviklingen.
 

DeletedUser

Guest
start verden 9 med drømme spille setings, og vanskelige ting :)

Som feks, 4 speed eller mer, ikke paladin, balbalbalbla :)
ingen stammer, ingen farming, ikke støtte spillere utenfor stammen (dette da spesielt på "ingen stammer"), og div andre ting :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg ønsker ingen flere verdner på en stund, det blir for mange, for .no det er ikke så mange som spiller på alle verdene, hvis man starter opp nye servere hele tiden.
 
Topp